به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۳:۲۶
 
۳
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۷/۱۵ ساعت ۱۷:۲۸
کد مطلب : ۳۶۲۲۶۹
نظرات و دیدگاه‌ها

وضع امروز دولت؛ تا چشم دشمنان دربیاد!

محمدحسین روانبخش
از وزیر ارتباطات پرسیده‌اند: کی وضعیت اینترنت به حالت عادی بر‌می‌گردد؟ گفته من نمی‌دونم!
معلمی به وزیر آموزش و پرورش گفت: دو دقیقه به حرف من گوش بدهید. گفته من وقت ندارم!
توان و مسئولیت وزیر علوم هم که در فاجعه دانشگاه صنعتی شریف به تمامی معلوم شد.
وزارت کار و رفاه اجتماعی، بعد از سه ماه بی‌وزیری و رد گزینه‌اش در مجلس، حالا حتی سرپرست هم ندارد و زیرمجموعه‌اش، که صاحب بزرگترین شرکت‌های اقتصادی کشور است، معلوم نیست چطور می چرخد!
وزیر امورخارجه تبدیل به وزیر تشکر شده است: تشکر بابت آزادی حاجی ایرانی، دریافت تشکر بابت آزادی باقر نمازی، تشکر از عراق بابت میزبانی اربعین، تشکر از پوتین بابت حمایت از عضویت ایران در سازمان شانگهای... و لابد تشکر از هواپیمایی بابت حمل و نقل سوغاتی‌های نیویورک.
وزیرهای اقتصاد، صمت و مسکن یک گوشه نشسته اند و از زندگی لذت می‌برند. با حال و روز فعلی کشور، کسی کاری به کارشان ندارد و از زیر بار انتقادها و احتمال استیضاح نجات پیدا کرده اند.
بقیه دولت هم که مشغول آرام کردن اعتراض‌ها هستند و گل کاشته‌اند! چه وضعیت گهرباری داره دولت انقلابی این روزها. چشم دشمنان دربیاد!
برچسب ها: اینترنت دولت

۱۴۰۱/۰۷/۱۵ ۱۸:۳۷
پس معلومه دولت کلا هیچ کاره س. ما فقط یک رهبری داریم و ی سپاه. حقوق بینواهاشو میده. (399365)
۱۴۰۱/۰۷/۱۶ ۲۰:۱۰
معلمی به آن آقا گفت: دو دقیقه به حرف من گوش بدهید. آن آقا گفته من وقت ندارم! آن آقا در زمانی که دانش آموز بوده، آیا در سر کلاس درس وقت داشته دو دقیقه به معلم گوش بدهد؟
کم نیستند افرادی که برای حرف زدن حتی برای ساعت های متوالی هم اشتیاق شدید، هم وقت کافی و هم انرژی خارق العاده ای دارند؛ اما برای شنیدن حرف دیگران نه وقت کافی دارند و نه حال و حوصله لازم. (399500)
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها