کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

مگر عمر دولت يازدهم‹‹چند پنج ماه›› ديگر است؟

صف‌وستاد همچنان در دست احمدي‌‌نژادي‌ها

مقاله وارده

15 دی 1392 ساعت 13:31


گروه سياسي: يكي از كاربران بهارنيوز با ارسال متني به سايت خطاب به رييس‌جمهور نوشته است: حتما براي دولت راستگويان باعث مسرت خواهد بود كه آحاد مردم همواره همراه دولت باشند و علاوه بر تحسين اقدامات سازنده؛ به نوعي انتقادات دلسوزانه خود را به انحاء مختلف براي اصلاح امور اطلاع رساني نمايد. با اين وجود عليرغم خدمات و فعاليت‌ها در اين مدت كوتاه دولت اما متاسفانه با وجود انتظارات اكثريت جامعه در زمينه تغييرات مديريتي و قول‌هاي صريح جنابعالي در اين زمينه؛ هنوز اقدام قابل توجهي در استانها انجام ندشه است.

1-از جمله ويژگي‌هاي بسيار بارز جناح مخالف جنابعالي؛ توجه جدي به حفظ؛ حمايت و ارتقاء هوادارانشان است. امري كه بركسي پوشيده نيست.اما علي رغم گذشت بيش از پنج ماه از شروع بكار دولت يازدهم ؛ بعد از تعيين اعضاي كابينه ؛ جابجايي‌ها فقط در حد استانداران باقيمانده است.

2-استانداران نيز مورد هجمه نمايندگان استانها در مجلس كه گاها همگي از مخالفان دولت يازدهم هستند؛ قرار گرفته و با تهديدات مكرر و بهره گيري از كلمه ‹‹فتنه›› تاكنون اجازه كمترين تغييراتي را به بسياري از آنها نداده اند. ‹‹صف›› و ‹‹ستاد›› دولت در استانها و شهرستانها كماكان در اختيار نيروهاي آقاي محمود احمدي‌نژاد قرار دارد و با نگاه و رفتارخود براي دولت جنابعالي ايجاد توقع مي‌نمايند.

3-صداوسيما هر روز به لطايف الحيل و با ظرافت خاص تبليغاتي به توليد و پخش برنامه هايي در راستاي تضعيف جايگاه دولت در ميان افكار عمومي مي‌پردازد. خطبا و سخنرانان گوناگون در جاي جاي شهرها و حتي روستاها ؛ همين سياست را در پيش گرفته‌اند.

4-مخالفان جنابعالي سياست زيركانه فرار به جلو را برگزيده و در يك عمليات هماهنگ و تمام عيار رواني؛ دولتي كه كمترين ميزان تغييرات را داشته است متهم به قلع و قمع نيروها مي‌نمايند. متاسفانه اين سياست در راستاي زمين گير كردن تدابير دولت در استان‌ها؛ تاكنون موفق بوده است.

به نظر مي‌رسد تداوم رويه كنوني توسط استانداران و در راس آنها وزارت كشور؛ مي‌رود تا بين افكار عمومي و دولت برآمده از راي اكثريت ملت؛ اختلاف و جدايي ايجاد نمايد. موضوعي كه نااميدي و ياس از دست آوردهاي حتمي آن است. وضعيت فعلي در حوزه انتصابات در استانها نگران كننده بوده و خيلي‌ها مي‌پرسند مگر عمر دولت يازدهم چند‹‹پنج ماه›› ديگر است؟! تداوم اين روند مي‌رود تا انتصاب معاونين و مديران كل استانداريها-سازمانها وادارات كل استانها و بخصوص فرمانداران بعنوان نمايندگان عالي دولت درشهرستانها؛ ماهها به درازا بكشد. دستور قاطع جنابعالي و پيگيري مداوم ودلسوزانه همكاران جنابعالي مي‌تواند گره اين بن بست ياس آفرين را ؛ باز نمايد.


کد مطلب: 27060

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/27060/صف-وستاد-همچنان-دست-احمدي-نژادي-ها

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir