کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

چماق و گوجه افراطیون بلای جان کشور

5 مرداد 1392 ساعت 10:18

گروه سیاسی-رسانه‌ها: سايت قانون در گزارشي نوشت: ۲۴ خرداد سال ۹۲ مردم ایران به روحیه‌ای رای دادند که بتواند در کشورشان اعتدال و میانه روی را رواج دهد. حسن روحانی که در طول دوران انتخابات شعار خود را اعتدال بیان کرده بود، توانست بر مسند قدرت چهار سال آینده ایران تکیه بزند و پرچم «خداحافظ افراطی» را در ایران برافراشته کند. این روند در کشور که بر خلاف منافع شخصی برخی افراد بود سبب شد تا از‌‌ همان ابتدا در برابر پیروزی مردم ایران ساز مخالف بزنند و الم ناسازگاری را در این فضا که همه خوشنود پیروزی هستند بر دست بگیرند. در همین راستا روح ا... حسینیان تهدید کرده که مراسم تحلیف رئیس جمهور را با گوجه فرنگی بر هم می‌زند.


ضربه‌های افراطی بلای جان نظام
افراطیون و تندروهایی که در نه تنها در این چند سال بلکه در دوران انقلاب اسلامی نیز ضربه‌هایی را به کشور زده‌اند و با اقدامات نسنجیده و خودسرانه سبب شدند تا انگشت اتهام به سمت نظام مقدس جمهوری اسلامی گرفته شود. یکی از این اقداماتی که افراطیون انجام دادند حمله و تسخیر سفارت انگلیس بود که رهبر انقلاب نیز این کار را رد کردند و افرادی را که دست به این اقدام زده بودند مورد شماتت قرار دادند. از سوی دیگر و در رابطه با مسائل داخلی باید به اقدام ضد اخلاقی که در برخورد با یکی از سران قوا نظام در ۲۲ بهمن سال گذشته شد یعنی حمله افراطیون و تندروهایی که مصلحت نظام و کشور را قربانی اقدامات خودسرانه خود می‌کنند.

تندرو‌ها به دنبال تلخ کردن کام مردم

در همین راستا و در ادامه بی‌خردی‌های افراطیون که فضای جامعه را در مسیر منافع شخصی خود نمی‌بینند در برابر جشن شادمانی مردم که قرار است در روز ۱۳ مرداد تکمیل شود ایستادگی می‌کنند و سعی بر این دارند تا با آشفته کردند فضا و بیان اظهارت غیر کارسناسی شیرینی این حماسه سیاسی را بر کام مردم تلخ کنند و مراسم تحلیف را به صورت علنی خراب کنند و در مسیر برگزاری مراسم اختشاش ایجاد کنند.

ادامه سیاست افراطی این بار با گوجه فرنگی

روح ا... حسینیان با تأکید بر اینکه مجلس باید از حضور برخی مقامات غربی در مراسم تحلیف جلوگیری کند، گفته است که حضور جک استراو وزیر امور خارجه پیشین انگلیس در مجلس با عکس‌العمل نمایندگان همراه می‌شود. روح‌ا... حسینیان در گفت‌وگو با خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به برگزاری مراسم تحلیف حسن روحانی رئیس‌جمهور منتخب در مجلس شورای اسلامی گفت: ‌ مسئولیت برگزاری مراسم تحلیف رئیس‌جمهور منتخب بر عهده مجلس بوده و دولت جدید بدون هماهنگی با مجلس نمی‌تواند اقدام به دعوت افراد و مقامات کند. عضو شورای مرکزی جبهه پایداری با تأکید بر اینکه باید از حضور سران فتنه و برخی مقامات غربی در مراسم تحلیف جلوگیری شود، گفت: حضور جک استراو در مجلس با عکس‌العمل نمایندگان همراه می‌شود، از این‌رو در صورت حضور این فرد در مراسم تحلیف من با گوجه از او پذیرایی می‌کنم!

...
این نشان می‌دهد که افراطیان سعی دارند بر طبق روال گذشته خود نقش منفی گرایی را در کشور اجرا کنند و با اقدامات خودسرانه خود تیر آخر خود را به اعتدال و شادی مردم بزنند. این اظهارات تامل برانگیز حسینیان در حالی بیبان می‌شود که رهبر انقلاب در بیانات هفته گذشته خود اعلام کردند که معتقد به تعامل با جهان هستیم.


کد مطلب: 14066

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/report/14066/چماق-گوجه-افراطیون-بلای-جان-کشور

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir