کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

ردپای‌مافیای‌رسانه در لیست‌جدید تیم‌ملی

14 مهر 1392 ساعت 8:21

گروه ورزشي: پروژه تثبیت دعوت از دانیال داوری در تیم ملی که به قیمت حذف کامل سیدمهدی رحمتی از تیم ملی انجام شد حالا دیگر برای فوتبال ایران عادی شده.


به گزارش طنین ورزش، انگار از مدت‌ها پیش مقرر شده بود که این دروازه بان دو رگه که از ایرانی بودن فقط قرمه سبزی دوست داشتن را بلد است تجربه جام جهانی پیدا کند اما کار حضور دور رگه‌ها در جام جهانی به همین جا ختم نمی شود. چون از آنجائی که باید این انتظار را داشته باشیم که اگر نام هر بازیکن دو رگه ای را تحت هر شرایطی در برنامه بشنویم، انتظار دعوت از او را در لیست تیم ملی هم داشته باشیم، دعوتی که شاید دیر یا زود داشته باشد اما سوخت و سوز قطعا نخواهد داشت.

مهرداد بیت آشور هم مي‌تواند یکی از این دست بازیکنان. بازیکنی که چندی پیش خیلی گذرا نام او از برنانود شنیده شد و حالا نام او را در بین دعوت شدگان به اردوی تیم ملی برای بازی با تایلند مي‌بینیم. اتفاقی که باعث مي‌شود این شائبه ایجاد شود که رد پای مافیائی موسوم به مافیای رسانه در لیست تیم ملی هم مشاهده مي‌شود.

بعد از اضافه شدن اشکان دژآگه و رضا قوچان نژاد که البته انصافا این دو بازیکن بسیار هم مفید برای تیم ملی ایران ظاهر شدند، اما خب صاحب کارنامه در فوتبال اروپا بودند، حالا و با اضافه شدن دانیل داوری و مهرداد بیت آشور تعداد دورگه‌هاي تیم ملی افزایش مي‌یابد. با این تفاوت که این دو آخری با کارنامه‌هاي قابل قبولی هم صاحب پیراهن تیم ملی ایران نشدند.

پیش از و در سنوات گذشته هم شاهد بودیم که یک مربی دو سه رگه به اسم افشین قطبی توسط همین مافیای رسانه که برنامه‌هاي تلویزیونی با مخاطبان قابل توجهی هم در اختیار داشتند وارد فوتبال ایران شد و به شدت مورد حمایت قرار گرفت تا جائی که سرانجام سرمربی تیم ملی کشورمان نیز شد. اما وقتی همین افشین قطبی در زمانی که سرمربی تیم ملی شد دیگر خواسته‌هاي این افراد را جامه عمل نپوشانید، همین برنامه‌ها به شدت مقابل او موضع گرفته و با او به مقابله پرداختند.

اما به غیر از بازیکنان دو رگه بدون کارنامه لیست تیم ملی ابهامات دیگری هم دارد. مثل دعوت از مهرداد پولادی که بعد از پشت سر گذاشتن یک دوره طولانی مصدومیت هنوز مشخص نیست که آسیب دیدگی را کامل پشت سر گذاشته یا خیر. یا اینکه با توجه به آمادگی خوبی که مهاجمان با تجربه ای مثل سیدمهدی سیدصالحی، رضا نوروزی، محمد غلامی و... از خود نشان داده‌اند چرا باید سردار آزمون که صد البته یک مهاجم جوان و صاحب آینده است اما هنوز در قواره‌هاي تیم ملی ایران نیست به این تیم دعوت شود؟

آیا دعوت از سردار آزمون به تیم ملی با حضور او در برنامه نود ارتباطی مستقیم با هم دارد یا کاملا بر حسب اتفاق و تصادف بوده؟ همچنین دیده شدن نام محمدرضا خانزاده هم در این لیست جای تعجب دارد. خانزاده هنوز نه از نظر سنی و تجربه ای و نه از نظر بلوغ فوتبالی به آن حدی نرسیده که نام او در لیست تیم ملی هم دیده شود.


کد مطلب: 17572

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/17572/ردپای-مافیای-رسانه-لیست-جدید-تیم-ملی

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir