کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

دستگیری سريع قاتلان مسلح عنبرآباد

19 خرداد 1396 ساعت 12:17

گروه حوادث: یک مقام امنیتی از دستگیری عاملان قتل مسلحانه روز گذشته در عنبرآباد در ساعت یک بامداد امروز 19 خرداد ماه خبر داد.


یک مقام امنیتی در گفت و گو با ایسنا، گفت: به دنبال نزاعی که روز گذشته 18 خردادماه منجر به قتل مسلحانه ۲ نفر و مجروحیت ۲ نفردیگر در عنبرآباد شده بود، دستگیر شدند. وی به عملکرد سریع نیروهای امنیتی و انتظامی اشاره و افزود: با تلاش بی وقفه عوامل انتظامی شهرستان عنبرآباد متهم به قتل به هویت «ح - م » به همراه یک نفر دیگر از همدستانش به هویت« م - م» در ساعت یک بامداد امروز مورخ 19 خردادماه  و در مدتی کمتر از ۱۵ ساعت از وقوع جرم  دستگیر و از آنها ۲ قبضه سلاح شکاری غیرمجاز کشف شد.

این مقام امنیتی انتظامی به ریشه‌ها و دلایل بروز چنین حوادثی پرداخت و بیان کرد: فقدان مهارت‌های لازم برای پاسخگویی منطقی به مشکلات؛ رفتارهای هیجانی و عصبانیت زود هنگام در مواقع اختلافاتی مانند حادثه روز گذشته در گمرکان عنبرآباد بر سر یک ملک و چند درخت رخ داد؛ استفاده غیر مجاز از سلاح و عدم کارکرد صحیح نهادها و دستگاه هایی که در هنگام بروز اختلافات و مشکلاتی از این دست؛ موظف به مداخله در بحران و حل و فصل مسالمت آمیز مشکلات و پیشگیری ازبروز خشونت می‌باشند.

وی اضافه کرد: موارد فوق از دلائل وقوع جرم بوده که امیدوارم اشخاص صاحب نفوذ و عواملی که مسئولیت ترویج اخلاق؛ آموزش؛ اصلاح سبک زندگی و تکیه بر رفتارهای قانونی را در هنگام مواجهه با مشکلات شخصی؛ خانوادگی و اجتماعی دارند نیز هم چون نیروهای انتظامی که توانستند با انگیزه و اقتدار و با سرعت عمل بسیار خوب؛ در مدتی کمتر از 15 ساعت قاتلین مسلح را دستگیر و تحویل مرجع قضایی نمایند؛ وظایف قانونی و تکالیف اجتماعی و فرهنگی خود را ایفا کنند تا در آینده شاهد کاهش جرائم و خشونت در جامعه باشیم.


کد مطلب: 131487

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/131487/دستگیری-سريع-قاتلان-مسلح-عنبرآباد

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir