به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۰۰:۰۵
 
۵
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۶/۰۹ ساعت ۰۷:۳۹
کد مطلب : ۱۵۱۹۹

داستان‌سرايي جديد درباره حوادث سال 88

گروه سياسي: در حالی که 4 سال از انتخابات سال 88 می گذرد، چهره های افراطی سیاسی و نیز رسانه های تندرو، تاکنون چندین روایت متناقض درباره دیدار كانديداهاي معترض با ملک عبدالله و گرفتن چمدان دلار از وی بیان کرده و همه هم می گویند سندش موجود است اما تا کنون سندی ارائه نداده‌اند.
آخرین روایت از این داستان را سردار جواد کریمی قدوسی، نماینده تندرو جبهه پایداری ارائه کرده که از همه مهیج تر است. سردار کریمی قدوسی گفت: سند و نوار صحبت یکی از سران فتنه موجود است که در باغ خصوصی ملک عبدالله به ملاقات وی مي‌رود و از این فردی که امروز مورد طعن و لعنت امت اسلام است، درخواست استمداد مي‌کند.

به گزارش تسنیم، نماینده مشهد در مجلس در جلسه علنی چهارشنبه پارلمان در موافقت با پیشنهاد حمید رسایی مبنی بر اینکه پس از عبارت "کودتای 28 مرداد" در مواد طرح دو فوریتی پیگیری حقوقی - سیاسی نقش و دخالت آمریکا و انگلیس در کودتای 28 مرداد سال 32 عبارت "کودتاهای صورت گرفته از جمله کودتای 28 مرداد 32، کودتای نافرجام نوژه سال 58 و کودتای نافرجام پس از انتخابات سال 88 " اضافه شود، اظهار داشت: دلیل ما برای گنجانده شدن این عبارت این است که در این فرصت این طرح انقلابی تبدیل به یک قانون مادر شود تا در آینده ای نزدیک با تدابیر و پیش بینی های به موقع، فجایع و جنایاتی که آمریکایی‌ها و برخی کشورهای غربی بر سر این ملت مظلوم آورده اند، یکی پس از دیگری پیگیری شوند.

وی با بیان اینکه ملت ایران باید بتواند به پشتوانه قانون حقوق از دست رفته و ظلم های وارد شده به خود را جبران کند، گفت: اسناد و مدارک بسیار متقن نشان مي‌دهد که فتنه 88 تنها یک حادثه نبود که عده ای شبهه ای نسبت به رای و نتیجه انتخابات داشته باشند، بلکه مي‌خواستند این شبهه را تبدیل به فتنه کنند؛ اطلاعات مسئولین نظام، اسناد و مدارک امنیتی و اطلاعاتی گویای این موضوع است که اگر در سال 88 نتیجه انتخابات و رای مردم غیر از این هم بود، این فاجعه و فتنه طراحی شده به وقوع مي‌پیوست. این نماینده مجلس ادامه داد: هندسه کاری این فتنه مبنی بر براندازی نظام بود؛ کسی در هیچ کجای تاریخ انقلاب جز در جریان فتنه 88 سراغ ندارد که اوباما، مرکل، نخست وزیر رژیم صهیونیستی و ... خودشان را شاد و خوشحال به تریبون برسانند و از عملکرد فتنه و فتنه گران در تهران ابراز رضایت کنند.

کریمی قدوسی با بیان اینکه این افراد از فتنه و فتنه گران حمایت کردند، گفت: من در اینجا مستند به یک سندی که انشاءالله در آینده ای نزدیک بیشتر باز مي‌شود، مي‌گویم که بعضی از لایه های پنهان این فتنه با بعضی از سران ناتو ارتباط برقرار کرده و به توافق رسیده بودند که وقتی کار ما جلو رفت و توانستیم پاستور و برخی از وزارتخانه‌ها را بگیریم، از شما طلب استمداد کمک مي‌کنیم و شما هم حملات موشکی خود را به ایران شروع کنید و همان اتفاقی که این روزها مي‌خواهد در سوریه با حمایت تروریست‌ها رخ دهد، همین برنامه را برای ملت ایران تدارک دیده بودند.

وی افزود: سند و نوار صحبت یکی از سران فتنه موجود است که در باغ خصوصی ملک عبدالله به ملاقات وی مي‌رود و از این فردی که امروز مورد طعن و لعنت امت اسلام است، درخواست استمداد مي‌کند. وی به این فتنه گر مي‌گوید که بمانید و رقابت کنید و آن فرد هم مي‌گوید: "ما آمده ایم تا به شما عرض کنیم که اعلی حضرتا؛ آن کسی که ما از او حمایت مي‌کنیم، همان کسی است که شما مي‌خواهید." سپس وی مي‌گوید "چرا اینقدر در کشورهای عربی حضور دارید ؟ مي‌خواهید دستور دهم که ایران را روی سر شما آوار کنند؟" که این فتنه گر در جواب مي‌گوید "اعلی حضرتا؛ به شما قول مي‌دهم که اگر آقای موسوی رای آورد، از هر کجا که شما امر کنید، بیرون مي‌رویم".

نماینده مشهد در پایان تاکید کرد: اسناد خیانت این افراد آنقدر گویا است که مانند کودتای 28 مرداد است. آن هم در مقطعی که جهان اسلام به امید این پرچم حیات مجدد یافت. لذا امیدوارم که در ماه های آینده نمایندگان انقلابی که ثابت کردند به سوگند خود وفادارند، با تهیه طرح هایی از این قبیل عزت خود و مردم ایران را نزد دنیا حفظ کنند.

فرهاد فرهمند مهر
۱۳۹۲/۰۶/۰۹ ۰۸:۲۴
بله! کودتا بوده، منتها از طرف همفکران آقایان قدوسی و رسایی، نه معترضان و منتقدان به نتایج انتخابات سال 88 که تنها جرمشان راهپیمایی سکوت بود و به احدی توهین نکردند و ناسزا نگفتند! (119259)
dbdbdbdbddbbdd
۱۳۹۲/۰۶/۰۹ ۲۳:۴۰
حتما سند و نوار ملاقات داخل باغ شخصی ملک عبدالله رو هم خود وهابی ها به جناب آقای کریمی دادند. خجالت هم خوب چیزیه (119655)
احسان
۱۳۹۲/۰۶/۰۹ ۰۸:۳۴
نه بابا!!!!!!!!!!!!!!!!
چی میگی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
من به عنوان یک ایرانی خواهش میکنم که یک دادگاه علنی برگزار بشه تا این ادعاها ثابت بشه.
تابفهمیم که کی فتنه رو شروع کرد.
مگه مردم نامحرمن؟ (119261)
گوران
۱۳۹۲/۰۶/۰۹ ۰۸:۳۷
تیری که به سنگ می خورد را چرا پرتاپ می کنی . (119262)
ایرانداد
۱۳۹۲/۰۶/۰۹ ۰۹:۲۷
ایشان شاگرد جناب استاد شریعتمداری هستند.و در رشته "سندش موجوده" تحت نظر استاد شریعتمداری در دانشگاه!!! کیهان تحصیل مینمایند!!! (119268)
۱۳۹۲/۰۶/۰۹ ۰۹:۳۸
بهار جون حرف دو تا آدم حسابی رو بزن (119269)
محمد
۱۳۹۲/۰۶/۰۹ ۰۹:۵۰
واقعا توی این بلبشوی وضعیت معیشتی، چنین سخنانی حداقل برای چند دقیقه هم که شده، لبخندی ملیح بر چهره مان می نشاند.
فقط یک سوال:
شما دوستان افراطی که کوچکترین و بی ارزش ترین چیزها را در ارتباط با حوادث چهار سال پیش در بوق و کرنا می کنید، چگونه ست که از این مساله به این مهمی و از چنین مدرک مهمی تا کنون حرفی نزدید؟ اصلا چگونه است که این مدارک (به فرض محال که وجود داشته باشند) به دست شما رسیده؟ مگر شما به چه نهادهای امنیتی متصل هستید؟ مسلما به وزارت اطلاعات و ... متصل نیستید که اینگونه به راحتی اسناد را افشا می کنید.
نتیجه آن که جمله ای معروف از بزرگی هست که بگویید که همگان باور کنند، تا جایی که می توانید آن را بزرگ جلوه دهید»
به عنوان یک شهروند مشهدی از همهٔ عزیزان به خاطر داشتن چنین نماینده ای عذرخواهی می کنم. (119270)
از ارومیه
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۶/۰۹ ۱۰:۰۲
سردار لااقل یه کم پیاز داغشو کم کن هر چند دیگه کمتر کسی این حرفا رو باور میکنه ولی خب دیگه لازم نیست این همه پر ملات باشه.
بعدشم من موندم اینا برا رای ندادن به وزرای پیشنهادی کلی به قول خودشون سند رو میکنن ولی برای اثبات وجود به قول خودشون فتنه و جدیدا کودتا فقط دارن از اصطلاح " سندش موجوده " استفاده میکنن. خب اگه سند دارین رو کنین، ندارین خب. والله ندارین اگه داشتین تا حالا دودمان طرف رو به باد داده بودین.
اشتباه بزرگ من و خیلی های دیگه اینه که با عدم حضورمون پای صندوق رای باعث میشیم بعضیا برن بشینن تو مجلس که حتی تو خوابم بهارستان رو نمیتونستن ببینن. (119274)
مريم
۱۳۹۲/۰۶/۰۹ ۱۰:۳۱
مدل داستان سرائي اين آقا شبيه دختر من است شب ميخوابه صبح يك داستان 3 ساعته مفصل تعريف ميكنه كه دنباله خواب (داستان) ديروزش بوده البته دختر من الان 7 سالش است. (119287)
رضا
۱۳۹۲/۰۶/۰۹ ۱۰:۴۲
بالتوجه به اينكه در سيستم قضائي ايران فايل صوتي مدرك چند ان محكم قانوني نيست و قابليت استناد ندارد با اينحال منتظر آرائه مدارك مستند و محاكمه عادلانه و با حضور هيئت منصفه قانوني هستيم هما نطور كه محبوسين حصر غير قانوني خانگي خواهان دادگاهي قانوني خودهستند و در صورت عدم إثبات آنگاه نوبت محاكمه دروغ گويان و كأسبين فتنه هستيم (119292)
۱۳۹۲/۰۶/۰۹ ۱۱:۰۰
اگه این سند محرمانه است چرا اینها می گویند اگر نیست چرا منتشر نمی کنند مگر مردم نامحرم هستند!!!؟ این حرف ها که می گوید سند دارد ولی منتشر نمی شود بیشتر مردم را به این نتیجه می رساند که سندی نیست چون فوری مثل فیلم آقایان توفیقی و نیلی منفرد پخش می کردند. این حرف آقایان شده مثل لیست مفسدان اقتصادی احمدی که همیشه تو جیبش بود ولی منتشر نشد. (119303)
۱۳۹۲/۰۶/۰۹ ۱۱:۰۹
البته اگ نخاین خودتون این اسناد رو درست کرده باشین (119309)
kh
United Kingdom
۱۳۹۲/۰۶/۰۹ ۱۱:۵۱
اگر سند وجود دارد چرا قانونی بر خورد نمیشود . چرا این گونه مسائل که هیچ سودی ندارد مطرح میشود مردم گرفتاری خاص خودشون را دارند بیان کردن این گونه مسائل دردی از مردم دوا نمی کند و گوش به این حرفا نمیدهند/ جوان بیکار /حقوق بگیر /و سایر اقشار دنبال لقمه نانی هستند / انهایی که شکمشون پر است دارند به بی راهه میروند (119328)
سربداران
۱۳۹۲/۰۶/۰۹ ۱۲:۰۰
خيلي جالبه!توجه كنيد!:گفت: اسناد و مدارک بسیار متقن نشان مي‌دهد که فتنه 88 تنها یک حادثه نبود که عده ای شبهه ای نسبت به رای و نتیجه انتخابات داشته باشند، بلکه مي‌خواستند این شبهه را تبدیل به فتنه کنند؛ اطلاعات مسئولین نظام، اسناد و مدارک امنیتی و اطلاعاتی گویای این موضوع است که اگر در سال 88 نتیجه انتخابات و رای مردم غیر از این هم بود، این فاجعه و فتنه طراحی شده به وقوع مي‌پیوست.

حالا اگر اين فتنه كار خودتون باشه براي پاپوش درست كردن براي عده اي !اون موقع چي!!شما كه اين همه مطمئن هستيد وسند ومدرك داريد مطمئنا ايجاد چنين فتنه اي كار خودتون بوده!! از قديم گفته اند:اوني كه خبر داد از خودش به در داد!!! (119337)
۱۳۹۲/۰۶/۰۹ ۱۲:۰۳
شریعتمداری هم این ادعاها رو میکرد و میگفت سند دارم اما وقتی همه خواستند که اسنادت را رو کن خودشو قایم کرد و 4 ساله که رفته سند بیاره (119343)
ماهان
۱۳۹۲/۰۶/۰۹ ۱۲:۰۷
عادت یه عده همینه که حرف از سند و مدرکی بزنن که هیچ موقع اون ها رو رو نخواهند کرد چون همچین چیزی وجود نداره D: (119351)
۱۳۹۲/۰۶/۰۹ ۱۳:۰۲
کلامی از مادر عروس (119383)
۱۳۹۲/۰۶/۰۹ ۱۳:۲۷
اگر این اسناد واقعا وجود خارجی دارند چرا تا حالا که بیش از 4 سال از ماجرا گذشته رو می شود؟!
آیا امکان ندارد در این مدت مدرک سازی انجام شده باشد و یک سناریوی جدید نوشته شود؟! (119414)
اااا
۱۳۹۲/۰۶/۰۹ ۱۵:۰۷
ایشان واقعیت را تعریف می کنند یا رویا دیدند (119437)
۱۳۹۲/۰۶/۰۹ ۱۵:۱۲
اگه راست میگن منتشر کنن (119443)
تقی
۱۳۹۲/۰۶/۰۹ ۱۵:۳۲
من مطمئنم که این مطلب را منتشر نمی کنید اما ما نفهمیدیم کودتای 28 مرداد اگر بد بوده چرا آقای کاشانی بعد از کودتا بابعضی از عوامل کودتا مثل شعبان بی مخ عکس گرفته وچرا اینقدر مصدق کوبیده میشود. . . . (119452)
افشين
Europe
۱۳۹۲/۰۶/۰۹ ۱۶:۲۳
اين اقاي قدوسي بازيگر تأتر نبوده! اينا اگه كوچكترين سندي داشتن الان سيماي ضرغامي بيست و چهار ساعته نشون ميداد (119477)
حسین
۱۳۹۲/۰۶/۰۹ ۱۶:۴۴
من که باور کردم چون از این جماعت جز صداقت واخلاص وتقوا در این سالها چیزی ندیده ام.واقعا که!!!!!!!!!!!!!!!!!! (119481)
۱۳۹۲/۰۶/۰۹ ۱۶:۵۵
خب بچه ها اینم از داستان امروز!! ادامه قصه رو فردا به اتفاق عمو حمید(رسایی) براتون میگم! خوب بخابید که ما بیداریم!!!! (119486)
۱۳۹۲/۰۶/۰۹ ۲۰:۰۵
سندتون کو ؟؟؟؟؟؟

نکنه از اون سنداست که شریعتمداری هم داره ؟!؟!؟ (119564)
مهدی
۱۳۹۲/۰۶/۰۹ ۲۱:۳۷
هر آنکس میکند برپای آتش را
کند در چشم خود دودش (119601)