کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در واكنش به اعلام تخلفات متعدد او+سند

فرهاددانشجو: تخلفي نكردم، استعفا هم نمي‌دهم

26 شهريور 1392 ساعت 0:52

گروه سياسي: رئیس دانشگاه آزاد كه در آستانه عزل قرار دارد، روز دوشنبه با برگزاري يك جلسه مطبوعاتی، در واكنش به نامه ارسالی از سوی بازرسی دفتر ریاست جمهوری سابق (احمدي‌نژاد) مبني بر تخلفات متعدد، از اتهامات وارده به خود دفاع کرد و آنها را دلیل موجهی برای عزل خود ندانست!


بنا به اين گزارش، بازرس رییس جمهور سابق در نامه ای که دارای 24 سوال است از رییس دانشگاه خواسته تا توضیحات خود را ارایه دهد اما فرهاد دانشجو دستور داده پاسخی به سوالات داده نشود. غلامعباس زارع سرپرست بازرسی ریاست جمهوری در دولت دهم در نامه ای به شماره ی 104805 خطاب به رییس دانشگاه آزاد، خواستار پاسخ به 24 تخلفات گسترده در این دانشگاه شده است.



در صفحه دوم این سند آنی، به سوءاستفاده های بی سابقه دانشجو از امکانات دانشگاه آزاد برای تبلیغات برادرش (خسرو دانشجو) در انتخابات اخیر شورای شهر و همچنین کمک به فعالیت انتخاباتی یک کاندیدای خاص، انتصابات خانوادگی، تخلفات سنگین مالی، جذب اعضای هیات علمی با مدرک فوق لیسانس آنهم در تهران، برگزاری‌های جشن‌های چند صدمیلیونی در برج میلاد و ... اشاره شده است. به نوشته سايت انتخاب، بند شماره 24 (آخرین بند) مربوط به "ق" (کاندیدای انتخابات ریاست‌جمهوری اخیر) می‌باشد. اين در حاليست كه دانشجو در نشست مطبوعاتی روز دوشنبه خود گفت: نامه‌ای که از سوی دفتر بازرسی ریاست‌جمهوری به من رسیده لیستی از اقدامات و اتهاماتی است که آنها را مرتکب نشده‌ام.

وی با اشاره به این مطلب گفت: در تاریخ 92/5/12 از سوی دفتر ریاست جمهوری نامه ای مبنی بر گزارش عملکرد مالی خود را دریافت کردیم و با تایید و تصویب هیات امنا عملکرد خود را به دفتر ریاست جمهوری ارائه دادیم و این گزارش هیچ نقطه تاریک و مبهمی نداشت. دانشجو در ادامه به دلیل دیگر عزل خود اشاره کرد و گفت: یکی دیگر از مسائلی که در این نامه مطرح شده برگزاری مهمانی‌های باشکوه در برج میلاد است که طبق اظهارات مدیر کل همایش‌های برج میلاد نامه‌ای به ما رسیده که هیچ برنامه ای از سوی دانشگاه آزاد در این مکان صورت نگرفته است.

وی با اشاره به تعدادی از موارد ذکر شده در نامه دفتر ریاست جمهوری مبني بر عزل خود این دلایل را غیر منطقی خواند و گفت: این موارد دلایل موجهی برای استیضاح من نیست اگر از من بپرسند مهمترین کار من در دوره فعالیتم چیست به اولین نکته ای که اشاره می‌کنم این است که سیاست زدگی را از دانشگاه جدا کردم و اخلاق مداری را وارد دانشگاه کردم!


کد مطلب: 16244

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/16244/فرهاددانشجو-تخلفي-نكردم-استعفا-هم-نمي-دهم

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir