کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

نظرات و دیدگاه‌ها

با فروپاشی آمریکا شکم ملت ایران سیر نمی‌شود

5 خرداد 1402 ساعت 21:19


✍ مجید مرادی
حیدر مصلحی، وزیر پیشین اطلاعات: «اساتید دانشگاه‌های آمریکا معتقدند بیش از ۸۰ درصد عامل فروپاشی آمریکا، انقلاب اسلامی است.»
 اولا این قضیه سالبه به انتفاء موضوع است‌. اساسا امریکا فرونپاشیده است تا سهم کشورهای شریک در آن و سهم الارث آنان از ماترک میت مشخص شود. شاید شیخ حیدر اتحاد جماهیر شوروی را با ایالات متحده آمریکا اشتباه گرفته است.
 اصلا فرض می کنیم که امریکا را فروپاشاندید یا امریکا دچار فروپاشی درونی شد ثم ما ذا؟ بعد حال و روز این ملت زیر فقر عوض خواهد شد؟! تورم ما متوقف خواهد شد؟! اجاره بهای مسکن کاهش خواهد یافت؟!
 آیا زندگی مردم را به دوران پسا امریکا حوالت می دهید؟! اگر این ایالات متحده تا صد سال دیگر هم متحد ماند و از هم نگسست تکلیف این همه نسل ها چه خواهد شد؟! چهل و پنج سال است وعده نابودی اسراییل را هم می دهید اما امروز هم شما و هم دبیرکل حزب الله به اسراییل نصیحت می کنید که مرتکب حماقت نشود و جنگ راه نیندازد و گرنه چنین و‌چنان خواهد شد و با خاک یکسان... این یعنی این که خودتان هم قصد به راه انداختن جنگ با اسراییل را ندارید. بسیار خوب! قصد تحریک شما را ندارم اما وقتی از پس جوجه ای به نام اسرائیل برنمی آیید چرا دنبال فروپاشی شیطان بزرگ هستید که به بزرگی اش اعتراف می کنید.
 خدا شیطان یا ابلیس را از بین نبرد و بلکه جاودانه اش کرد و به رغم قدرت مطلقه اش گفتمان شیطان و استدلال های او را سانسور و فیلتر نکرد و بلکه رسانه خود یعنی کلام الله مجید را در اختیار او قرار داد تا از این رسانه سخن خود را به گوش همه مخاطبان برساند. این خدایی است که من می شناسم. چرا به جای ساختن خویش نابودی دیگران را هدف خود قرار داده اید؟! تا کی باید به شکم خود سنگ ببندیم که شما امریکا را فروبپاشید و بعد ما از زندگی لذت ببریم؟!


کد مطلب: 405996

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/note/405996/فروپاشی-آمریکا-شکم-ملت-ایران-سیر-نمی-شود

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir