به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۱۹:۱۵
 
۴
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۵/۱۹ ساعت ۱۴:۰۵
کد مطلب : ۱۴۴۸۱

کارنامه میلی‌منفرد جزء درخشان‌ترین‌ها است

گروه سياسي: نایب رئیس اول کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: کارنامه کاری میلی منفرد وزیر پیشنهادی علوم درخشان ترین کارنامه کاری است که تاکنون دیده ام.
کارنامه میلی‌منفرد جزء درخشان‌ترین‌ها است
"جواد هروی" در گفتگو با عصرایران افزود: وزیر پیشنهادی علوم دارای سابقه کاری درخشان و علمی بالایی است و ما بر اساس سوگندی که خورده ایم باید اجازه دهیم کسانیکه سابقه کاری مشخص و علمی بالایی دارند آموزش کشور را در دست بگیرند. وی با تاکید بر اینکه مجلس در این میان وظیفه سنگینی به دوش دارد، ادامه داد: این انتخاب باید به دور از جنجال های سیاسی و نگاه های جناحی باشد همانطوری که رهبر معظم انقلاب از ما خواسته اند.

هروی گفت: اگر ما به اشتباه و با این نگاه ها کسی را برای ریاست وزارت علوم و آموزش و پرورش انتخاب کنیم که نه تجربه داشته اند و نه سابقه ظلم بزرگی را در حق ملت انجام داده ایم و در آینده باید پاسخگو باشیم. از نظر نائب رییس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس: در شرایط کنونی باید از بازی های سیاسی به دور باشیم باید به دولت کمک کنیم که در مسندهای وزارت از افرادی استفاده کند که کاردان، فرهیخته و خلاق باشند و کشور را به سمت برنامه های 5 ساله توسعه کشور، سند نقش جامع علمی کشور سوق دهد.

هروی افزود: نگاه سیاسی به عملکرد وزرا فقط مختص وزیر کشور است و تصمیم در مورد وزیر پشنهادی این وزارتخانه باید سیاسی باشد. وی کم لطفی برخی رسانه ها مبنی بر توجه به سابقه های سیاسی وزرا را منصفانه ندانست و گفت: الان وقت آن رسیده که همه دست به دست هم دهند تا دولت با بهره گیری از افراد شایسته کار خود را آغاز کند.

sara
۱۳۹۲/۰۵/۱۹ ۱۴:۱۷
الان وقت ان رسیده که همه دست به دست هم دهند تادولت باافرادشایسته کارخودرااغازکند (106860)
ميرحسين
۱۳۹۲/۰۵/۱۹ ۱۴:۳۱
اگر حلقه كيهان به سركردگي حسين شريعتمداري اجازه دهد دولت تدبير و اميد راه سعادت را بازگشايي مي كند (106868)
بندرگناوه
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۵/۱۹ ۱۴:۴۶
ازاقاي منفرد حمايت كامل خواهيم كرد (106873)
۱۳۹۲/۰۵/۱۹ ۱۸:۳۱
بلحاظ سیاسی برای شما بله (106955)
اصفهان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۵/۱۹ ۲۲:۱۵
آره این وزارتم کم از وزارتخانه های مهم نداره،اگه جو و فضای دانشگاهها و سیستم آموزشی مساعد بشه خیلی مشکلاتی که گریبانگیر دانشجو هست رفع میشه،ما چیکار داریم مسئولین بشنوند،خدا بشنوه! (107008)
۱۳۹۲/۰۵/۱۹ ۲۲:۴۵
مردم به خدا فتنه گران اصلی گردانندگان روزنامه های تندرو نظیر تسنیم وکیهان وفارس و.... هستند.به راستی اگر اینها فتنه گر نیستند چرا انواع تهمت ها را به کسانی که در هیچ دادگاهی تفهیم اتهام ومحکوم نشده اند میزنند .این جماعت نه از قانون می ترسند ونه به آخرت اعتقاد دارند.فتنه گران واقعی قبلی وحال حاضر اینهاهستند.راستی اگر پای منافع اینها به خطر نیفتاده چرا بیشرمانه هرجوری برساحت انسانیت هتاکی میکنند
.خداوندا شر این جماعت را به خودشان برگردان. (107018)
فتحی- دانشجوی دکتری دانشگاه امیرکبیر
۱۳۹۲/۰۵/۱۹ ۲۳:۳۷
وزیر جدید علوم باید کسی باشد که فضای امنیتی موجود در دانشگاه ها را بردارد.
قدم زدن حراست دانشگاه در داخل دانشگاه با بی سیم و گزارش نمودن کوچکترین موارد و برخورد با آن بیشتر به پادگان شباهت دارد تا دانشگاه!
این فضا توهین به دانشجو و استاد می باشد.
امید است با آمدن دکتر میلی منفرد این فضا برداشته شود و مطمئناً ایشان پتانسیل تغییرات در دانشگاه را دارد. (107044)