به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۵
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۵/۱۸ ساعت ۱۹:۱۹
کد مطلب : ۳۵۱۶۵۲

حسین قدیانی: چوب حراج به حیثیت نظام نزن!

سپیده رشنو
سپیده رشنو
گروه سیاسی: حسین قدیانی، روزنامه‌نگار اصول‌گرا در صفحه اینستاگرام خود نوشت: شکیبا دارابی درباره اعترافات تلویزیونی سپیده رشنو در توییتر نوشته بود: به عنوان یک چادری، از پریشانی حال این دختر، پریشان و شرمنده‌ام. دین ما، دین حسین ما این نبود. 
خانم شکیبا دارابی نه فقط چادری است که فرزند شهید هم هست و البته من با توئیت ایشان مخالفم. اولا در صدا و سیما صورت خانم سپیده رشنو محو شده بود.  ثانیا اگر یک جو عقل برای مدیران تلویزیون قائل باشیم، حضرات نمی‌آیند کسی را که این‌قدر تابلو شکنجه شده، بنشانند جلوی دوربین اعتراف. این از تکلیف روشن حقیر با آن‌چه خانم دارابی توئیت کرد. واقعا حضرات تا کی می‌خواهند با همان شیوه‌های منسوخ قدیمی به انجام عملیات در جنگ نرم بپردازند؟می‌خواهم ببینم خروجی این قبیل اعترافات، آیا به تنبیه دختر بدحجابی هم منجر می‌شود؟ 
اصلا که چی؟ طرف را می‌نشانیم جلوی دوربین که بگوید من از مسیح علی‌نژاد خط گرفتم؟ مگر واضح نیست که مسیح علی‌نژاد بنا دارد به اسم دفاع از حجاب اختیاری، این‌جور وانمود کند که میان نظام جمهوری اسلامی و زن تقابل وجود دارد؟ بگذارید حرف حسابم را بزنم. مادر یک دختر بدحجاب، ضمن این‌که‌ دارد فریاد می‌زند «دخترم را نبرید، او مشکل اعصاب دارد» خودش را چسبانده به شیشه‌ی ون گشت ارشاد لیکن جناب راننده هم‌چنان دارد ون را جلو می‌برد! 
خدایی سپیده رشنو بیش‌تر عامل مسیح علی‌نژاد است یا راننده‌ی ون کذا؟ راستی کدام‌شان مشکوک‌ترند؟ توی گشت ارشاد که دو ساعت دیگر این دختر را آزاد می‌کنی؛ خب همین الان بی‌خیالش شو و نگذار این‌جور چوب حراج بزنند به حیثیت نظام. والله یکی از این فیلم‌ها ضریب مضاعف پیدا کند، نه چیزی از نوشته‌های مطهری می‌ماند و نه هیچ چیز از گفته‌های بهشتی.

سپیده رشنو را آزاد کنید
بیش از ۳۰۰ تن از کنشگران استان لرستان در نامه‌ای سرگشاده خواستار آزادی سپیده رشنو، زن معترض به حجاب اجباری، شدند.
آن‌ها در این نامه که خطاب به مقامات کشور نوشته شده است، خود را «زنان و مردان لرستانی از اقشار و طبقات مختلف اجتماعی» معرفی کرده‌اند. نویسندگان این نامه، «اعترافات اجباری» خانم رشنو در سیمای جمهوری اسلامی را «برنامه مضحک» توصیف کرده و نسبت به «تهیه‌کنندگان» این برنامه و «رفتار توهین‌آمیز» با رشنو اعتراض کردند. سپیده رشنو شهروند لرستانی مقیم تهران است.
برچسب ها: سپیده رشنو

۱۴۰۱/۰۵/۱۸ ۲۰:۰۲
لعنت بر یزید و یزیدیان زمان (391786)
۱۴۰۱/۰۵/۱۸ ۲۰:۳۳
مشتی ماقبل تاریخی وقتی تصمیم بگیرند از اسلام دفاع کنند مگر میتوانند ازاین بهتر عمل کنند. (391787)
۱۴۰۱/۰۵/۱۸ ۲۰:۳۶
واقعا وقتی که انجام این گونه اعتراف گیری های نمایشی تلویزیونی برای همه مردم حتی ساده ترین و زود باورترین آدما نخ نما و تابلو شده ، چرا صدا و سیما و نهادهایی که این برنامه را می‌سازند هنوز فکر می‌کنند این اعتراف گیری ها سازنده بوده و خواهد بود؟؟؟؟؟ (391788)
۱۴۰۱/۰۵/۱۸ ۲۱:۳۹
ادرس بازداشتگاه مشخصه ......... (391798)
۱۴۰۱/۰۵/۱۸ ۲۱:۴۵
البته بیشتر از همه خانم محجبه ............ (391799)
۱۴۰۱/۰۵/۱۸ ۲۲:۰۱
حسین قدیانی ظلم را محکوم می کند نه به آن سبب که ظلم قبیح است؛ بلکه به آن سبب که ممکن است به نظام مورد نظر ایشان صدمه ای وارد شود. (391800)
داروش
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۱/۰۵/۱۸ ۲۲:۰۶
با اینکارها باور ما به کجا میرسد ،؟ (391801)
۱۴۰۱/۰۵/۱۸ ۲۳:۰۱
با این اعمال نه اینکه کسی به حجاب برنمیگردد بلکه از حجاب هم گریزان میشود بابا مردم با چه زبانی بگویند که ما بهشت زوری نمیخواهیم (391803)
۱۴۰۱/۰۵/۱۹ ۰۸:۳۲
والا قبلا اسم این خانم ها،ناموس بود،براشون جنگ هم میرفتن،الان دختر مردم را میزنن،میارن اعتراف اجباری میگیرن،تا همه بترسن، لابد هرکی چادری نیس ناموس این کشور هم نیس (391808)
۱۴۰۱/۰۵/۱۹ ۱۰:۴۲
کدوم حیثیت؟ (391815)
۱۴۰۱/۰۵/۱۹ ۱۱:۵۷
محو صورت بعد از اعتراضات مدنی بود و در تکرار پخش. بعد هم محو انتشار ظلم ، رفع ظلم نیست : به ظلم حساس باشیم نه فقط انتشارش و به کارهای حیثیت برانداز و شخص آسیب دیده از ان و نه فقط حیثیتمان (391821)
میترا افشاری
Germany
۱۴۰۱/۰۵/۱۹ ۱۶:۲۹
اتفاقاً چهره سپیده رشنو محو نشده بود......... (391836)
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها