به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۱۳:۳۳
 
۱۲
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۸/۱۱ ساعت ۰۸:۴۰
کد مطلب : ۱۹۶۸۱

حبيب؛ «مرد تنهاي شب» عمل‌جراحي شد

گروه هنري: حبیب محبيان خواننده‌ معروف ايراني که چندی پیش با سر و صدای فراوان برای ادامه فعالیت هنری و زندگی به کشور بازگشته بود روز گذشته در يكي از بيمارستان‌هاي تهران مورد عمل جراحي قلب قرار گرفت.
حبيب؛ «مرد تنهاي شب» عمل‌جراحي شد
به گزارش گروه هنري بهارنيوز؛ حبيب كه در دهه 50 (قبل از انقلاب) با ترانه‌هايي چون «مادر» و «من مرد تنهاي شبم، مهر خاموشي برلبم» معروف شد چند سال پس از پيروزي انقلاب (سال 61)، به آمريكا رفت تا اينكه در سال 88 به ايران بازگشت. گفتني اينكه «محمد» پسر «حبیب» كه در آمريكا خوانندگي مي‌كند، در صفحه فيس بوكش عمل آنژيوپلاستي پدرش را تایید و در عين حال از بازگشت پدرش به ایران ابراز نارضایتی کرده است. آنژیوپلاستی؛ کارگذاری فنر یا استنت در داخل عروق کرونر قلب است.

حبيب كه حدود 5 سال پيش به ايران بازگشت درباره علت بازگشتش گفته بود: من فقط به خاطر عشقم به ایران و مردم ایران به کشورم برگشته ام و هیچ مقام و فرد خاصی در این تصمیم دخیل نبوده است. من زندگی کردن در کنار هموطنانم را انتخاب کردم و فعالیت هنری برای هموطنانم حس خوبی را به سمت من متصاعد مي‌کرد که همین باعث شد، تصمیم به بازگشت بگیرم. علاقه و خواست خانواده ام هم برای بازگشت به ایران در این تصمیم من بی تاثیر نبوده است.

گفتني اينكه اواخر پارسال (1391) و پس از نزدیک به ۴ سال از حضور «حبیب محبیان» در ایران، او بالاخره با همراهی یکی از خواننده‌هاي مجاز داخل کشور، نخستین ویدئویش را منتشر کرد. سمیر زند (كه فاميل واقعي‌اش خزعلي؛ فرزند آيت‌الله خزعلي) مي‌باشد پیش از این دو آلبوم مجاز را در بازار موسیقی کشور منتشر کرده، درباره این ویدئو و دور جدید فعالیت‌های این خواننده در ایران گفته بود: «خدا را شکر بالاخره همه شرایط کاری برای ایشان به دستور مقامات فرهنگی و با همکاری مدیران عالی رتبه فراهم شده و ایشان دیگر یک خواننده رسمی است»

پارسا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۱۱ ۰۹:۱۴
من می خوام فکر کنم با آقای مشایی و دفتر ایرانیان خارج از کشور ایشان رابطه نداشته ولی یهو بنظرم میاد چه را خواننده ها و بازیگران کم کار تر از ایشان برنمی گردنند و مجوز هم بگیرنند نمی دونم ضمنا اصلا نمی خوام به این هنرمند بزرگ تاریخ با اون صدای زیبا توهین کرده باشم (160348)
فلافیری
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۱۱ ۰۹:۱۹
اره عشق به ایران؟ای کاش پشت پرده امدنش و دستهای پشت پرده احمدی نژاد و شرکاش که اوردنش رو هم مینوشتید؟ (160354)
۱۳۹۲/۰۸/۱۱ ۰۹:۲۴
خدا شفاش بده .با صدای قشنگش خاطره ها دارم (160357)
۱۳۹۲/۰۸/۱۱ ۱۰:۲۶
انشالله خداوند شفا بدش وکنسرت بزاره توایران (160398)
۱۳۹۲/۰۸/۱۱ ۱۱:۰۲
شوخی می کنی! پسر خزعلی خواننده پاپه؟!کارهای خداروببین!
کلی خندیدم (160414)
۱۳۹۲/۰۸/۱۱ ۱۲:۰۱
بیچاره این همه سال آمریکا بود هیچیش نشد 2 روز اومد ایران کارش کشید به عمل قلب البته این شوخی بود اینشالا که حالش زودتر خوب بشه این هنرمندا خاطره ساز خاطره های ما هستن (160445)
kave
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۱۱ ۱۸:۴۷
جدی ما پوستمون بدجور کلفت شده ها (160776)
kave
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۱۱ ۱۸:۴۹
حبیب عزیز امیدورام زودتر حالتون بهتره بشه و امیدوارم تو ایران هم کنسرت اجرا کنید اون موقعس که منصور ارضی بفهمه کی بیشتر طرفدار داره (160778)
۱۳۹۲/۰۸/۱۱ ۱۲:۲۶
داش حبیب اگه برگشتنت به آقایان ربط نداشت الان به جرم جاسوسی برای آمریکا و اسراییل و ترویج فساد تیکه بزرگت گوشت بود (160466)
ارمند
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۱۱ ۱۲:۵۴
انشالله موفق باشن (160473)
یک ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۱۱ ۱۳:۱۱
بسیار صدای رسا و دلنشینی دارد . تا الان هیچکس به سبک ایشون نتونسته بخونه (160481)
مرد تنهای شب
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۱۱ ۱۶:۰۶
حبیب صدایش اقتدار دارد ، گام های بالا را عالی میخواند و به دل می نشیند...
من عاشقشم...
امیدوارم هرچه زودتر خوب بشه. (160618)
afsaneh
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۱۱ ۱۶:۵۶
از همون فامیل خزعلی معلومه که هیچ کسی در این امر دخیل نبوده.....مردم دیگه راست و دروغو خوب تشخیص میدن...انشاءلله حبیب عزیز هم زودتر بهبودیشو بدست بیاره (160668)