به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۱۱:۳۱
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۴/۳۱ ساعت ۱۵:۵۵
کد مطلب : ۳۴۸۴۹۹

برچسب‌های ناچسب به تاجزاده

برچسب‌های ناچسب به تاجزاده
گروه سیاسی: محمد تیموری (رئیس شورای شعبه آذربایجان شرقی حزب اتحاد ملت) در یادداشتی در سایت امتداد نوشت: بعد از بازداشت آقای تاج زاده اتهامات ناچسب، نادرست، ناجوانمردانه و نابخردانه نظیر "اجتماع و تبانی جهت اقدام علیه امنیت کشور" و "نشر اکاذیب جهت تشویش اذهان عمومی" و از همه مضحک تر"ارتباط با شبکه های بیرونی" بر او وارد ساختند. البته هنوز رسما مقام مسئولی در این باره اظهار نظر ننموده اما مطابق معمول کیهان نشینان! و کیهانی اندیشان! پیش دستی نموده و از عوض آنان اتهامات مذکور را ساخته و پرداخته نموده اند!
 تاج زاده حتی فراتر از عرصه سیاست، سیاست ورزی و اندیشه سیاسی برای عموم شناخته شده است. به بیان دقیق تر حضور مستمر او طی سالیان متمادی در فضای سیاسی و گفتمانی و رخدادها و وقایع مختلف، مباحثه ها و مناظره ها با انواع صاحبان اندیشه و گرایش ، کنش ها و واکنش ها، بازداشت ها، فضاهای مجازی و حقیقی به اندازه کفایت لازم افکار عمومی را با زوایای مختلف اندیشه و شیوه سیاست ورزی او آشنا کرده و ادراک اطمینان بخشی از شخصیت، صداقت و دلسوزی او را به دست داده است. گفتارها و سخنان وی آنچنان با شفافیت، منطق، استدلال و استحکام و متکی بر حافظه تاریخی مثال زدنی است که هیچ شبه و ابهامی از شخصیت صادق و دلسوز، او بر افکار و انظار و حتی برمخالفان و منقدان اندیشه ایشان باقی نمی گذارد. تاج زاده مصداق واقعی "وَجَادِلْهُمْ بِالَّتِي هِيَ أَحْسَنُ" و "فَبَشِّرْ عِبَادِ الَّذینَ یَسْتَمِعُونَ الْقَوْلَ فَیَتَّبِعُونَ أَحْسَنَهُ" می باشد. شخصیت فرهمند و ویژگی های بی نظیر و زیست سیاسی او هیچ جایی برای چنین برچسب های ناچسب باقی نمی گذارد. تاج زاده از ویژگی هایی برخوردار است که درست برخلاف تصور اتهام زنان و برچسب نشانان منش، کنش، رفتار و سیاست ورزی او آرام، امنیت آفرین و موجد وفاق ملی است.
به برخی از این ویژگی ها اشاره می شود:
شفافیت: تاج زاده ریزبین ونکته سنج است. به ظرافت اندیشه و فراست فکر نکات نامشهود اندیشه ها و زوایای پنهان رویدادها را چنان باز می یابد و در بیان رسا و گفتار عالمانه باز می نشاند که هیچ نکته نایافته ای باقی نمی گذارد. بر تاریکی و تاریکخانه ها نور می افشاند. نه تنها تشویش اذهان نمی کند که اذهان را از تشویش نادانسته ها می رهاند و به دانسته های آن آرایش و نظام می بخشد.
گشودگی: تاج زاده تفاوت، تنوع و تکثر گرایشات و اندیشه ها را بر می تابد. خلاقیت، هوش، دانش و حافظه تاریخی را برای تحلیل هست زمانی اندیشه ها و وقایع "به اندازه" به هم پیوند می زند به گونه ای که از آمیختگی آنها روایتی درست تر، اندیشه پذیر و قابل قبول تر بدست می دهد. پرسش و انتقاد از خود را ارج می گذارد و اشتیاق آن دارد که سخن و دیدگاه هایش پرسیده و نقد شود. بدین سبب است که خوب می شنود! در نتیجه زمانی که پرسش را باز می گوید و پاسخ را ارئه می دهد، فهم و اندیشه مخاطب دچار ابهام و توقف نمی شود.
صداقت: تاج زاده سخن را نمی آلاید! نه به دروغ و نه به ریا، نه به تحریف و نه به تخریب، نه به تلبیس و نه به تدلیس. او هم نقد می شود ( به ویژه از طرف دوستانش) و هم تخریب اما در دایره انصاف و پای صراحت و حقیقت نقد می ماند. زبان به شکوه و گله نمی گشاید.
مسئولیت شناسی: تاج زاده به جایگاه و مسئولیت خود به عنوان یک کنشگر سیاسی و اصلاح طلب آشنا و واقف است. به همین جهت است در میان مردم، کنشگران و فعالان سیاسی، اندیشمندان و روشنفکران جایگاه معین و توجه را پیدا می کند و اثر گذار است.
   تاج زاده با این ویژگی ها و سوابق قبل و بعد انقلاب شجاع، متعهد به ملک و ملت، دین و قانون، استقلال، امنیت و تمامیت ارضی است. او از خشونت می پرهیزد و از آن اجتناب داده است. همانند عموم اصلاح طلبان خیابان را چاره کار نمی داند. بلکه تبیین حقایق، انذار حاکمیت و استفاده از توان گفتگو را برای وفاق ملی، مفاهمه و تعامل و یافتن راه حل بحران ها کارساز می شمارد. لذا هیچ یک از برچسب ها و اتهامات بر او نخواهد چسبید و کسی از اتهام زنان نخواهد پذیرفت کما اینکه خود شاهدند که جامعه به همه رفتارهای شما به تردید نظر می کند.
آنها که بجای بهره مندی از نظر و اندیشه او، نگران امنیت و تشویش اذهان مردم هستند اگر چشم هایشان را بشویند و غبار کج عملی از رفتار و کج اندیشی از اذهان خود را بزدایند خواهند دید امنیت روانی و تشویش افکار مردم از ناحیه وضعیت اسف بار معیشت، ابهام از آینده، تصمیمات غیر کارشناسی، نامعلوم و متغیر، طرح صیانت و ده ها نمونه از این مسائل است. نه از جانب تاج زاده و امثال ایشان. و اگر فکر می کنید توئیت ها و نظرات ایشان چالش در طرفداران تان ایجاد کرده و آنها را به تدبر در حقایق وا داشته، بدانید این تنویر افکار بوده و تشویشی که شما حس کرده اید تشویش خودتان است از آشکاری حقیقت. و مطمئن باشید از این ناحیه چیزی امنیت جامعه را تهدید نمی کند! و اگر می خواهید تهدیدات واقعی را شناسایی و خنثی کنید پیشنهاد این است که ( البته خودتان بهتر واقفید!) وقت تان را برای بازداشت این چهره ها، زبان ها و بیان ها تلف نکنید.
برچسب ها: مصطفي تاجزاده

مشهدی
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۱/۰۵/۰۱ ۰۶:۴۰
تاجزاده مدیری است در تراز ایران زمین ..مردم با فرهنگ ایران حقیقتا شایسته مدیران ارشدی چون تاجزاده هستن.... کارنامه عملکردش نمادی است از حکمرانی خوب.....
شجاع . پاک دست...متخصص...مدیر ...مدبر.....و متعهد به ایران و ایرانی
ودر یک کلام سبد مصطفی تاجزاده مایه فخر و مباهات مردم مظلوم اما سرافراز ایران است
درود بر این مرد با شرف (391103)
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها