کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

وضعيت آب‌خوزستان به خط‌قرمز رسيده‌است

13 شهريور 1392 ساعت 18:25

گروه جامعه: نماينده ماهشهر، هنديجان و اميديه در مجلس شوراي اسلامي گفت: وضعيت آب در خوزستان به خط قرمز و بسيار بحراني رسيده است.


حبيب آغاجري ديروز در گفت‌وگو با فارس در هنديجان اظهار کرد: متاسفانه وضعيت آب در شهرهاي مختلف استان خوزستان مدت‌هاست که با معضل رو به روست. وي افزود: با وجود همه تلاش‌هاي صورت گرفته از سوي مسئولان براي رفع مشکل آب استان اما هر روز وضعيت آب بد و بدتر مي‌شود. نماينده ماهشهر، هنديجان و اميديه در مجلس عنوان کرد: مردم از اين وضعيت به تنگ آمده‌اند و ديگر تاب و تحمل اين روند را ندارند. وي ادامه داد: بسياري از روستائيان که روزگار خود را از راه کشاورزي و دامداري مي‌گذراندند در حال کوچ کردن هستند و همين امر مشکلات عديده‌اي را براي آنها ايجاد کرده است.

آقاجري با بيان اينکه اگر اين وضعيت ادامه داشته باشد احتمال جيره‌بندي آب نيز وجود دارد، گفت: مسئولان سازمان آب و برق بايد خود را جاي کشاورزان بگذارند و براي مشکل تامين آب مورد نياز زمين‌هاي کشاورزي آنها چاره‌انديشي کنند. نماينده ماهشهر، هنديجان و اميديه در مجلس در ادامه با اشاره به مشکلات آب در ديگر استان‌ها از جمله اصفهان و يزد ادامه داد: بايد با تلاش مسئولان و همراهي مردم اقدامات لازم را براي جلوگيري از بروز مشکل در زمينه تامين آب فراهم کرد. وي اضافه کرد: از مردم شرمنده‌ايم و اميدواريم هر چه سريع‌تر اين معضل در شهرهاي مختلف استان برطرف شود.


کد مطلب: 15511

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/15511/وضعيت-آب-خوزستان-خط-قرمز-رسيده-است

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir