کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

حبيب؛ «مرد تنهاي شب» عمل‌جراحي شد

11 آبان 1392 ساعت 8:40

گروه هنري: حبیب محبيان خواننده‌ معروف ايراني که چندی پیش با سر و صدای فراوان برای ادامه فعالیت هنری و زندگی به کشور بازگشته بود روز گذشته در يكي از بيمارستان‌هاي تهران مورد عمل جراحي قلب قرار گرفت.


به گزارش گروه هنري بهارنيوز؛ حبيب كه در دهه 50 (قبل از انقلاب) با ترانه‌هايي چون «مادر» و «من مرد تنهاي شبم، مهر خاموشي برلبم» معروف شد چند سال پس از پيروزي انقلاب (سال 61)، به آمريكا رفت تا اينكه در سال 88 به ايران بازگشت. گفتني اينكه «محمد» پسر «حبیب» كه در آمريكا خوانندگي مي‌كند، در صفحه فيس بوكش عمل آنژيوپلاستي پدرش را تایید و در عين حال از بازگشت پدرش به ایران ابراز نارضایتی کرده است. آنژیوپلاستی؛ کارگذاری فنر یا استنت در داخل عروق کرونر قلب است.

حبيب كه حدود 5 سال پيش به ايران بازگشت درباره علت بازگشتش گفته بود: من فقط به خاطر عشقم به ایران و مردم ایران به کشورم برگشته ام و هیچ مقام و فرد خاصی در این تصمیم دخیل نبوده است. من زندگی کردن در کنار هموطنانم را انتخاب کردم و فعالیت هنری برای هموطنانم حس خوبی را به سمت من متصاعد مي‌کرد که همین باعث شد، تصمیم به بازگشت بگیرم. علاقه و خواست خانواده ام هم برای بازگشت به ایران در این تصمیم من بی تاثیر نبوده است.

گفتني اينكه اواخر پارسال (1391) و پس از نزدیک به ۴ سال از حضور «حبیب محبیان» در ایران، او بالاخره با همراهی یکی از خواننده‌هاي مجاز داخل کشور، نخستین ویدئویش را منتشر کرد. سمیر زند (كه فاميل واقعي‌اش خزعلي؛ فرزند آيت‌الله خزعلي) مي‌باشد پیش از این دو آلبوم مجاز را در بازار موسیقی کشور منتشر کرده، درباره این ویدئو و دور جدید فعالیت‌های این خواننده در ایران گفته بود: «خدا را شکر بالاخره همه شرایط کاری برای ایشان به دستور مقامات فرهنگی و با همکاری مدیران عالی رتبه فراهم شده و ایشان دیگر یک خواننده رسمی است»


کد مطلب: 19681

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/19681/حبيب-مرد-تنهاي-شب-عمل-جراحي

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir