به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۰:۰۷
 
۴
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۶/۲۸ ساعت ۰۹:۱۸
کد مطلب : ۱۶۴۰۴

نامه اوباما به روحانی بر اساس عزت است

گروه سیاسی: رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در واکنش به نامه اوباما به رئیس جمهور کشورمان گفت: تفاوت این دوره از ریاست جمهوری با دوره قبل این است که نامه رئیس جمهور آمریکا به رئیس جمهور کشورمان بر اساس عزت نوشته شده است از این رو ما هم گفتمانمان با آمریکایی‌ها در چارچوب اصول، عزت، حکمت و مصلحت خواهد بود.
نامه اوباما به روحانی بر اساس عزت است
علاء الدین بروجردی در گفت و گو با خانه ملت گفت: ما نباید مثال تاریخی و ماندگار رهبری را درباره دستکش مخملی و پنجه فولادین فراموش کنیم و باید بدانیم که در سیاستهای راهبردی آمریکایی ها در قبال ملت ایران و انقلاب اسلامی تغییری حاصل نشده است و البته این به این معنا نیست که ما بخواهیم سیاست دشمنی با آمریکا را محور سیاستهای خود قرار دهیم. وی با بیان اینکه علت اساسی مخالفت جمهوری اسلامی با آمریکا سیاستهای خصمانه آمریکا علیه انقلاب اسلامی است، افزود: طبیعی است که اگر این سیاستها به صورت ریشه ای تغییر کند فضا فضای متفاوتی خواهد بود.

نماینده بروجرد در مجلس افزود: ما سالهاست که با آمریکاییها از طریق حافظ منافعشان در تهران دادو ستد انتقال مطالب را به صورت مکتوب داشتیم اما این به معنای این نیست که ما در مقابل آمریکایی ها تا زمانی که سیاستشان در مقابل ایران تغییر نکرده است نرمش نشان دهیم.

۱۳۹۲/۰۶/۲۸ ۱۰:۰۹
آمریکا شر مطلق است ،
حتی اگر آمریکا به جنگ شیطان برود ما در کنار شیطان خواهیم ایستاد (130422)
۱۳۹۲/۰۶/۲۸ ۱۰:۴۲
حالت خوب نیستا (130434)
۱۳۹۲/۰۶/۲۸ ۱۰:۴۷
تو دیگه چی میگی؟؟ (130437)
دیگران
۱۳۹۲/۰۶/۲۸ ۱۱:۱۴
شر خودتی که نمیفهمی معنی حرفت چیه! (130457)
۱۳۹۲/۰۶/۲۸ ۱۱:۲۴
عزیزم حرص نخور شما!!!شیرت خشک میشه ها!!! (130459)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۶/۲۸ ۱۱:۳۹
شر مطلق اونایی هستن که فقر و بیکاری و تورم و بدبختی مردم رو نمیبینن و فقط حرف خودشون رو تکرار میکنن
ضمنا شما فقط از خودت مایه بزار چون کسی باهات نیست همین الانشم درکنار شیطان نفس ایستادین و به فکر منافعتون هستین (130467)
حمید
۱۳۹۲/۰۶/۲۸ ۱۲:۲۶
حالت خوبه اخوی ؟ ردیفی ؟ (130492)
۱۳۹۲/۰۶/۲۸ ۱۲:۴۱
تو كله ى امثال تو چى كردن به جاى مغز؟ (130500)
۱۳۹۲/۰۶/۲۸ ۱۲:۴۹
ابلیس که نماد سرکشی و یاغی گری در برابر ذات لایزال الهیست، پس چطور تو در کنار او خواهی ایستاد. حرفت خلاف نص صریح قرآن کریم است که خداوند بارها فرمود از شیطان دوری کنید اما تو می گویی نه تنها از او دوری نمی کنیم، بلکه در کنارش می مانیم! به خدا پناه می برم از از افراط تفریط. (130507)
میلاد
۱۳۹۲/۰۶/۲۸ ۱۳:۳۴
با این منطق اگه امام زمان هم با امریکا رابطه برقرار کنه مقابل آمریکا خواهی بود (130546)
۱۳۹۲/۰۶/۲۸ ۱۳:۵۰
خجالت بکش. (130558)
۱۳۹۲/۰۶/۲۸ ۱۴:۵۲
از جمله ی دومت معلومه با خدایی یا با شیطان.که رفقای شیطان اهل عقل و اندیشه نیستند. (130602)
ناشناس
۱۳۹۲/۰۶/۲۸ ۱۷:۴۸
زرشک الان کیلویی چنده !!! (130729)
۱۳۹۲/۰۶/۲۸ ۱۰:۱۲
جناب آقای علایی !!!!
از این ورا !!!!
می بینم بعضیا چه زود رنگ عوض می کنن !!! (130423)
یاسر
۱۳۹۲/۰۶/۲۸ ۱۱:۲۷
احسنت... منم همینو میخواستم بگم... (130462)
عبدالله
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۶/۲۸ ۱۰:۴۷
اینکه امکان گفتگو بین ایران و امریکا و یا کشورهای اروپائی پیش می آید بعضی از دست اندرکاران حکومتی راضی و خوشحال نیستند این افراد موجودیتشان در وجود بحران و تنش است چون در شرایط آرامش خیلی از مسائل باید شفاف شود که به ضرر خیلی از این افراد است. این افراد مصلحت را صرفا در منافع جناحی خود می بینند نه در جحت منافع ملی و ملت عزیز ایران. خدا به تمام مسئولین امر توفیق دهد تا با شناخت واقعیت های موجود و نه بر اساس تخیلات شان در جهت کسب مقام و منزلت واقعی مردم ایران با تکیه بر عقلانیت و دانش بتوانند روابطی سالم و با عزت با دنیا برقرار کنند تا انهمه مشکلاتی که مردم ایران بخاطر سیاست های غلط و عملکرد ناصواب به مردم ما تحمیل شده است هرچه زودتر مرتفع گردید. انشاء الله (130438)
امیر
۱۳۹۲/۰۶/۲۸ ۱۲:۵۲
خیره انشاءالله (130509)
۱۳۹۲/۰۶/۲۹ ۰۲:۳۸
تا با کشورهای صنعتی مراوده نداشته باشیم از پیشرفت خبری نیست؛ (130991)
۱۳۹۲/۰۶/۲۹ ۰۲:۵۶
اون بلایی روکه امریکابرسرعراق کویت افغانستان و.......اورد.....بشینیدتابرسرشماهم بیاره.ازتاریخ بایدعبرت گرفت.توبه ی گرگ مرگه جناب اقای دکترمواظب باشین (130998)