به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۲۱:۰۳
 
۱۶
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۱۰/۱۵ ساعت ۱۳:۳۱
کد مطلب : ۲۷۰۶۰
مگر عمر دولت يازدهم‹‹چند پنج ماه›› ديگر است؟

صف‌وستاد همچنان در دست احمدي‌‌نژادي‌ها

مقاله وارده
صف‌وستاد همچنان در دست احمدي‌‌نژادي‌ها
گروه سياسي: يكي از كاربران بهارنيوز با ارسال متني به سايت خطاب به رييس‌جمهور نوشته است: حتما براي دولت راستگويان باعث مسرت خواهد بود كه آحاد مردم همواره همراه دولت باشند و علاوه بر تحسين اقدامات سازنده؛ به نوعي انتقادات دلسوزانه خود را به انحاء مختلف براي اصلاح امور اطلاع رساني نمايد. با اين وجود عليرغم خدمات و فعاليت‌ها در اين مدت كوتاه دولت اما متاسفانه با وجود انتظارات اكثريت جامعه در زمينه تغييرات مديريتي و قول‌هاي صريح جنابعالي در اين زمينه؛ هنوز اقدام قابل توجهي در استانها انجام ندشه است.

1-از جمله ويژگي‌هاي بسيار بارز جناح مخالف جنابعالي؛ توجه جدي به حفظ؛ حمايت و ارتقاء هوادارانشان است. امري كه بركسي پوشيده نيست.اما علي رغم گذشت بيش از پنج ماه از شروع بكار دولت يازدهم ؛ بعد از تعيين اعضاي كابينه ؛ جابجايي‌ها فقط در حد استانداران باقيمانده است.

2-استانداران نيز مورد هجمه نمايندگان استانها در مجلس كه گاها همگي از مخالفان دولت يازدهم هستند؛ قرار گرفته و با تهديدات مكرر و بهره گيري از كلمه ‹‹فتنه›› تاكنون اجازه كمترين تغييراتي را به بسياري از آنها نداده اند. ‹‹صف››
‹‹صف›› و ‹‹ستاد›› دولت در استانها و شهرستانها كماكان در اختيار نيروهاي آقاي محمود احمدي‌نژاد قرار دارد و با نگاه و رفتارخود براي دولت جنابعالي ايجاد توقع مي‌نمايند.
و ‹‹ستاد›› دولت در استانها و شهرستانها كماكان در اختيار نيروهاي آقاي محمود احمدي‌نژاد قرار دارد و با نگاه و رفتارخود براي دولت جنابعالي ايجاد توقع مي‌نمايند.

3-صداوسيما هر روز به لطايف الحيل و با ظرافت خاص تبليغاتي به توليد و پخش برنامه هايي در راستاي تضعيف جايگاه دولت در ميان افكار عمومي مي‌پردازد. خطبا و سخنرانان گوناگون در جاي جاي شهرها و حتي روستاها ؛ همين سياست را در پيش گرفته‌اند.

4-مخالفان جنابعالي سياست زيركانه فرار به جلو را برگزيده و در يك عمليات هماهنگ و تمام عيار رواني؛ دولتي كه كمترين ميزان تغييرات را داشته است متهم به قلع و قمع نيروها مي‌نمايند. متاسفانه اين سياست در راستاي زمين گير كردن تدابير دولت در استان‌ها؛ تاكنون موفق بوده است.

به نظر مي‌رسد تداوم رويه كنوني توسط استانداران و در راس آنها وزارت كشور؛ مي‌رود تا بين افكار عمومي و دولت برآمده از راي اكثريت ملت؛ اختلاف و جدايي ايجاد نمايد. موضوعي كه نااميدي و ياس از دست آوردهاي حتمي آن است. وضعيت فعلي در حوزه انتصابات در استانها نگران كننده بوده و خيلي‌ها مي‌پرسند مگر عمر دولت يازدهم چند‹‹پنج ماه›› ديگر است؟! تداوم اين روند مي‌رود تا انتصاب معاونين و مديران كل استانداريها-سازمانها وادارات كل استانها و بخصوص فرمانداران بعنوان نمايندگان عالي دولت درشهرستانها؛ ماهها به درازا بكشد. دستور قاطع جنابعالي و پيگيري مداوم ودلسوزانه همكاران جنابعالي مي‌تواند گره اين بن بست ياس آفرين را ؛ باز نمايد.

۱۳۹۲/۱۰/۱۵ ۱۳:۳۴
روحانی در حال اشتباه است در مورد سیاست داخل (195560)
۱۳۹۲/۱۰/۱۵ ۱۳:۴۹
دولت چاره ای ندارد جز این که تا انتخابات مجلس با احتیاط کامل و به آرامی وبا چراغ خاموش حرکت کند, البته همراه با هوشمندی و صلابت... (195562)
۱۳۹۲/۱۰/۱۵ ۱۶:۰۲
۲ سال...؟ (195611)
۱۳۹۲/۱۰/۱۵ ۱۶:۴۳
تغییرات آرام و تدریجی که با تدبیر در طول 2سال صورت گیرد بهتر از تغییرات تند, شتاب زده و حساسیت برانگیزی است که با بی تدبیری در طول چند ماه صورت گیرد...!؟ (195658)
۱۳۹۲/۱۰/۱۵ ۱۹:۴۰
2سال صبر بهتر از 8 سال . . . اگر صبور نباشیم بلایی بر سر روحانی میاد که ما اصلاح طلبها با اقدامات عجولانه بر سر خاتمی عزیز آوردیم و نتیجش شد آمدن احمدی نژاد. (195738)
۱۳۹۲/۱۰/۱۵ ۱۷:۱۵
حضور مردم را برای چه وکی میخواهد؟؟؟؟؟؟؟// (195682)
۱۳۹۲/۱۰/۱۵ ۲۱:۴۶
ایجاد تنش, درگیری ,جنجال والتهاب خواسته ی تمامیت خواهان است, بطوریکه از روی استیصال و انزوا متوسل به تقویم می شوند تا از آن 9 دی, عاشورا و... پیدا کنند برای هجمه و التهاب آفرینی, که تاکنون ناکام مانده اند...!؟ مقاومت آقای روحانی برای جلوگیری از رد صلاحیت های گسترده احتمالی و حضور حداکثری مردم و انتخاب مجلسی کارآمد و تحول خواه, راه را برای تحول, پیشرفت و اصلاحات همه جانبه و پرشتاب باز می کند...!؟ (195777)
ایران زمین
United States
۱۳۹۲/۱۰/۱۵ ۱۳:۵۴
خواسته ی به حقی است. ما همه حمایت می کنیم.. ما می خواهیم از عوامل دولت قبلی نفری در راس تصمیم گیری نباشد.. (195564)
۱۳۹۲/۱۰/۱۵ ۱۳:۵۶
ما برای تغییر رای دادیم اما متاسفانه هنوز دراستانداری ها وفرمانداریها و ادارات و سازمانهای دیگر نیروهای احمدی نژاد هستند (195565)
۱۳۹۲/۱۰/۱۵ ۱۶:۳۱
روحانی و اصلاحات مثل احمدی نژاد عمل نمیکنند
که بخواهند بولدزری همه را عوض کنند
.
انصاف هم خوبه
بعضی از قبلی ها هم خوب بودند
کار در دولت قبل که جرم نیست (195649)
۱۳۹۲/۱۰/۱۵ ۱۳:۵۶
اگر احمدی نژادیها باشند قطعا در انتخابات مجلس پیروزند
متاسفانه مردم هنوز تغییراتی را حس نمیکنند (195566)
۱۳۹۲/۱۰/۱۵ ۱۶:۰۳
من این طور فک نمی‌کنم. تو انتخابات شورای اسلامی تهران که یه نفرم از ائتلاف زنده باد بهار انتخاب نشد. (195612)
۱۳۹۲/۱۰/۱۵ ۱۶:۴۵
مردم از احمدی نزاد و جلیلی و افکارشان عبور کرده اند...!؟ (195659)
۱۳۹۲/۱۰/۱۵ ۱۸:۵۵
مردم خیلی جاها هم گول خوردن. (195724)
۱۳۹۲/۱۰/۱۵ ۲۱:۱۵
زمانی مردم دچار خطا و فریب می شوند که شناخت کافی نسبت به افراد و افکار و رفتار هایشان نداشته باشند; 8 سال گذشته فرصت خوب اما بسیار فاجعه بار و تلخی بود برای شناخت بهتر کاریکاتور عدالت و جریان متبوعش... (195769)
کوشان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۱۵ ۱۴:۰۴
واقعا همینطور است که این دوست عزیز نوشته اند... هنوز در 90% ادارات و سازمانهای دولتی و حتی در رده های مدیریتی وزارتخانه ها مدیران احمدی نژادی بر مصدر کارند و این موضوع دو آفت بزرگ دارد. 1- مردم حماسه ساز 24 خرداد را سرخورده میکند چون هیچ تغییر قابل ملاحظه ای در متصدیان و مدیران دولتی نمی بینند. 2- مدیران منصوب دولت سابق که غالباً در فرآیندی غیر از شایسته سالاری به بالا پرتاب شده اند و خود را وامدار دولت سابق می دانند، به لطایف الحیل چوب لای چرخ این دولت جدید می گذارند...
کار اصلی و تغییرات اساسی را بدنۀ دولت و مدیران میانی باید به انجام برسانند و تمرکز دولت تدبیر و امید فقط در سطح وزرا و احیانا معاونین آنها و غافل شدن از بدنه و قاعدۀ هرم، خطایی بزرگ و غیرقابل جبران است. (195567)
حسین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۱۵ ۱۴:۰۷
واقعاحرف درستی است (195569)
باران
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۱۵ ۱۴:۱۴
براي بيشرفت كشور و سربلندي ان بايد يك صدا بشويم واز كارهاي باز ذارنده در همه زمينه ها جلو گيري كنيم و اب در اسياب دشمن نرزيم هم وطنان بهوش باشيم (195571)
فعال ستاد اقای دکتر روحانی در شهرستان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۱۵ ۱۴:۴۸
با سلام و عرض ادب نکات دیگری که باید به ان اضافه نمایم پوزخندهای برگزیدگان احمدی نژادی به دوستان و هواداران شما که خود می دانید در چه شرایطی از جان و مال خویش گذشتند تا شهد شیرین پیروزی همراه با تدبیر و امید بچشند ولی گویا دولت تدبیر و امید در پشت دروازه های شهرستانها زمین گیر شده و دوستان خویش که همانند گروگان زندگی می کنند را فراموش کرده ؟؟؟!!من از یکی از شهرهای کویری استمداد می طلبم هر چه زودتر تدبیری بیاندیشد و دوستان خود را در یابید والا بزودی امیدها تبدیل به یاس خواهد شد . والسلام (195581)
۱۳۹۲/۱۰/۱۵ ۱۵:۱۱
مماشات بيش از حد مديران محافظه كار روحاني قطعا به ضرر دولت تمام خواهد شد

جناب آقاي روحاني ترحم بر پلنگ تيز دندان ستم كاري بود بر گوسفندان (195588)
ب-ت
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۱۵ ۱۵:۱۹
فرمایش متین و درستی است. آقای روحانی متاسفانه با انتخاب و یا بهتر بگم تحمیل انتخاب آقای رحمانی فضلی به عنوان وزیر کشور ریسک بزرگی کردند. رحمانی فضلی هم، آدم باهوشیه که آقای لاریجانی ایشون رو به رییس جمهور تحمیل کردند. اصولاً استانداریها و فرمانداری های سراسر کشور به مثابه ویترین دولت در شهرستان ها محسوب می شود که بدبختانه پرزیدنت روحانی اون رو سپرد به اصولگراها تا بر طبق میل و خواستۀ خودشون این ویترین رو به نمایش بزارن.آقای روحانی! هشدار هشدار هشدار!!!!! (195590)
فرهاد شاهین
United States
۱۳۹۲/۱۰/۱۵ ۱۵:۲۸
تغییرات مطلوب در مدیران میانی و ردۀ بالا فقط تا حدودی در وزارت نفت با شجاعت و درایت آقای زنگنه انجام شده است و در باقی وزارتخانه ها تقریبا تمام مدیران دولت احمدی نژاد بر سرکارند و تصمیم سازند !
مثلا در وزارت نیرو چطور ممکن است فردی در رأس یک شرکت مادر تخصصی برای کل زیر مجموعه های مهم مرکز و استانها تصمیم بگیرد و سیاست گذاری کند که 8 سال در دولت احمدی نژاد هم بوده است؟... چه تغییری را مردم میتوانند انتظار داشته باشند؟... آقای رئیس جمهور، مردم انتظار دارند لااقل 90% مدیران بلندپایه احمدی نژادی عوض شوند نه اینکه فقط 10% انها جابجا شوند. (195592)
۱۳۹۲/۱۰/۱۵ ۲۳:۰۶
تغییرات گسترده باعث به چالش کشیده شدن دولت و احضار وزرا به مجلس وکار شکنی مجلس و ایجاد التهاب در کشور می شود که خواسته ی تمامیت خواهان است...!؟ باید تا مجلس آینده صبور باشیم... (195795)
۱۳۹۲/۱۰/۱۵ ۱۶:۳۳
تغییرات آرام و تدریجی که با تدبیر در طول 2سال صورت گیرد بهتر از تغییرات تند, شتاب زده و حساسیت برانگیزی است که با بی تدبیری در طول چند ماه صورت گیرد...!؟ (195651)