کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

نگاه ملی دولت يازدهم برای حل مشکلات

ايسنا , 30 دی 1392 ساعت 12:48

گروه اقتصادي: قائم مقام وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه رویکرد اصلی و محوری دولت تدبیر و امید، خدمت رسانی به مردم با هدف رفع مسایل و مشکلات جامعه است، گفت: دولت تدبیر و امید با نگاه ملی در راستای حل مشکلات گام برمی‌دارد.


سید ابوالحسن فیروزآبادی در یازدهمین جلسه شورای هماهنگی مدیران دستگاههای اجرایی زیرمجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در هرمزگان، افزود: نگاه ما در تمامی حوزه‌ها خدمت به مردم است که باید سعی شود از طریق خلاقیت، تقویت شوراها و برگزاری مستمر این نشستها، در راستای حل مشکلات جامعه هدف تلاش کرد. وی با اشاره به ماموریت حساس و پیچیده وزارتخانه، بیان کرد: دولت به مساله رفاه و درمان مردم توجه ویژه دارد و تاکنون در بخش درمان بویژه بیماریهای خاص اقدامات خوبی انجام و یا در حال انجام شدن است و دولت از هیچ تلاشی برای مردم دریغ نمی کند. این مقام مسوول در ادامه اظهار کرد: در بخش اشتغال نیز با توجه به ظرفیت هر استان، برنامه‌هایی درنظر گرفته شده که به آنها ابلاغ خواهد شد و مسوولان در بخش اشتغال آفرینی باید به مشاغل خرد نیز توجه ویژه داشته باشند. فیروزآبادی در ادامه گفت: در حوزه‌های دیگر حمایتی، دولت برنامه‌هایی را در دست اقدام دارد که استانها باید با استفاده از تمامی امکانات و ظرفیتهای موجود برای تامین رفاه و آسایش مردم، همپای سیاستهای مرکز تلاش کنند.

وی در خصوص هدفمند شدن پرداخت یارانه‌ها و سبد کالا افزود: یارانه‌ها در راستای حل مشکلات طبقات فرودست جامعه هدفمند خواهند شد و در دهه فجر نیز اولین سبد کالا به مشمولان پرداخت می شود. مدیرکل تعاون، کار ورفاه اجتماعی هرمزگان نیز در این نشست به عملکرد این اداره کل اشاره کرد و گفت: در حال حاضر در استان هرمزگان یک میلیون و 500 هزار نفر تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی و سازمان بیمه سلامت قرار دارند. بهروز اکرمی با اشاره به فعالیت 24 هزار کارگاه مشمول در سطح استان افزود: سالانه هشت هزار مورد بازرسی از این کارگاهها صورت می گیرد. وی تعداد تشکلهای کارگری و کارفرمایی فعال استان را 210 مورد با 3 هزار و 750 نفر عضو ذکر کرد.


کد مطلب: 28753

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/28753/نگاه-ملی-دولت-يازدهم-حل-مشکلات

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir