به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۰۰:۰۵
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۶/۱۳ ساعت ۱۸:۲۵
کد مطلب : ۱۵۵۱۱

وضعيت آب‌خوزستان به خط‌قرمز رسيده‌است

گروه جامعه: نماينده ماهشهر، هنديجان و اميديه در مجلس شوراي اسلامي گفت: وضعيت آب در خوزستان به خط قرمز و بسيار بحراني رسيده است.
وضعيت آب‌خوزستان به خط‌قرمز رسيده‌است
حبيب آغاجري ديروز در گفت‌وگو با فارس در هنديجان اظهار کرد: متاسفانه وضعيت آب در شهرهاي مختلف استان خوزستان مدت‌هاست که با معضل رو به روست. وي افزود: با وجود همه تلاش‌هاي صورت گرفته از سوي مسئولان براي رفع مشکل آب استان اما هر روز وضعيت آب بد و بدتر مي‌شود. نماينده ماهشهر، هنديجان و اميديه در مجلس عنوان کرد: مردم از اين وضعيت به تنگ آمده‌اند و ديگر تاب و تحمل اين روند را ندارند. وي ادامه داد: بسياري از روستائيان که روزگار خود را از راه کشاورزي و دامداري مي‌گذراندند در حال کوچ کردن هستند و همين امر مشکلات عديده‌اي را براي آنها ايجاد کرده است.

آقاجري با بيان اينکه اگر اين وضعيت ادامه داشته باشد احتمال جيره‌بندي آب نيز وجود دارد، گفت: مسئولان سازمان آب و برق بايد خود را جاي کشاورزان بگذارند و براي مشکل تامين آب مورد نياز زمين‌هاي کشاورزي آنها چاره‌انديشي کنند. نماينده ماهشهر، هنديجان و اميديه در مجلس در ادامه با اشاره به مشکلات آب در ديگر استان‌ها از جمله اصفهان و يزد ادامه داد: بايد با تلاش مسئولان و همراهي مردم اقدامات لازم را براي جلوگيري از بروز مشکل در زمينه تامين آب فراهم کرد. وي اضافه کرد: از مردم شرمنده‌ايم و اميدواريم هر چه سريع‌تر اين معضل در شهرهاي مختلف استان برطرف شود.

۱۳۹۲/۰۶/۱۳ ۱۸:۵۰
خوش بحال کویتی​ها. راستی هنوز آب خوزستان را به کویت می​فروشند یا اینکه فقط به قم می​فرستند؟ (121620)
آزاد
۱۳۹۲/۰۶/۱۳ ۱۹:۰۳
حالاما گفتیم چی شده! بابا خوزستان شورش رو دراورده. مگه وضعیت سوریه رو نمیبینه.

اول سوریه اگه چیزی موند خزستان. (121622)
۱۳۹۲/۰۶/۱۴ ۰۱:۲۳
حرف های بی پایه و اساس می زنی داداش و یه کم لوس (121751)
استوکولو
۱۳۹۲/۰۶/۱۳ ۲۱:۴۹
فکر کنم مسئولين حرف حاج مهدي طاعف رو جدي گرفتن (121654)
قروغ از کردستان
۱۳۹۲/۰۶/۱۳ ۲۲:۱۴
مشکل آب ونان کم بود که آلودگی هوا و افزایش ریزگرد ها هم اضافه شده ،من درعجبم ازاین مسولین با چه رویی برنامه های تنظیم خانواده رو تعطیل کردن واز مردم توقع افزایش زاد وولد دارن فکرش رو بکنید مگه کسی دیونه باشه بچه ای به دنیا بیاره که براش هوایی نیست که نفس بکشه ،آب نیست که بنوشه ،غذای سالم وکافی برای خوردن نداره ،بقیه امکانات آموزشی و رفاهی واجتماعی پیشکش آقایون (121665)
۱۳۹۲/۰۶/۱۳ ۲۲:۱۸
آب و منتقل کردن قم همینه دیگه (121667)
۱۳۹۲/۰۶/۱۴ ۰۰:۰۱
حاجی مرد خوش رو و خنده رو سد گتوند برای چی ساخته شده ؟ برای اینکه نمک های اطراف را اب کنه و به خورد مردم و کشاورزی بده ؟ (121717)
دوستدار خوزستان
۱۳۹۲/۰۶/۱۴ ۰۷:۳۴
خوزستان از همون اولش همین بوده ،نه بهترین آب داشته نه نفت داشته نه گاز داشته نه سیمان داشته نه فولاد داشته نه پتروشیمی نه نیروگاه های بزرگ بخار و آبی نه کشاورزی داشته نه جنگ زده ووو.. است. حالا خودتون قضاوت کنید بزرگترین منبع درآمد کشور باید وضع زندگی مردمش اینجوری باشه امان ازمسئولین بی عرضه (121780)