به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۴:۰۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۲/۱۵ ساعت ۱۰:۳۷
کد مطلب : ۴۶۸۷۷۲

هیو جکمن و جودی کامر در «مرگ رابین‌هود»

هیو جکمن و جودی کامر در «مرگ رابین‌هود»
گروه فرهنگی:هیو جکمن و جودی کامر با بازی در «مرگ رابین‌هود» برای آخرین بار به جنگل شروود می‌روند.به گزارش صبا؛ ستاره «ولورین» و بازیگر «قتل حوا» برای بازی در فیلم‌ «مرگ رابین‌هود» ساخته مایکل سارنوسکی کارگردان فیلم تحسین شده «خوک» آماده می‌شوند.
 
طبق اخبار رسیده، رابین هود در فیلم با گذشته خودش دست و پنجه نرم می‌کند.سارنوسکی در بیانیه‌ای اعلام کرد که تولید فیلم «مرگ رابین‌هود» در فوریه ۲۰۲۵ شروع می‌شود.او گفته که تولید و اکران فیلم، فرصتی باورنکردنی برای به روز کردن و بازسازی داستان رابین هود است.

سارنوسکی ادامه داد که نمی‌توانست برای تولید فیلم «مرگ رابین‌هود» به هر بازیگری اعتماد کند بنابراین به هیو جکمن و جودی کامر مراجعه کرده است تا داستان فیلم را به شیوه‌ای قدرتمند و معنادار به تصویر بکشند و روایت کنند.
جکمن اخیرا در فیلم «ددپول و ولورین رابین‌هود» بازی کرده است. از فیلم‌های دیگر او می‌توان به «بزرگترین شومن» و «بیچارگان» اشاره کرد.

جکمن برای بازی در تئاتر «پسری از اوز» برنده جایزه تونی شد.کامر برای بازی در فیلم‌ «کشتن حوا» برنده جوایز امی و تونی شد. او در فیلم «آخرین دوئل» ریدلی اسکات در کنار بن افلک و مت دیمون بازی کرد و سپس در فیلم «دوچرخه‌سواران» با آستین باتلر و تام هاردی همبازی شد.
برچسب ها: سینمای جهان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها