کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

نامه اوباما به روحانی بر اساس عزت است

28 شهريور 1392 ساعت 9:18

گروه سیاسی: رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در واکنش به نامه اوباما به رئیس جمهور کشورمان گفت: تفاوت این دوره از ریاست جمهوری با دوره قبل این است که نامه رئیس جمهور آمریکا به رئیس جمهور کشورمان بر اساس عزت نوشته شده است از این رو ما هم گفتمانمان با آمریکایی‌ها در چارچوب اصول، عزت، حکمت و مصلحت خواهد بود.


علاء الدین بروجردی در گفت و گو با خانه ملت گفت: ما نباید مثال تاریخی و ماندگار رهبری را درباره دستکش مخملی و پنجه فولادین فراموش کنیم و باید بدانیم که در سیاستهای راهبردی آمریکایی ها در قبال ملت ایران و انقلاب اسلامی تغییری حاصل نشده است و البته این به این معنا نیست که ما بخواهیم سیاست دشمنی با آمریکا را محور سیاستهای خود قرار دهیم. وی با بیان اینکه علت اساسی مخالفت جمهوری اسلامی با آمریکا سیاستهای خصمانه آمریکا علیه انقلاب اسلامی است، افزود: طبیعی است که اگر این سیاستها به صورت ریشه ای تغییر کند فضا فضای متفاوتی خواهد بود.

نماینده بروجرد در مجلس افزود: ما سالهاست که با آمریکاییها از طریق حافظ منافعشان در تهران دادو ستد انتقال مطالب را به صورت مکتوب داشتیم اما این به معنای این نیست که ما در مقابل آمریکایی ها تا زمانی که سیاستشان در مقابل ایران تغییر نکرده است نرمش نشان دهیم.


کد مطلب: 16404

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/16404/نامه-اوباما-روحانی-اساس-عزت

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir