کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کارنامه میلی‌منفرد جزء درخشان‌ترین‌ها است

19 مرداد 1392 ساعت 14:05

گروه سياسي: نایب رئیس اول کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: کارنامه کاری میلی منفرد وزیر پیشنهادی علوم درخشان ترین کارنامه کاری است که تاکنون دیده ام.


"جواد هروی" در گفتگو با عصرایران افزود: وزیر پیشنهادی علوم دارای سابقه کاری درخشان و علمی بالایی است و ما بر اساس سوگندی که خورده ایم باید اجازه دهیم کسانیکه سابقه کاری مشخص و علمی بالایی دارند آموزش کشور را در دست بگیرند. وی با تاکید بر اینکه مجلس در این میان وظیفه سنگینی به دوش دارد، ادامه داد: این انتخاب باید به دور از جنجال های سیاسی و نگاه های جناحی باشد همانطوری که رهبر معظم انقلاب از ما خواسته اند.

هروی گفت: اگر ما به اشتباه و با این نگاه ها کسی را برای ریاست وزارت علوم و آموزش و پرورش انتخاب کنیم که نه تجربه داشته اند و نه سابقه ظلم بزرگی را در حق ملت انجام داده ایم و در آینده باید پاسخگو باشیم. از نظر نائب رییس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس: در شرایط کنونی باید از بازی های سیاسی به دور باشیم باید به دولت کمک کنیم که در مسندهای وزارت از افرادی استفاده کند که کاردان، فرهیخته و خلاق باشند و کشور را به سمت برنامه های 5 ساله توسعه کشور، سند نقش جامع علمی کشور سوق دهد.

هروی افزود: نگاه سیاسی به عملکرد وزرا فقط مختص وزیر کشور است و تصمیم در مورد وزیر پشنهادی این وزارتخانه باید سیاسی باشد. وی کم لطفی برخی رسانه ها مبنی بر توجه به سابقه های سیاسی وزرا را منصفانه ندانست و گفت: الان وقت آن رسیده که همه دست به دست هم دهند تا دولت با بهره گیری از افراد شایسته کار خود را آغاز کند.


کد مطلب: 14481

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/14481/کارنامه-میلی-منفرد-جزء-درخشان-ترین-ها

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir