کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

این جوانان با دین حقیقی مشکلی ندارند

17 مهر 1401 ساعت 19:49


گروه سیاسی: مهدی نصیری (پژوهشگر دینی و سردبیر سابق کیهان) در کانال تلگرامی خود نوشت: اشتباه نشود! این جوانان با دین حقیقی که خداجویانی چون محمد ص علی ع و فاطمه س حسین ع و زینب س منادی و عامل به آن بودند، مشکلی ندارند. اینان با دین ترویج شده در تریبون‌های جمهوری اسلامی توسط واعظان و خطیبانی چون علم الهدی، خاتمی، صدیقی، پناهیان و.... و دینی که بر اساس آموزه های آن در ایران، حکمرانی صورت می گیرد، مشکل دارند.
دینی که دین قدرت است و نه دین رحمت و مودت، دین اکراه و جبر است و نه دین اختیار و آزادی، دینی که توجیه گر دروغگویی و مجازات کننده صدق و راستگویی است. دین ریاکاری و چاپلوسی است که در پناه ظاهر آراسته و پیشانی پینه بسته و زبان شعار ده می توان اختلاس کرد و چاپید. دینی که برای توده ها به نام شعب ابی طالب و مقاومت در برابر ظلم و استکبار غرب، فقر و فلاکت و تورم مستمر و تحریم کمر شکن می آورد اما برای مسئولان و سرداران و آقازادگان رفاه و تجمل و غرب نشینی و بیزنسهای پرسود ردیف می کند.
دینی که برای انسان از این جهت که انسان است ارزشی قائل نیست بلکه اگر با اهل قدرت باشی، خودی و انسان و محترم محسوب می شوی و الا غیر خودی و سزاوار توهین و سرکوب و‌ محرومیت از حقوق انسانی و شهروندی.
اعلام برائت از چنین دین و دیندارانی نه تنها جای نگرانی ندارد بلکه به حکم عقل و وحی، امری واجب و نشانه بلوغ جامعه و جوانان است.


کد مطلب: 362740

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/note/362740/این-جوانان-دین-حقیقی-مشکلی-ندارند

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir