به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۰۱:۴۶
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۳/۲۰ ساعت ۲۱:۲۴
کد مطلب : ۴۰۹۱۰۰

خبرهای کوتاه، نظرات و دیدگاه‌های خواندنی روز

خبرهای کوتاه، نظرات و دیدگاه‌های خواندنی روز
آقای رییس صدا و سیما چقدر خوشمزه‌اید!!
محمد مهاجری
راستش من همانقدر از فوتبال و برنامه‌های فوتبالی سر درمی‌آورم که شما از رسانه، حالی‌تان می‌شود.
اما از آنجا که برخلاف شما روزی چندین ساعت با مردم در کوچه و خیابان و مترو و اتوبوس و تاکسی و مغازه مواجه هستم این را می‌فهمم که حذف عادل فردوسی‌پور، رسانه ملی را به مصداق تام و کامل، رسانه میلی و به میل شخص شما تبدیل می‌کند این وسط نه شما ضرر می‌کنید نه فردوسی‌پور. فقط مردم دوستدار فوتبال لطمه می‌بینند و تلویزیونی که برای چهارتا مخاطب بیستر له‌له می‌زند...
رئیس قبل از شما، با خوشمزگی‌هایی از این دست، بعد از صداوسیما در نهایتِ شایسته سالاری به ریاست بزرگترین هلدینگ پتروشیمی رسید. حاشا که شما با خوشمزگی‌های بسیار افزون بر او، به کمتر از وزارت نفت راضی شوید! البته حق‌‌تان است به جدم!

پاسخ عجیب به خبرنگاران که پرسیده بود چرا پسرت را در شرکت استخدام کردی!
 خبرنگار از مدیرکل مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌ شرقی درباره استخدام پسرش در شرکت عمران سهند سوال می‌پرسد که او می‌گوید: پسرم استخدام نشده و مهندس عمران است و در یک شرکت کار می‌کند که مشاور شرکت عمران است. ولی در آینده ممکن است در یک چنین جایی هم مشغول به کار شود!
 او در بخش دیگری از صحبت‌های خود خطاب به خبرنگاران گفته است «برای درآوردن حرص شما هم شده، پسرم را جای بهتر هم می‌برم!»

حمله زاکانی به حناچی شهردار سابق تهران
زاکانی خطاب به حناچی: کسی که شهردار بوده و جز دوچرخه‌سواری کاری نکرده الان می‌خواهد شهردار در سایه باشد/ برو‌ در سایه بنشین و پا دوچرخه بزن! من زبانم طوری هست که حریف همه می‌شم!

این هم پاسخ حناچی به زاکانی


وضعیت!
رضا بهزادیان نژاد
بذارید خیلی راحت برای محور مقاومتی‌ها و طرفداران تحریم مقیم غرب وضعیت رو توصیف کنم. شما اگه سالی 100 میلیون بخوای بذاری روی پول پیش خونه‌ات باید ماهانه بیشتر از 8 میلیون از حقوقت رو کنار بذاری! 200 میلیون یعنی ماهی 16 میلیون و الی‌آخر.

ای کاش اینقدر ایران را کوچک نکنید
سیامک قاسمی​​​​​​​
واقعا آزاد شدن ۲.۷ میلیارد دلار از پول ایران در عراق برای واردات کالاهای اساسی (غذا) و دارو از این کشور هم خوشحالی داره؟ آیا سیاست «نفت در برابر غذا» آمریکا در زمان صدام را به خاطر ندارید؟ کاش ایران را اینقدر کوچک نکنید و ارزش واژه‌های «خوشحالی» و «خوب» را اینقدر پایین نیاورید.

یک سوال ساده از رئیسی در ماجرای دشمن‌شناسي
رئیسی: دشمن نمی‌خوا‌هد در کشور تولید و درآمد داشته باشیم
سووال: این آقای دشمن دقیقا کجاها نمی‌گذارد تولید کنید و درآمد داشته باشید؟! چگونه است که در زمینه غنی سازی، تولید موشک و پهباد دشمن که همگی تحریم هستند هیچ مزاحمتی ندارد؟ اما برای تولید گوشت و مرغ و تخم و دارو مورد نیاز مردم که البته تحریم نیستند مشکل‌سازی می‌کند؟

 نمایشگاه‌ بین‌المللی قزوین به دلیل پخش موسیقی پلمب شد
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان قزوین: براساس گزارش های رسیده از محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی قزوین که نمایشگاه دوچرخه، موتورسیکلت و قطعات یدکی در آن در حال برگزاری بود، مشاهده شد که تعدادی از غرفه داران ضمن پخش موسیقی مبتذل، شعائر دینی و اسلامی را رعایت نکرده و تعدادی از بازدیدکنندگان نیز نسبت به کشف حجاب اقدام کرده‌اند.

سعید مدنی و حسین رزّاق در زندان تفهیم اتّهام شدند
در ادامه احضار چهره‌های سیاسیِ شرکت کننده در برنامه "گفتگو برای نجات ایران" دکتر سعید مدنی، جامعه‌شناسی و پژوهشگر اجتماعی که در حال گذراندن حکم ۹ سال حبس خود در زندان اوین است، به شعبه یک بازپرسی دادسرای امنیت احضار شد. به سعید مدنی، اتّهامِ اجتماع و تبانی به قصد اقدام علیه امنیت را تفهیم و برای او قرار ۵۰۰ میلیون تومانی صادر کرده‌اند.  طی روزهای گذشته، حسین رزّاق دیگر فعّال سیاسیِ حاضر در زندان اوین نیز مورد بازجویی و بازپرسی قرارگرفته و اتّهام اجتماع و تبانی به قصد فعّالیت تبلیغی علیه نظام و اقدام علیه امنیت به او ابلاغ شده‌است. وی متّهم شده‌ در زمان مرخصی درمانی، مقدّمات و هماهنگی برای برگزاری همایش نجات ایران را در کلاب‌ هاوس فراهم کرده‌‌است.

جسد زندانی سیاسی سابق در خانه‌اش پیدا شد
جسد سپیده فرهان (فرح‌آبادی)، زندانی سیاسی سابق و از معترضان دی‌ماه ۱۳۹۶، روز جمعه ۱۹ خرداد در منزل شخصی‌اش در کرج پیدا شد. علت مرگ هنوز مشخص نیست.

بهار نیوز
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۲/۰۳/۲۰ ۲۳:۳۵
درود بر شما

به عنوان یکی از هواداران و مخاطبان سایت وزین بهار نیوز تقاضا دارم یک گفتگوی مجازی نوشتاری در سایت برگزار کنید تا در زیر یک پست خواسته ها و پیشنهادات و انتقادات مخاطبان در مورد سایت و خواسته های آنها بصورت کامنت مطرح شود و مدیریت و مدیرمسئول و ادمین ها و تحریریه در این گفتگو مطالب و خواسته ها را مشاهده نمایند و در صورت لزوم پاسخ دهند.

اون پست رو هم چند روز در صدر تیتریک و صدر اخبار بگذارید تا همه ملاحظه کنند.

با تشکر و سپاس (431918)
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها