کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

گزارشي خواندني از جشن تولد احمدي‌نژاد!

7 آبان 1392 ساعت 19:02

گروه سياسي- رسانه‌ها: روزنامه شرق نوشت: جشن تولد ۵۷ سالگي احمدي‌نژاد مانند همه کارهاي رئيس دولت سابق به‌صورت نامتعارف برگزار شد.


سرکوچه، روي سقف اتومبيل شخصي‌اش، بدون کيک تولد يا شمعي براي فوت‌کردن. از ساعت حدود ۱۸ بود که حدود ۱۰، ۲۰ نفر؛ چند زن‌ومرد و سه‌روحاني نسبتا جوان، دور ميدان ‌۷۲‌نارمک سرکوچه خانه احمدي‌نژاد جمع شده و منتظر بودند. مي‌گفتند به‌طور خودجوش آمده‌اند تا تولد رئيس دولت سابقشان را به او تبريک بگويند. ساعتي گذشت اما هنوز خبري از او نشد، يکي از روحانيان جمعيت را که کمي بيشتر شده بود دور خود جمع کرد و بعد از خواندن دعاي فرج از حاضران خواست هرکسي خاطره‌اي از احمدي‌نژاد دارد بگويد، چند دقيقه‌اي گذشت کسي داوطلب نشد.

دست‌آخر جواني که از حاميان احمدي‌نژاد بود دوباره از حاضران خواست که اگر خاطره‌اي دارند بگويند و چون باز کسي پا پيش نگذاشت، خودش از ‌خستگي‌ناپذيري احمدي‌نژاد‌ در کار و سفرهاي استاني گفت.در حين خاطره‌گويي‌ها احمدي‌نژاد از راه رسيد و اتومبيلش سرکوچه ايستاد، بعد از استقبال و اصرار هوادارانش، به کمک محافظانش روي سقف اتومبيل ايستاد. چند شاخه گل و يک تابلوهديه گرفت به‌همراه نامه‌هايي که به سمت او دراز شده بود. نامه‌هايي که احمدي‌نژاد روزانه به بيش از ۱۸‌هزار از آنها رسيدگي مي‌کرد و بعد از هشت‌سال هنوز نامه‌ها تمام نشده بود.
احمدي‌نژاد هم با ‌چاکرم- مخلصم‌ پاسخ مردم را مي‌داد. او بعد از اصرار حاضران که حالا جمعيتشان به حدود ۷۰، ۸۰نفري مي‌رسيد به عادت هميشگي‌اش با دعاي فرج شروع به سخنراني کرد. احمدي‌نژاد همچنين گفت: ‌همه شياطين امروز بسيج شده‌اند. مساله اصلي شيطان همين پيام است و ساده‌لوحي است اگر بخواهيم پيام شيطان را به مسايل کوچک محدود کنيم. شيطان عاقل‌تر از بعضي آدم‌هاست.‌ احمدي‌نژاد درباره دانشگاه ايرانيان هم گفت: ‌حالش خوب است و علايم حيات را دارد. اميدوارم دانشگاهم در ترم بهمن دانشجو بگيرد.‌ احمدي‌نژاد در پايان سخنان خود در پاسخ به يکي از هوادارانش که از او پرسيد ‌کي برمي‌گرديد؟‌، گفت: ‌قرار ما بهار است.‌


کد مطلب: 19342

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/19342/گزارشي-خواندني-جشن-تولد-احمدي-نژاد

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir