به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۴:۳۲
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۲/۱۹ ساعت ۱۵:۰۶
کد مطلب : ۳۳۵۶۱۴

تن‌هاگ: حفظ نکردن رونالدو کاری احمقانه است

تن‌هاگ: حفظ نکردن رونالدو کاری احمقانه است
گروه ورزشی: در حالیکه رسانه‌های انگلستان ادعا کردند کریستیانو رونالدو به خاطر فصل بدی که منچستریونایتد، پشت سر نهاد، با پرداخت پنج میلیون پوند از جهنم آنها خداحافظی خواهد کرد و برای آینده‌اش تصمیم جدیدی خواهد گرفت رسانه نزدیک به باشگاه منچستر یونایتد فاش کرد اگر کریستیانو بخواهد از این تیم جدا شود کسی مانع جداییش نمی‌شود ولی او با اینکه می‌داند ممکن است با جدایی‌اش فصل بعد آخرین باری باشد که می‌تواند در لیگ قهرمانان و برای یک تیم بزرگ بازی کند اما باز می‌خواهد در منچستریونایتد بماند و قصد جدایی ندارد! با توجه به درآمد کمتر باشگاه به دلیل عدم کسب سهمیه لیگ قهرمانان، دستمزد بازیکنای یونایتد تا 25% کاهش پیدا می‌کند و کریستیانو در صورت ماندن در فصل آینده با کاهش دستمزد هفتگی خودش از 385,000 پوند به حدود 288,000 پوند روبرو می‌شود که کمترین دستمزد  این بازیکن 37 ساله توی چند سال اخیراست دریافت کرده است.
در همین خصوص رسانه ساندی‌تلگراف نوشت: اریک تن‌هاگ سرمربی هلندی فصل آینده شیاطین سرخ  به کریستیانو رونالدو گفته است که می‌خواهد او در منچستریونایتد بماند. تن‌هاگ معتقد است که حفظ نکردن رونالدو کاری احمقانه است و می‌خواهد او یک بازیکن کلیدی در تاکتیک‌هایش باشد. اریک تن‌هاگ به هیچ وجه مخالف چیدن تیم خود حول محور رونالدو نیست اما با این وجود ممکن است به رونالدو گفته شود که نباید انتظار داشته باشد که هر بازی را از ابتدا آغاز کند!
و اما نشریه دلی میرر به نقل از یک منبع اگاه ادعا کرد: کریستیانو در یک سری جلسات خصوصی درباره آینده خود در منچستریونایتد با سر الکس فرگوسن صحبت کرده است زیرا فرگوسن مشتاق است کریستیانو با ماندن در منچستریونایتد در فصل آینده از میراث او و خود محافظت کند. در همین خصوص پیج هواداری منچستر یونایتد نیز در حمایت از کریس نوشت: 5توپ طلا و ۵ چمپيونزليگ؛ و هر انچه تاکنون بود را فراموش کنید. كريس در اين فصل فاجعه‌وار منچستر ۲۴ گل زده فکر کنید او نبود و با گل‌های او امتیازات جمع نمی‌شد آنوقت کجای جدول بودیم. هواداران منچستر بعد بازی تا حد مرگ شعار "ویوا رونالدو" رو سر دادن تا به او بفهمانند او از شعار "شماها شایسته پوشیدن پیراهن یونایتد نیستید" معاف بوده است. دیوید بکام کاپیتان سابق یونایتد از ماندن کریس استقبال می‌کند و گفت: کریستیانو یکی از بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال است، او هنوز هم گل می‌زند و موقعیت می‌سازد، این کاری است که کریستیانو در 37 سالگی انجام می‌دهد و این آمادگی بدنی برای بازیکنی با این سن غیر قابل باوراست. امیدوارم یک سال دیگه او فوتبالش را در منچستر ادامه دهد. بکام افزود ماندن کریستیانو در فصل آینده برای هواداران این تیم مهم است.
گرام سونس [اسطوره لیورپول] نیز در خصوص کریس رونالدو گفت: «مرد این تیم (منچستر یونایتد) رونالدو با گلزنی و دخیا با سیوهاش بودند! جز این دو تا، شخص دیگری را در یونایتد نمی‌بینم که در حد این تیم باشند.» پدی کنی [دروازه بان سابق لیدز یونایتد] نیز گفت:  این رونالدو است، او هنوز یکی از بهترین بازیکنان جهان است. مردم می‌گویند مشکل یونایتد، رونالدو است، حالا ببینید. آنها بدون او کجای جدول بودند؟ آنها بدون آن 18 گل در نیمه پایانی لیگ قرار می‌گرفتند.
دیون دابلین [مهاجم سابق یونایتد] نیز در خصوص رفتن یا ماندن بازیکن شماره هفت یونایتد گفت: به نظرم یونایتد بدون رونالدو از دست می‌رود، امیدوارم او در یونایتد بماند، اما نمی‌دانم چطور در این شرایط  باید او را قانع کرد، مگراینکه سرمربی جدید بگوید من ۳۰۰ میلیون پوند خرج می‌کنم، بازیکنان طراز اول میاوریم پس لطفا‌ تو هم بمان  و به ما کمک کن وگرنه فکر می‌کنم او رفتنی است.







 
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها