کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

۱۰ سال طبابت خانم دکتر قلابی در پایتخت

11 بهمن 1398 ساعت 14:02

گروه حوادث: رئیس پایگاه پنجم پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری ۲ خانم کلاهبردار که به عنوان پزشک طبابت می‌کردند، خبر داد و گفت که یکی از متهمان ۱۰ سال به این حرفه مشغول بوده است.


به گزارش میزان، سرهنگ کارآگاه خیراله دولتخواه رئیس پایگاه پنجم پلیس آگاهی پایتخت گفت: نهم آذرماه سال جاری گزارشی مبنی بر فعالیت غیرقانونی یک خانم پزشک به پایگاه پنجم پلیس آگاهی تهران بزرگ ارسال شد.
وی بیان کرد: در گام اولیه تحقیقات پلیسی، کارآگاهان با هماهنگی مقام قضایی به مطب این خانم پزشک مراجعه می‌کنند و زمانی که متهم با ماموران مواجه می‌شود، با اظهارات ضد و نقیض شک کارآگاهان را برمی‌انگیزد.
این مقام انتظامی با بیان اینکه متهم عاجز از ارائه مدارک درخواستی بود، افزود: با دستور مقام قضایی مطب وی مورد بازرسی قرار می‌گیرد و مدارکی مبنی بر فعالیت پزشکی خانمی به نام «ناهید» ۳۲ساله کشف می‌شود که با بررسی و استعلام مدارک کشف شده، مشخص می‌شود این مدارک جعلی هستند.وی توضیح داد: متهم به پایگاه پنجم انتقال یافت و در بدو ورود، ضمن قبول جرم خود مبنی بر کلاهبرداری و فعالیت تحت عنوان پزشک، اظهار کرد، حدود ۴ماه است که با مدارک جعلی که یکی از دوستانم به نام مرضیه ۳۸ ساله که در اختیارم گذاشته مطبی افتتاح کرده و به طبابت مشغول شده‌ام.سرهنگ دولتخواه ادامه داد: ناهید فاقد هرگونه تحصیلات آکادمیک است و تنها مدرکی که داشت، بوتاکس بود. با هماهنگی قضایی، دستگیری مرضیه نیز در دستور کار کارآگاهان قرار گرفت و در اقدامی غافلگیرانه وی نیز در مطبی واقع در محدوده میدان شهدا شناسایی و دستگیر شد.وی گفت: با انتقال مرضیه به پایگاه پنجم، وی ابتدا منکر هرگونه فعالیت غیرقانونی شد. اما با استعلام مدارک وی، مشخص شد مدارکش جعلی بوده و حدود ۱۰سال است به عنوان پزشک فعالیت شغلی دارد .رئیس پایگاه پنجم پلیس آگاهی پایتخت بیان کرد: هر دو متهم به دستور بازپرس پرونده برای کشف زوایای پنهان پرونده و جرائم احتمالی در اختیار پایگاه پنجم پلیس آگاهی قرار دارند.


کد مطلب: 197710

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/197710/۱۰-سال-طبابت-خانم-دکتر-قلابی-پایتخت

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir