کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

فوري/ فارس و مهر خبر را حذف كردند!

20 خرداد 1392 ساعت 10:13

گروه سياسي: خبرگزاري‌هاي اصولگراي فارس و مهر كه نيمه شب يكشنبه (بامداد امروز) با انتشار خبري مشترك و كاملا مشابه احتمال رد صلاحيت دكتر روحاني را مطرح كرده بودند، ساعتي قبل اين خبر را از سايت خود حذف كردند!




اقدام اين دو خبرگزاري كه بازتاب بين‌المللي وسيعي پيدا كرده و ۴ روز قبل از برگزاري انتخابات؛ بسياري از رسانة‌هاي خارجي با استناد به اين خبر موهوم، با نگاهي تمسخر‌آميز به مسائل سياسي ايران پرداخته‌اند، يقننا بايد مورد توجه مسئولان دلسوز نظام قرار گرفته و اجازه داده نشود به اين راحتي با آبرو و حيثيت نظام، به اين سادگي بازي شود. همانگونه كه شب گذشته در باره اين اقدام خبري تحليلي منتشر كرديم و نوشتيم: ((نتيجه آزمون «راست‌‌آزمايي» براي دو خبرگزاري اصولگرا، هدف فارس و مهر از انتشار خبر ردصلاحيت روحاني چيست؟))، ظاهرا خيلي سريعتر از آنچه خود فكر مي‌كرديم نتيجه «راست‌آزمايي» اين دو خبرگزاري معلوم شد!!



در عين حال اين خبط  خبري، باعث گرديد در حال حاضر خبر اول انتخاباتي ايران در رسانه‌هاي خارج از كشور اعم از فارسي، انگليسي و عربي و ... موضوع كذبي باشد كه مهر و فارس آن را پخش كرده و حالا ناشيانه آن را از خروجي خود حذف كرده‌اند، گويي برخي همكاران رسانة‌اي ما مي‌پندارند كه در عصر چاپار و ...اطلاع‌رساني مي‌كنند! به هر حال اين اقدام ناشيانه اثر منفي خود را براي كشور در پي داشته و نگاهي گذرا به سايت هاي معتبر خبري خارج از كشور كه اين خبر را بهانه‌اي براي تمسخر نظام سياسي و انتخابات در ايران مناسب ديده‌اند، مشخص مي‌كند چگونه منافع ملي كشور و نظام، فداي قدرت‌طلبي‌ها و تماميت‌خواهي‌ها مي‌شود.


کد مطلب: 12467

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/12467/فوري-فارس-مهر-خبر-حذف-كردند

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir