به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۳۱ - ۱۸:۴۴
 
۲۲
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۳/۲۰ ساعت ۰۱:۵۹
کد مطلب : ۱۲۴۶۴
نتيجه آزمون «راست‌‌آزمايي» براي دو خبرگزاري اصولگرا

هدف فارس و مهر از انتشار خبر ردصلاحيت روحاني چيست؟

هدف فارس و مهر از انتشار خبر ردصلاحيت روحاني چيست؟
گروه سياسي: دو خبرگزاري اصولگراي فارس و مهر (حامي قاليباف) از نيمه‌شب يكشنبه خط مشتركي را عليه حسن روحاني كه به زعم اكثر تحليل گران به پديده‌ كانديداهاي اين دوره با شانس بالاي پيروزي مبدل شده آغاز و با انتشار يك خبر كاملا مشابه كه حتي كلمات و جمله‌بندي آن هم كاملا يكدست مي‌باشد در باره احتمال ردصلاحيت روحاني، پروژه جديدي را كليد زده‌اند كه هدف نهايي آنها هنوز نامشخص است.

در همين رابطه اين دو رسانه بلافاصله پس از انتشار خبر مشترك و مشابه!! خود در نيمه شب مصاحبه‌هايي را نيز ترتيب داده تا اين پروژه را به زعم خود چرب و چيل‌ نمايند! براي مثال فارس در ساعت ۱۲ نيمه شب با نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مصاحبه كرده و به نقل از او نوشته است: بررسی مجدد صلاحیت حسن روحانی حق شورای نگهبان است. منصور حقیقت پور، با بیان اینکه شورای نگهبان حق دارد صلاحیت کاندیداهای انتخابات ریاست‌جمهوری را تا روز انتخابات مجدداً بررسی کند، با اشاره به خبر احتمال بررسی مجدد صلاحیت حسن روحانی در شورای نگهبان گفت: اگر آقای روحانی مرتکب اقدامی مغایر با صلاحیت لازم برای کاندیداتوری در انتخابات ریاست‌جمهوری شده باشد، شورای نگهبان حق دارد صلاحیت ایشان را مجدداً بررسی کند.

فارس با يك عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس نيز در نيمه شب مصاحبه و به نقل از او نوشت: این شورا حق بررسی مجدد صلاحیت کاندیداها را تا آخرین لحظه انتخابات دارد. اسماعیل کوثری ن، با اشاره به انتشار خبری مبنی بر احتمال بررسی مجدد صلاحیت حجت‌الاسلام حسن روحانی در جلسه فردای شورای نگهبان گفت: بالاخره به همه کاندیداها گفته شده که تا آخرین روز و ساعت، همه گفته‌های آنها، حرکات، اقدامات و تحلیل‌هایشان زیر نظر شورای نگهبان است.

 حال بايد تا ظهر امروز دوشنبه در انتظار موضع‌گيري رسمي شوراي نگهبان ماند و به صحت و سقم ادعاي اين دو رسانه اصولگرا پي ببريم. ضمن آنكه بار ديگر، اين دو رسانه در آزمون «راست‌‌آزمايي» خودساخته‌اي شركت كرده‌ و معلوم خواهد شد كه چه نمره‌اي را كسب خواهند كرد؟!

محمد حسن
۱۳۹۲/۰۳/۲۰ ۰۲:۰۸
به نظر من هیچ چیزی بعید نیست و کاملا ممکنه که این کارو بکنن

در این شرایط، عارف عزیز باید بگه من راه روحانی و خاتمی و هاشمی رو ادامه می‌دم...........

ایشالله همین طور بشه. و باید دقیقا جمله‌ها و حرف‌های روحانی عزیز (و البته خودش) رو تکرار کنه

درود بر عارف و روحانی

دقت کنید که دیگه اصلا فرصتی برای تو بهت رفتن، نیست. فقط باید با زور بیشتر بریم سراغ عارف عزیز

درود بر عارف (69936)
۱۳۹۲/۰۳/۲۰ ۰۲:۴۵
این حرفا چیه؟ اینا دیدن روحانی میتونه رای بیاره دارن این کار رو میکنن. از عارف ترسی ندارن. ضمنا در صورت رد صلاحیت روحانی عارف باید بلافاصله انصراف بده تا بازیگر نمایش مسخرشون نباشه (69979)
احسان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۳/۲۰ ۱۰:۴۴
تمام اینها برنامه های قالیباف هست
ایشون الان 2 ساله داره تبلیغ میکنه چطور میشه که آقای قالیباف 2 سال پیش میتینگ راه انداخت واسه تبلیغات کسی نگفت چه خبره
فارس و مهر رو همه میشناسن
حمایت النی از چند ماه پیش از قالیباف دارن (70281)
اردبیلی
۱۳۹۲/۰۳/۲۰ ۱۱:۳۵
عزیزان منصور حقیقت پور که اسم برده شده نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی می باشد و او این روزها در اردبیل در تلاش برای پیروزی قالباف همه گونه فعالیت می کند، و از تمام کسانی که تا امروز کارهایی رو برایشان کرده درخواست کرده ستادهایی برای قالباف در سطح شهر برپا کنند در حالیکه ما تا امروز یک ستاد دکتر عارف رو در این شهر (مرکز استان با جمعیت بالای یک میلیون) نداریم! قالیباف بیش از 5 ستاد و همچنین نصب پوستر در اکثر چهار راه ها و میدان مهم شهر رو دارند و حالا که اینها شرایط امروز و جهش فوق العاده روحانی رو در بین مردم می بیندد که این در اردبیل نیز کاملاً به وضوح دیده می شه، با اینگونه مصاحبه ها سعی در تشویش اذهان عمومی دارند. (70347)
۱۳۹۲/۰۳/۲۰ ۰۷:۱۸
سال 88 باید صلاحیت احمدی نزاد برسی می شد نه الان آقای روحانی اینا می خواند مردم رانادیده بگیرند می ترسند دولت غیر از خودشون بشه پته ها بره رو آب آخ چی میشه (70027)
رامین
۱۳۹۲/۰۳/۲۰ ۰۸:۴۳
من فکر می کنم این ترفند برای فشار به روحانی است برای ائتلاف کردن با اقای عارف تا بتونیم جلوی رای بالای قالیباف به ایستیم (70102)
ایستاده ایم به امید
۱۳۹۲/۰۳/۲۰ ۰۸:۴۷
به نظرمیرسه یک پولیتیک برای عدم ائتلاف بین این دو عزیزاست.اما آقایون طرفدار قالیباف حواسشون نیست که الان مشکل حضوراین دونفر نیست.بلکه مسئله در عدم تمایل به خروج از صحنه قدرت است از طرف دیگر اصولگرایان بویژه آقای ولایتی که غیر قابل پیش بینی اند. (70107)
۱۳۹۲/۰۳/۲۰ ۰۸:۵۹
واقعن شما باز هم معتقدید با وقوع احتمالی این اتفاق، باید باز هم در انتخابات شرکت کرد!!!!؟؟؟؟ آقای عارف که در مناظره هم انتقاد تلویحی از سران اصلاحات کرد و گفت چهار سال سکوت کردم و آقای حدادعادل همنشینم در صندلی مجمع تشخیص شنونده خیلی از درددلهای من(اعتراض به میرحسین و کروبی و طبیعتن حامی اصلیشون آقای خاتمی) بوده و آقای حدادعادل هم در ادامه مناظره تایید کرد که آقای عارف در مجمع برای ایشون به سران اصلاحات اعتراض میکرد ولی گفت چرا این اعتراض رو علنی و رسانه ای میکرد و چرا فقط برای امثال من میگفت. خب ایشون آزاد هستند که نظر خودشون رو داشته باشند ولی باید به صراحت این نظرشون و درددلهاشون برای آقای حدادعادل رو الان بیان کنند تا مردم بشنوند و تصمیم بگیرند و این حق مردم فکر میکنم هست (70123)
۱۳۹۲/۰۳/۲۰ ۱۰:۰۴
شورای نگهبان مگه کشکی تصمیم می گیره. به کدام دلیل ایشون رو رد صلاحیت اعلام کنه؟ مگه میتونه هنوز هم اعلام نظر و رد صلاحیت بده؟ مردم همه این ها فقط برای تضعیف کردن روحیه شماها و اصلاح طلبان هست. بهار جون لطفا شما هم از این تیترهای منفی که اذهان رو از هم می پاشه نکن. متشکر. (70219)
شایان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۳/۲۰ ۱۰:۰۶
فقط برای این است که عارف نگران از حذف احتمالی روحانی به نفع او کنار نرود. به عبارت دیگر هر دو در انتخابات حضور داشته باشند تا آرایشان تقسیم شود. ائتلاااااااااااااااااااااااااف (70223)
۱۳۹۲/۰۳/۲۰ ۱۰:۵۱
پس باید قالیباف هم ردصلاحیت بشه (70293)
۱۳۹۲/۰۳/۲۰ ۱۱:۵۶
امروز همایش دكتر عارف در تهران بلوار كشاورز خانه والیبال ساعت 20 نباید جای سوزن انداختن باشه. بزن+ همه بخونن برای اطلاعات بیشتر به سایت دكتر عارف بروید www.draref.com (70365)
saeedj64‏@‏ymail.com
China
۱۳۹۲/۰۳/۲۰ ۰۲:۱۱
ايجاد شور وهيجان وانگيزه براي انتخابات!!البته به نفع روحانيست.استقبال ميكنيم از اين نوع خبرها. (69940)
احسان
۱۳۹۲/۰۳/۲۰ ۰۲:۱۹
دروود بر روحانی (69945)
۱۳۹۲/۰۳/۲۰ ۰۲:۲۰
میترسن ... این کارا و این حرفا فقط نشون میده پیروزی ما نزدیک و نزدیکتر داره میشه (69948)
ایران زمین
۱۳۹۲/۰۳/۲۰ ۰۲:۴۳
من تا امسال شناختی از آقای دکتر روحانی نداشتم،، برای اولین بار مصاحبه ایشان در شبکه دو رو دیدم در گفتگوی ویژه خبری، الحق و الانصاف عالی بود، و به نظرم نسبت به بقیه کاندیداها یک سرو گردن بالاتره، البته آقای عارف نامزد منتخبم خواهد بود، ولی اگه ایشان کنار بروند رایم آقای روحانی خواهد بود (69975)
امیر
۱۳۹۲/۰۳/۲۰ ۰۲:۲۲
من فکر کنم هدفشون جلوگیری از کنار رفتن عارف به نفع روحانیه. چون اگه عارف انصراف بده و روحانی هم رد صلاحیت بشه یعنی همه چیز رو از دست دادیم. البته قطعا این اتفاق نمیفته و این فقط یه جنگ روانی برای سنگ اندازی در مسیر ائتلاف بزرگه. امیدوارم بدون توجه به این اخبار مضحک، همین امروز نتیجه قطعی ائتلاف اعلام بشه تا بیشتر از این زمان رو از دست ندیم. دیگه خیلی داره دیر میشه دوستان. پس این خاتمی داره چیکار میکنه؟ (69950)
سعید1
۱۳۹۲/۰۳/۲۰ ۰۳:۳۶
مساله فراتر از اینهاست دوست من. سیاسی باش ودقیق فکر کن.وقتی دوخبرگزاری در حد مهر وفارس تلکس می کنند باید مساله جدی باشد.فراتر از هشدار به روحانی ست.تنها 4 روز به انتخابات باقی مانده است.به نظر در قرارگاه اقتدارگرایان کنترل بر اعصابها از دست رفته وتمرکزی بر اعمال وگفتارها باقی نیست.گویی بچه های تخس دارند کنار انبار باروت کبریت بازی می کنند.رد صلاحیت روحانی فاجعه است و بی شمار تبعات سهمگین دارد. پیامی برای دنیاست که بدانید در این کشور امکانی جز تندی برایتان نیست واین یعنی نواختن شیپور جنگ.آیا کسانی دارند ساز هماهنگی با اردوگاه اسلحه سازان دنیا را کوک می کنند؟اگر چنین باشد البته قابل درک است چرا که پورسانتها در این حوزه خیلی کلان است.بچه ها در اسپانیا و کارائیب یا حتی پاناما خرج دارند.باید دریافت پناهندگی ها قطعی باشد.اینها مسائلیست که باید به آنها فکر کرد دوست عزیز من.ارتفاع بدهید به ذهنتان. (70005)
مجتبی
۱۳۹۲/۰۳/۲۰ ۰۲:۲۶
بهار اگر امکان داره منتشر کن
-----------
خبرگزاری تسنیم از قول رییس ستاد دکتر عارف :
روحانی به‌نفع عارف کناره‌گیری کند/ عارف امروز به هاشمی درباره عملکرد ستاد رقیب گله کرد
------------
و خبرگزاری فارس و مهر خبر از رد صلاحیت روحانی می دهند
--------------
خبر گزاری فارس :
صفارهرندی: طبق نظرسنجی‌های موثق ‌70 درصد واجدان شرایط رای می‌دهند‌
--------------
دوستان عزیز هوشیار باشید ظاهرا بازی شروع شده!!! (69954)
ایران زمین
۱۳۹۲/۰۳/۲۰ ۰۲:۲۸
منم منتظرم ببینم این خبرگذاریها حرفشون درست درمیان یا نه..ولی دارم تعجب میکنم چون تا حالا نشنیدم یا سابقه نداشته کاندیدایی بعد تایید صلاحیتش دوباره رد صلاحیت بشود.. (69960)
۱۳۹۲/۰۳/۲۰ ۰۹:۴۸
ولی مثل اینکه طبق قانون میشه!!! (70195)
۱۳۹۲/۰۳/۲۰ ۰۲:۳۲
مهر همونیه که دفعه قبلم اسامی نهایی تایید صلاحیت شده را گذاشت (69964)
۱۳۹۲/۰۳/۲۰ ۰۳:۳۵
و همچنین هنوز انتخابات سال 88 تموم نشده تعداد آرای احمدی نزاد را اعلام کرد ! (70004)
۱۳۹۲/۰۳/۲۰ ۰۲:۳۴
اینها برای نگه داشتن عارف در صحنه است! امروز مشخص شد کاندیدای باقی مانده روحانی است. همه ش جنگ روانی است (69967)
ایران زمین
۱۳۹۲/۰۳/۲۰ ۰۲:۴۶
راستی سایت اصلاحات چرا نمایش داده نیمشه؟ فیلتر شده؟ کسی میدونه؟ (69980)
aramesh
۱۳۹۲/۰۳/۲۰ ۰۲:۴۷
ما صلاحییتشو تائید کردیم کسی هم نمیتونه ردش کنه گوشی دستته؟ (69981)
۱۳۹۲/۰۳/۲۰ ۰۳:۰۰
بلوف است. جرات نمی کنند. شما چرا باور می کنید؟ (69988)
۱۳۹۲/۰۳/۲۰ ۰۹:۵۷
از اینا هر چی بگی برمیاد.وقتی ستون انقلاب رد صلاحیت میشه ، روحانی و عارف و ..... که سهله (70204)
۱۳۹۲/۰۳/۲۰ ۱۰:۴۰
جراتشان را که با رد صلاحيت رفسنجانی نشان دادند (70277)
۱۳۹۲/۰۳/۲۰ ۰۳:۰۴
جنگ روانی (69989)
۱۳۹۲/۰۳/۲۰ ۰۳:۲۲
چرا دوست عزیز اینا یه سری سال 86چند کاندیدای خبرگان رو خبر دارم بعد تأیید صلاحیت رد صلاحیت کردن؛جالب اینجا بود طبق اطلاعاتی که گرفتم همون کاندیدای رد صلاحیت شده که اصلاح طلب هم بود بیشترین آرا رو کسب کرده بود چون آرای باطله(آرائ کاندیدای رد صلاحیت شده)بیشتر از نفر اول بود. (69994)
سعید1
۱۳۹۲/۰۳/۲۰ ۰۳:۲۶
در پس کاسه این اخبار حتما نیم کاسه ای نهفته است.شک نکنید.کسانی که ریسک رد صلاحیت هاشمی را به جان خریدند از رد کردن روحانی هراسی ندارند.به اعتقاد من داستان باید فراتر از ریاست جمهوری باشد.نمی دانم در این دوره چه خبر است که اقتدارگراها حاضر نیستند سکان اجرا را به هیچ قیمتی به یک غیر خودی بدهند؟ آیا نفوذیها تا این حد نافذ شده اند که عملا رییس جمهور را پیش از انتخابات آنهم در جمهوری اسلامی تعیین کنند؟! از نظام چه می ماند؟اکنون چه کسانی براندازند؟خاتمی وهاشمی یا دیگر دوستان؟آیا اصولگرایان صادق وانقلابی سکوت خواهند کرد؟پس از این اقدام وتنش احتمالی آیا جنگی در خواهد گرفت؟آیا اسرائیلی ها حرف رییس مرکز راهبردی دانشگاه حیفا را مبنای تصمیم قرار داده اند و می خواهند تا احمدی نژاد نرفته قال قضییه آتش بازی در خاور میانه وخلیج فارس را بکنند وایران را کوچک کنند؟تحلیل سیاسی وقتی به این حد می رسد ایرادش این است که وقوع آن فرصتی برای آزمون باقی نمی گذارد.خدا بخیر کند. (69996)
۱۳۹۲/۰۳/۲۰ ۰۳:۲۸
خدا بهمون رحم کنه (69998)
سهیل یکتا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۳/۲۰ ۰۳:۳۳
این اقدام پس از اعلام نظر سنجی ها و اینکه جلیلی با افت جایگاه در نظر سنجی جدید و با توجه به بیان اینکه در فیلم انتخاباتی روحانی هاشمی رفسنجانی قرار است با مردم سخن بگوید در جهت شکستن اتحاد و اجماع روحانی و عارف انجام شده تا کسی به نفع کس دیگری کنار نرود تا رای اونها شکسته بشه مبادا اینکه پس از کنار رفتن عارف به نفع روحانی ایشان نیز از انتخابات کنار گذاشته بشه و دیگر هیچ شانسی برای پیروزی نداشته باشند
و این القا از طرف قالیباف نیست چون او در صدر نظر سنجی هاست این اقدام از طرف حامیان جلیلی و جبهه پایداری است.
هوشیار باشید که دست دشمنان در این حرکت قابل مشاهده است تا روحانی را که تنها کسی است که راه نجاتی برای امت شهید پرور ایران است به مسیر میر حسین موسوی هدایت بکنن... (70003)
سینا
۱۳۹۲/۰۳/۲۰ ۰۳:۳۷
ترس از ائتلاف بر روحانی.اما این فقط یک تهدید است.اصلاح طلبان باید بی اعتنا باشند.یا با یک روز تاخیر تصمیم بگیرند. (70006)
meysam
۱۳۹۲/۰۳/۲۰ ۰۴:۱۰
خدا توبه
اونی که اول از همه شروع کرد از گذشته گفتن و گفتن حرفای سری قالیباف بود که روحانی گفت سینه ام پره ولی هیچی نگفت بعد هم جلیلی با گفتن کشتن چندنفر تو چند شهر

حالا خدایی باید روحانی رد بشه یا قالیباف جلیلی؟؟

بازم خدااااا توبه (70013)
meysam
۱۳۹۲/۰۳/۲۰ ۰۴:۲۱
یه هدفشون میتونه این باشه که میخوان عارف با روحانی یا بالعکس ائتلاف نکنن.یه جورایی بترسونن
مثلا عارف ائتلاف میکنه بعدش روحانی رد میکنن
خدا نکنه
به امید پیروزی اصلاحات (70016)
سعيد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۳/۲۰ ۰۵:۰۴
دوستان به نظر من نبايد ريسك كرد چون هرچيزي ممكنه و بهترين كاري كه ميشه كرد اينه كه :
روحاني به نفع عارف عزيز بره كنار ....
اينطوري هيچ چيزيو از دست نمي ديم (70019)
راه حل
۱۳۹۲/۰۳/۲۰ ۱۲:۳۲
آن گاه نوبت به حذف عارف می رسد سعید جااااااان.
عارف نه از هاشمی سخت تره و نه از روحانی و نه از سایرین ... (70409)
۱۳۹۲/۰۳/۲۰ ۰۷:۰۴
ميگن يك قران بده اش بهمين خيال باش روحاني راي رابرده ازخواب گران برخيز (70024)
حسین
۱۳۹۲/۰۳/۲۰ ۰۷:۳۰
بعد اینکه آقای هاشمی رد صلاحیت شد نمیخواستم تو انتخابات شرکت کنم ولی بخاطر بعضی مسایل گفتم جهنم الضرر شرکت میکم...
حالا اگه آقای روحانی رد صلاحیت شه نمیزارم کسی تو انتخابات شرکت کنه بخدا قسم..... (70037)
۱۳۹۲/۰۳/۲۰ ۰۷:۴۰
باید هرچه سریع تر عارف به نفع روحانی کنار بره تا بفهمن ما همه پشت روحانی هستیم و اگه رد صلاحیتش کنن باید تاوان پس بدن. (70045)
۱۳۹۲/۰۳/۲۰ ۰۷:۴۲
اگه این طوره مس باید احراز صلاحیت هاشمی رفسنجانی رو هم بررسی کنن. (70047)
۱۳۹۲/۰۳/۲۰ ۰۷:۴۳
لابد بعدشم می گن اعتراض کنید مفسد فی العرض هستید!!! (70050)
۱۳۹۲/۰۳/۲۰ ۰۸:۱۴
حتی اگه این اتفاق بیفته بازم هم حالت ائتلاف پیش می آد (70061)
حسین
۱۳۹۲/۰۳/۲۰ ۰۸:۱۵
خبر از سایت فارس برداشته شد :)))) (70063)
۱۳۹۲/۰۳/۲۰ ۰۸:۱۸
یکی از دوستام طرفدار قالیبافه شماره من رو هم توی ستادش ثبت کرده بود و پیامهای تبلیغاتیش برام میاد، دیروز یه اس ام اس با متن زیر از ستاد قالیباف برایم ارسال شده: پخش اولین قسمت از برنامه تلوزیونی «شهر رنگی» ویژه مأموریت ها و فعالیت های سازمان زیبا سازی شهر تهران ساعت 19/15 دقیقه سیما . ایا به نظر شما این تبلیغ نیست؟ رسانه ملی بیطرف است؟ چرا کسی چیزی نمیگه؟ (70065)
سعید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۳/۲۰ ۰۸:۲۱
اینا فقط جو سازی تا از اعتلاف عارف و روحانی جلوگیری کنند اما خوشبختانه ما دیگه مردم دهه 80 نیستیم تا اینطور بلف های سیاسی رو باور کنیم. درود بر اعتلاف و درود بر عارف و روحانی (70070)
۱۳۹۲/۰۳/۲۰ ۰۸:۲۴
اونا میخوان تا روز آخر از ائتلاف جلوگیری کنند و با شبه حذف آقای روحانی ، از انصراف آقای عارف به نفع آقای روحانی جلوگیری نمایند. (70072)
احسان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۳/۲۰ ۰۸:۲۶
سلام بر روحانی (70075)
رضا
۱۳۹۲/۰۳/۲۰ ۰۸:۲۶
همه رای عارف میریه برای روحانی اما همه رای روحانی برای عارف نمیره ، چرا ؟
چون حساب شده موضوع ولایتی رو به روحانی نزدیک کردن تا در صورت نبودن آقای روحانی همه رای برای آقای عارف نره.
و این موضوع دلیل اظهارات آقای ولایتی هستش ، به عنوان مقابله با ائتلاف ، یعنی دارن سعی میکنن حتی اگه عارف و روحانی ائتلاف کنن یا روحانی رد صلاحیت بشه باز هم همه رای ها به سبد عارف نره ،
پس خواهشا ولایتی رو با این دو تا انقدر قاطی نکنید ... (70077)
۱۳۹۲/۰۳/۲۰ ۰۸:۳۹
واقعا چنین بی فکریی خواهند کرد؟
چرا مردم را بازیچه خود کردند؟
با اوصاف چرا انتخابات؟ (70095)
۱۳۹۲/۰۳/۲۰ ۰۸:۳۹
مفلسانیم و هوای می و مطرب داریم/آه اگر خرقه ی پشمینه به گرو نستانند (70096)
۱۳۹۲/۰۳/۲۰ ۰۸:۴۰
درود بر رئیس جمهور اینده کشور عزیزمون دکتر روحانی (70097)
۱۳۹۲/۰۳/۲۰ ۰۸:۴۸
فارس جرات نکرد خبر رو برداشت. خواست یه دروغی بگه و فرار کنه (70109)
مسعود
۱۳۹۲/۰۳/۲۰ ۰۸:۵۰
الکی میخوان جوی که به نفع روحانی به وجود اومده رو خراب کنن , هر دو خبرگذاری فقط بلدن چرت بنویسن ! (70113)
محمد
۱۳۹۲/۰۳/۲۰ ۰۸:۵۷
بابا اين يك ترفنده كه نگذارند عارف استيفاء بده خيال تان جم روحاني اول ميشه (70121)
۱۳۹۲/۰۳/۲۰ ۰۹:۰۹
زنده باد شیخ دیپلمات.امید هر ایرانی. دولت امید (70142)
۱۳۹۲/۰۳/۲۰ ۰۹:۱۷
هدف اینه که ائتلاف روی روحانی شکل نگیره
اصلاح طلبا نباید بازی بخورن

زنده باد روحانی. رئیس جمهور اینده (70154)
سید رضا
۱۳۹۲/۰۳/۲۰ ۰۹:۱۹
زمانی مامون از حضرت امام رضا درخواست نماز عید را کرد . امام تا نیمه راه رفته بود ند که مامونیان از استقبال مردم نسبت به فرزند رسول الله در شگف و هراس شدند مامون را خبر کردند که چه نشسته ای که مکر تو دارد خانه خرابت میکند پس از ان امام همام درخواست کردند که برگردد .
این روزها چقدر شبیه ان روزهاست و روزهای سردرگمی مامونیان . (70158)
محمد
۱۳۹۲/۰۳/۲۰ ۰۹:۲۱
فقط یه جنگ روانیه برای جلوگیری از ائتلاف.یعنی عارف تا دقیقه نود بماند از ترس رد صلاحیت روحانی و ای یعنی شکست.باید اجماع شود دیگر وقتی نیست. (70163)
۱۳۹۲/۰۳/۲۰ ۰۹:۲۵
درود بر عارف و روحانی (70166)
معصومي
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۳/۲۰ ۰۹:۳۹
هوشدار!هوشدار!هوشدار! مي دانند اتئلاف چه سوناميي ايجاد خواهد كرد. مي خواهند جلو ائتلاف را بگيرند. و گرنه مي دانند كه چنين عمل احمقانه اي صدرصد عليه مصالح نظام است و اگر ذره اي عقلانيت باشد كه هست چنين كاري عملي نخواهد شد. (70183)
آرش
۱۳۹۲/۰۳/۲۰ ۰۹:۳۹
در بسیاری از اخبار داشتیم که ظرف امروزو فردا وضعیت ائتلاف این دو عزیز مشخص میشه،پس بدون شک انتشار این خبر ترفندی ساده لوحانه برای دلسرد کردن این عزیزان و طرفداراشون برای ائتلافه(که نکنه مثلا عارف به نفع روحانی کنار بره و اونوقت روحانیم رد صلاحیت بشه!!!!)
نترسید دوستان،پیروزی نزدیکه
درود بر روحانی.درود بر عارف.درود بر ائتلاف (70185)
متنفر از بعضی ها
۱۳۹۲/۰۳/۲۰ ۰۹:۵۶
همین الان برین به فارس نیوز و خبرگزاری مهر نگاه کنین این خبر رو برداشتن فقط میخواستن اثرشو بذاره بعد بردارن برین نگاه کنین!! معلومه خواب و خوراک ندارن از ترس روحانی!!! (70199)
۱۳۹۲/۰۳/۲۰ ۰۹:۵۶
جالب تر که خبرشون و حذف کردن حتی سایت الف صبحانه انتخاباتی را حذف کرد و قبلی را گذاشت. چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟ (70201)
سعید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۳/۲۰ ۰۹:۵۷
بلوف است. ترسیدن (70203)
جواد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۳/۲۰ ۱۰:۰۲
خیلی جالب بود سایت الف امروز صبح در صبحانه انتخاباتی روز 20 خرداد درخصوص بررسی مجدد صلاحیت انتخاباتی آقای روحانی مطلب نوشته بود ولیکن در ساعت 10 صبح که مجددا به الف مراجعه کردم دیدم که صبحانه انتخاباتی روز بیستم را حذف نموده و مجددا صبحانه انتخاباتی روز نوزدهم را جایگزین آن کرده است حالا برای چه ؟ مشخص نشد (70213)
۱۳۹۲/۰۳/۲۰ ۱۰:۰۳
فارس خبرش برداشت. و الف یه تحلیل نوشته بود به عنوان صبحانه که فقط 1 ساعت رو سایت توکلی بود و برداشت (70215)
۱۳۹۲/۰۳/۲۰ ۱۰:۰۵
شما ها که اینهمه از شمارش آرا صحبت میکنید و میگید اگه همه بیان فلان میشه بیسار میشه با شما اصلاح طلبانم , پس چرا 4 سال پیش همش میگفتید تقلب شد
رای موسوی رو خوردن و بردن , بچه های مردم رو به کشتن دادید و اون فتنه رو بپا کردید شما و سرانتون پس ,چی شد حاکمیت عوض شده یا اتفاق جدیدی افتاده ؟ دیدید به شماها هم نمیشه اعتماد کرد . (70221)
۱۳۹۲/۰۳/۲۰ ۱۰:۰۹
فارس ترسید خبر جعلی رو برداشت از رو سایتش (70227)
۱۳۹۲/۰۳/۲۰ ۱۰:۱۳
اينا از اعتلاف روحاني و عارف ميترسن ميخوان جلوي اونو بگيرن فقط! (70233)
مصطفی
۱۳۹۲/۰۳/۲۰ ۱۰:۲۴
طبق نظر سنجی ها روحانی به دور دوم می رود و رقیب دنبال تخریب و حاشیه است. (70246)
شهروند اصفهانی
۱۳۹۲/۰۳/۲۰ ۱۰:۲۵
رای من فقط روحانی (70247)
ش
۱۳۹۲/۰۳/۲۰ ۱۰:۲۶
كي فكر ميكرد سال ٨٨ اون كارارو بكنن و امسال هاشمي رو رد صلاحيت؟!!هر كاري از اينا برمياد! (70250)
۱۳۹۲/۰۳/۲۰ ۱۰:۲۶
اصلح تر از روحانی نداریم فقط روحانی. (70251)
۱۳۹۲/۰۳/۲۰ ۱۰:۲۷
رای من روحانی وسلام. (70255)
حسین
۱۳۹۲/۰۳/۲۰ ۱۰:۲۸
روحانی رییس جمهور ایران میشه (70258)
۱۳۹۲/۰۳/۲۰ ۱۱:۱۲
به راحتی اینکار را می کنند خدایا تو کمک کن (70320)
سیندخت
۱۳۹۲/۰۳/۲۰ ۱۱:۲۸
ترسیدن! (70340)
ستاره
۱۳۹۲/۰۳/۲۰ ۱۱:۴۶
با این کار فقط میخوان مانع کنار رفتن عارف به نفع روحانی بشن و اعتلاف تشکیل ندن ک رایشون بشکنه (70356)
حمید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۳/۲۰ ۱۱:۴۹
اصول گرایان خیلی ترسیده اند. تازگی ها توی سایت های اصول گرا دارند آقای روحانی رو تخریب میکنن.
اگه میدونستن آقای روحانی اینقدر طرفدار پیدا میکنه از همون اول تایید صلاحیتش نمیکردن! (70359)
۱۳۹۲/۰۳/۲۰ ۱۲:۰۵
انشاءالله به یاری خدا با انتخاب روحانی بساط دروغ جمع آوری می شود. (70378)
صادق
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۳/۲۰ ۱۲:۱۷
اتفاقا بهتره اينجوري پيروزي حتمي صلاحات رو نشون ميده (70393)
ع ل ی
۱۳۹۲/۰۳/۲۰ ۱۲:۲۴
جواب این زرنگی:
اگر بالاخره هاشمی و خاتمی قرار گذاشتن عارف بره کنار:
عارف رسما اعلام کنه تا آخرین لحظه می مونم ولی به روحانی رأی بدید.
اگر توافق کردن روحانی بره کنار:
روحانی بگه تا آخرین لحظه می مونم ولی به عارف رأی بدین ...
فقط باس اطلاع رسانی قوی باشه ... (70401)
جعفر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۳/۲۰ ۱۲:۲۶
به به
چه شود

اون موقعه دیگه دست فتنه و فتنه گر از کشور کوتاه میشه (70402)
راه حل دیگر
۱۳۹۲/۰۳/۲۰ ۱۲:۲۷
آقایی که قراره به نفع دیگری بره کنار ظاهرا نره و تا آخر بمونه و قرار بر این باشه همه دیرتر رأی بدن ... بعدش اون آدم فداکار در حالی که کاندیداس اسم نفر نهایی رو توی برگ رأی بنویسه و رسانه ایش کنن با فیلم یا سایت های معتبر ... (70403)