به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۷:۵۹
 
۳
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۱۲/۲۶ ساعت ۱۱:۵۰
کد مطلب : ۳۲۶۹۴۳
پایکوبی دارد؟

خون نازنین‌خانوم و آقا انوشه خیلی قرمزه!

خون نازنین‌خانوم و آقا انوشه خیلی قرمزه!
گروه سیاسی: احمد زیدآبادی در یادداشتی نوشت: در حالی که حسین امیرعبداللهیان آزادی نازنین زاغری و انوشه آشوری را به مسائل"انسان‌دوستانه" ربط داده است، اما برخی از فعالان و رسانه‌های اصولگرا، اصل داستان را به وادارسازی دولت بریتانیا برای پس دادنِ بدهی آن کشور به جمهوری اسلامی نسبت می‌دهند و از این جهت گویی مراسم پایکوبی و"جشن پیروزی" گرفته‌اند! اگر همانطور که این دسته از اصولگرایان می‌گویند؛ این دو نفر برای اعمال فشار به دولت بریتانیا محکوم و زندانی شده بودند، من به عنوان یک ایرانی احساس شرم و سرافکندگی می‌کنم چرا که ذره‌ای اجحاف به یک "بی‌گناه" به هر قصدی از جمله به قصد "مجازاتِ یک خلافکار دیگر" مغایر تمام اصول و تعالیم اخلاقی و معنوی ملت ماست. حکومت موظف است از راه‌های مشروع و عادلانه از جمله تحت فشار گذاشتنِ طرفِ متخلف، اموالِ بلوکه شدۀ کشور را آزاد کند، اما اگر امکان و ابزار این کار را ندارد، وادارسازی طرف مقابل به این کار از راه فشار علیه "بیگناهان" با مرام و فرهنگ دینی ما مغایر است و در واقع به جای جشن پیروزی باید مراسم عزا گرفت! من امیدوارم مسئولان کشور در این باره توضیحات روشن و اقناع کننده‌ای برای افکار عمومی داشته باشند و چنانچه همچنان اصرارشان بر این باشد که آزادی این دو زندانی با نگاه "انسان‌دوستانه" صورت گرفته است، بازهم امیدوارم که این نگاه دیگرِ متهمانی از این نوع، بخصوص زندانیان محیط زیستی را نیز شامل شود به طوری که آنها روزهای عید را نزد خانواده‌های خود بگذرانند.

 واكنش‌ها در توییتر
کنایه پمپئو به دولت بریتانیا!

مایک پمپئو «وزیر خارجه سابق آمریکا» در واکنش به آزاد شدن دو شهروند دو تابعیتی‌اش در ایران در ازای پرداخت ۵۳۰ میلیون دلار در توییتی نوشت: مقامات بریتانیا نرخ گروگان‌گیری شهروندانش را ۵۳۰ میلیون تعیین کردند!










 

عبدالرضا غیایی شاملو
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۰/۱۲/۲۶ ۱۵:۴۲
عوامل سریال گاندو و پشتیبانشون کجا تشریف دارن؟ خدا قوت اینم خط داستانی جدید دست به کار بشید (384952)
۱۴۰۰/۱۲/۲۶ ۱۷:۰۱
نون تو لال بودنه (384953)
نیما
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۰/۱۲/۲۶ ۱۷:۵۸
نازنین زاغری یک جاسوس بوده است که به خاطر جاسوسی دستگیر شده است و حالا دولت بریتانیا با پرداخت بدهی اون زودتر آزاد کرده است مساعلی مثل این موضوع را تحریف نکنید (384954)
کورو‌ش کبير
۱۴۰۰/۱۲/۲۷ ۰۳:۴۶
همش دروغ و دروغ. نشد يک روز تو این مملکت حرف راست از يک نفر بشنویم. (384964)
منوچهریان
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۰/۱۲/۲۷ ۱۱:۲۳
به عنوان یک ایرانی ازرفتار دست اندر کاران حکومت بایک زن بی پناه شرمنده ام (384968)
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها