به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۵:۳۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۱۲/۰۳ ساعت ۱۸:۲۳
کد مطلب : ۳۲۲۷۷۰

حمید رسایی: اطرافیان رئیس مجلس «هولوکاست قالیباف» راه انداخته اند

حمید رسایی: اطرافیان رئیس مجلس «هولوکاست قالیباف» راه انداخته اند
حمید رسایی، نماینده ادوار مجلس که پیشتر ایجاد حواشی جشنواره فیلم فجر توسط برخی افراد در راستای به حاشیه بردن «فایل صوتی» دانسته بود در تازه ترین مطلب خود که با عنوان «هولوکاست قالیباف» نوشت: ظاهراً با پدیده جدیدی به نام هولوکاست قالیباف مواجه‌ایم. در این پدیده شما حق ندارید نه تنها از شخصیتی به نام محمدباقر قالیباف انتقاد کنید بلکه حتی تصور اینکه ایشان تخلف کرده است هم جرم است. از این هم بدتر شما حتی نمی‌توانید متنی بنویسید که در نگاه قبیله‌ای که قالیباف را می‌پرستند، از آن انتقاد به وی برداشت شود! و اگر سامانه‌ای که ایشان را حمایت می‌کند، چنین برداشتی ناخوشایندی از متن شما داشته باشد، حسابتان با  توپخانه رسانه‌ای‌ مورد حمایت ایشان خواهد بود!
دو روز قبل در توییتی خطاب به رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح نوشتم که ای کاش به جای اظهارنظر درباره حواشی جشنواره فیلم فجر، درباره حواشی فایل صوتی توضیحاتی می‌دادید که اگر چنین می‌کردید، دشمنان قسم خورده داخلی و خارجی، فرصت لجن‌پراکنی علیه سپاه و حاج قاسم شهید را پیدا نمی‌کردند. در توییت دیگری به موج رسانه‌ای مصنوعی ایجاد شده که درباره اظهارنظر غلط یکی از اهالی سینما در جشنواره فجر درست شده بود اشاره کردم و آن را بازی یک جریان بولتن‌ساز با پیشنه امنیتی دانستم تا حواشی فایل صوتی تحت‌الشعاع قرار گیرد. در این توییت‌ها و حتی در هیچ متن دیگری از بنده، نه تصریحا و نه تلویحا اشاره‌ای به نام قالیباف و ارتباط وی با مفاسد مورد اشاره در فایل صوتی نشده بود اما چرا قالیباف و تیم رسانه‌ای او هر کس از فایل صوتی بگوید، خود را مصداق آن می‌دانند؟ مگر در پرونده مرتبط با فایل صوتی فقط یک متهم قرار دارد که اگر کسی بدون اشاره به نام کسی هم از آن سخن بگوید شامل آن یک نفر بشود؟
من واقعا قضاوتی درباره نقش قالیباف در این پرونده نداشتم ولی این رفتار تیم رسانه‌ای قالیباف که از یک اتاق فرمان هدایت می‌شود، فقط یک معنی می‌تواند داشته باشد: این جماعت خودشان قالیباف را متهم می‌دانند. برای همین نه تنها کسی نباید در مخیله‌اش هم تخلف قالیباف را در هر زمینه‌ای تصور کند که اگر در متنی فقط به فایل صوتی اشاره کند و بلافاصله جناب قالیباف را از هر نوع اتهامی تبرئه نکند و برای سلامتی‌اش صلوات نفرستد، از نگاه این جریان متهم و مستحق هجمه رسانه‌ای است. قبلا هم نوشتم که فقط اگر ذره‌ای عقل رسانه‌ای در این جماعت وجود داشت، باید می‌فهمید که با این هجمه رسانه‌ای به همه و دفاع بی‌ربط و بی‌مقدمه از قالیباف، خودشان انگشت اتهام را به سمت قالیباف گرفته‌اند. درست مثل کسی که خطایی کرده و با کوچکترین قرینه‌ای در کلام دیگران، خود را مصداق آن کلام می‌داند. چرا؟ چون خودش می‌داند تخلف کرده، برای همین فکر می‌کند دیگران هم می‌دانند که او متخلف است و ...
جالب اینجاست که مشاور رسانه‌ای قالیباف در همین روزها برای اینکه نام وی را از این پرونده بیرون بکشد، ترجیح داد که نسبت به سپاه و حاج قاسم سلیمانی لجن‌پراکنی کند و در توییتی نوشت: ‌آقای قالیباف اگر‌ می‌خواست از اسم حاج قاسم استفاده کند در این سال‌ها که او را تخریب می‌کردید، حق داشت برای دفاع از خود، موضوع ‎هلدینگ یاس را توضیح دهد اما سکوت کرد و از آبروی خود گذشت تا سپاه و حاج قاسم لطمه نخورند. نویسنده این توییت که مثلا مشاور رسانه‌ای قالیباف است برای تبرئه رییس خود به طور ضمنی، سپاه و حاج قاسم را متهمان پرونده جا زد! و اگر این جمله را کس دیگری گفته بود تا الان باید جنازه او را از فضای مجازی بیرون می‌بردند... آقایان سامانه این هولوکاست را تمام کنید، باور کنید خدمت بیشتری به دکتر خلبان قالیباف خواهید کرد.

جوادی
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۰/۱۲/۰۳ ۲۱:۴۱
اقای رسایی ایشان آقای دکتر سردار خلبان در سال 1404 رییس جمهور ویا نخست وزیر ایران می باشد به قول خودتان افهم (383544)
۱۴۰۰/۱۲/۰۳ ۲۱:۴۳
جناب رسائی بهترین قاضی مردمند خود میدانن که ........... و امثال او چه بر سر این مملکت آورده و میاورندهیچکس نمیتواند اختلاسگران را تطهیر کند زنده باد فضای مجازی (383545)
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها