کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

داستان‌سرايي جديد درباره حوادث سال 88

9 شهريور 1392 ساعت 7:39

گروه سياسي: در حالی که 4 سال از انتخابات سال 88 می گذرد، چهره های افراطی سیاسی و نیز رسانه های تندرو، تاکنون چندین روایت متناقض درباره دیدار كانديداهاي معترض با ملک عبدالله و گرفتن چمدان دلار از وی بیان کرده و همه هم می گویند سندش موجود است اما تا کنون سندی ارائه نداده‌اند.


آخرین روایت از این داستان را سردار جواد کریمی قدوسی، نماینده تندرو جبهه پایداری ارائه کرده که از همه مهیج تر است. سردار کریمی قدوسی گفت: سند و نوار صحبت یکی از سران فتنه موجود است که در باغ خصوصی ملک عبدالله به ملاقات وی مي‌رود و از این فردی که امروز مورد طعن و لعنت امت اسلام است، درخواست استمداد مي‌کند.

به گزارش تسنیم، نماینده مشهد در مجلس در جلسه علنی چهارشنبه پارلمان در موافقت با پیشنهاد حمید رسایی مبنی بر اینکه پس از عبارت "کودتای 28 مرداد" در مواد طرح دو فوریتی پیگیری حقوقی - سیاسی نقش و دخالت آمریکا و انگلیس در کودتای 28 مرداد سال 32 عبارت "کودتاهای صورت گرفته از جمله کودتای 28 مرداد 32، کودتای نافرجام نوژه سال 58 و کودتای نافرجام پس از انتخابات سال 88 " اضافه شود، اظهار داشت: دلیل ما برای گنجانده شدن این عبارت این است که در این فرصت این طرح انقلابی تبدیل به یک قانون مادر شود تا در آینده ای نزدیک با تدابیر و پیش بینی های به موقع، فجایع و جنایاتی که آمریکایی‌ها و برخی کشورهای غربی بر سر این ملت مظلوم آورده اند، یکی پس از دیگری پیگیری شوند.

وی با بیان اینکه ملت ایران باید بتواند به پشتوانه قانون حقوق از دست رفته و ظلم های وارد شده به خود را جبران کند، گفت: اسناد و مدارک بسیار متقن نشان مي‌دهد که فتنه 88 تنها یک حادثه نبود که عده ای شبهه ای نسبت به رای و نتیجه انتخابات داشته باشند، بلکه مي‌خواستند این شبهه را تبدیل به فتنه کنند؛ اطلاعات مسئولین نظام، اسناد و مدارک امنیتی و اطلاعاتی گویای این موضوع است که اگر در سال 88 نتیجه انتخابات و رای مردم غیر از این هم بود، این فاجعه و فتنه طراحی شده به وقوع مي‌پیوست. این نماینده مجلس ادامه داد: هندسه کاری این فتنه مبنی بر براندازی نظام بود؛ کسی در هیچ کجای تاریخ انقلاب جز در جریان فتنه 88 سراغ ندارد که اوباما، مرکل، نخست وزیر رژیم صهیونیستی و ... خودشان را شاد و خوشحال به تریبون برسانند و از عملکرد فتنه و فتنه گران در تهران ابراز رضایت کنند.

کریمی قدوسی با بیان اینکه این افراد از فتنه و فتنه گران حمایت کردند، گفت: من در اینجا مستند به یک سندی که انشاءالله در آینده ای نزدیک بیشتر باز مي‌شود، مي‌گویم که بعضی از لایه های پنهان این فتنه با بعضی از سران ناتو ارتباط برقرار کرده و به توافق رسیده بودند که وقتی کار ما جلو رفت و توانستیم پاستور و برخی از وزارتخانه‌ها را بگیریم، از شما طلب استمداد کمک مي‌کنیم و شما هم حملات موشکی خود را به ایران شروع کنید و همان اتفاقی که این روزها مي‌خواهد در سوریه با حمایت تروریست‌ها رخ دهد، همین برنامه را برای ملت ایران تدارک دیده بودند.

وی افزود: سند و نوار صحبت یکی از سران فتنه موجود است که در باغ خصوصی ملک عبدالله به ملاقات وی مي‌رود و از این فردی که امروز مورد طعن و لعنت امت اسلام است، درخواست استمداد مي‌کند. وی به این فتنه گر مي‌گوید که بمانید و رقابت کنید و آن فرد هم مي‌گوید: "ما آمده ایم تا به شما عرض کنیم که اعلی حضرتا؛ آن کسی که ما از او حمایت مي‌کنیم، همان کسی است که شما مي‌خواهید." سپس وی مي‌گوید "چرا اینقدر در کشورهای عربی حضور دارید ؟ مي‌خواهید دستور دهم که ایران را روی سر شما آوار کنند؟" که این فتنه گر در جواب مي‌گوید "اعلی حضرتا؛ به شما قول مي‌دهم که اگر آقای موسوی رای آورد، از هر کجا که شما امر کنید، بیرون مي‌رویم".

نماینده مشهد در پایان تاکید کرد: اسناد خیانت این افراد آنقدر گویا است که مانند کودتای 28 مرداد است. آن هم در مقطعی که جهان اسلام به امید این پرچم حیات مجدد یافت. لذا امیدوارم که در ماه های آینده نمایندگان انقلابی که ثابت کردند به سوگند خود وفادارند، با تهیه طرح هایی از این قبیل عزت خود و مردم ایران را نزد دنیا حفظ کنند.


کد مطلب: 15199

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/15199/داستان-سرايي-جديد-درباره-حوادث-سال-88

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir