به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۸:۰۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۰۵/۱۲ ساعت ۱۰:۱۷
کد مطلب : ۸۶۵۶۱

اعتراف فان‌خال: به جذب پدرو علاقه‌مندم

گروه ورزشی: سرمربی هلندی شیاطین سرخ اعتراف کرد که به پدرو علاقه زیادی دارد و به دنبال جذب این مهاجم بزرگ است. فان‌خال می‌گوید که منچستریونایتد با جذب پدرو به یکی از شانس‌های اصلی کسب عنوان قهرمانی در لیگ جزیره تبدیل خواهد شد.
اعتراف فان‌خال: به جذب پدرو علاقه‌مندم
منچستریونایتد یکی از فعال‌ترین تیم‌های فوتبال انگلیس در فصل جابه‌جایی تابستانی بوده است. این تیم چند خرید بسیار خوب داشته است اما به نظر می‌رسد که هنوز فعالیت این تیم به پایان نرسیده و به دنبال خریدهای دیگری است. یکی از بازیکنانی که این روزها شایعه‌های زیادی درباره پیوستنش به منچستریونایتد به گوش می‌رسد پدرو رودریگس، ستاره خط حمله آبی-اناری‌هاست که بعد از پیوستن لوئیس سوآرس به این تیم کمتر فرصت بازی به او می‌رسد.

لوئیس فان‌خال، سرمربی شیاطین سرخ اعتراف کرد که به جذب پدرو علاقه دارد و تلاش می‌کند تا این بازیکن را جذب کند. او گفت: جذب بازیکنی مانند پدرو باعث می‌شود تا منچستریونایتد بسیار قوی‌تر و یکی از شانس‌های اصلی قهرمانی در لیگ برتر انگلیس شود. پدرو مهاجمی است که از سرعت بسیار بالایی برخوردار است. او علاوه بر گلزنی می‌تواند برای تیمش فرصت خلق کند. او می‌تواند سطح کیفی منچستریونایتد را بالا برد و دوست دارم که چنین بازیکنی را در ترکیب تیم خود ببینم.

او ادامه داد: بارسلونا مسی و نیمار را در خط حمله خود دارد که هر دوی آنها از سرعت بسیار زیادی برخوردار هستند. علاوه براین دو بازیکن سوآرس هم در این تیم حضور دارد و این باعث می‌شود تا این تیم بسیار قوی باشد اما پدرو بازیکن بزرگی است و می‌خواهم او را در تیم خودم ببینم. او هم بازیکنی است با معیارهای مسی و نیمار و همین باعث می‌شود تا منچستریونایتد هم قوی شود.

فان‌خال در پایان سخنان خود گفت: رقیب ما چلسی سه بازیکن در اختیار دارد که مانند پدرو سرعت بالایی دارند و می‌توانند برای تیم خود موقعیت‌سازی کنند. هازارد، اسکار و ویلیان سه بازیکنی هستند که به چلسی کمک زیادی می‌کنند و من هم دوست دارم تا پدرو را که چنین شاخصه‌های را دارد، جذب کنم. منچستریونایتد منتظر نهایی شدن پیوستن دی‌ماریا به پاری‌سن‌ژرمن است و بعد از آن به احتمال خیلی زیاد قرارداد با پدرو را نهایی خواهد کرد؛ چرا که خانواده این مهاجم جوان هم پیش از این فاش کرد، پدرو از بارسلونا جدا می‌شود و به یک تیم لیگ برتری می‌رود که به احتمال خیلی زیاد شیاطین سرخ خواهد بود.
مرجع : ایسنا