کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

مجلسیان نبايد احمدی‌نژاد را از یاد ببرند

30 دی 1392 ساعت 19:42

گروه سياسي: یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب با بیان اینکه مجلسیان باید آقای احمدی‌نژاد را از یاد نبرند، یادآور شد: در 8 سال گذشته اصولگرایان و بعضی از نمایندگان مجلس در برابر خطاهای آشکار و غیرقانونی ایشان سکوت می‌کردند و حتی در مواقعی، نمایندگانی را که در برابر این تخلفات ساکت نمی‌شدند، انگ می‌زدند و آنها را تهدید می‌کردند.


علی اکبر اولیا، در خصوص احضار پی در پی وزرا به مجلس و طرح سوال از آنها گفت: در انتخابات ریاست جمهوری کاندیداهایی حضور داشتند و مجلسنیز دارای گرایشاتی به آنها بودند که آقای روحانی مورد حمایت و دلخواه نظر اکثریت آنها نبود و نتایج انتخابات طوری رقم خورد که کاندیداهای مد نظر آنها شکست خورد و آقای روحانی به پیروزی رسید.
وی ادامه داد:اینکه آقای روحانی کاندیدای آنها نبوده طبیعی است كه با ایشان مخالفت داشته باشند‏، اما به اسم مخالفت و نقد هر کاری بخواهیم بکنیم، غیرطبیعی و غیرمنطقی است. نماینده یزد در مجلس هشتم با اشاره به اینکه نمایندگان باید در بیان مخالفت‌ها مصالح ملی و منافع عمومی را در نظر بگیرند،خاطرنشان کرد: از آغاز به کار دولت یازدهم زمان زیادی نگذشته است و در این زمان کوتاه نیز فعالیت‌های خوبی صورت گرفته و نمایندگان با صبوری رفتار کرده و نباید این شائبه را ایجاد کنند که می‌خواهند از دولت آقای روحانی انتقام‌گیری کنند. اولیا در ادامه افزود: مردم در انتخابات گذشته نشان دادند که از افراط‌گری، کش و قوس و شعار دادن خسته شدند و به عقلانیت، اصلاح‌طلبی و اعتدال رای دادند و برای همین نباید از روند خوبی که در کشور شکل گرفته است، جلوگیری كرد. وی ادامه داد:تلاش افراطیون برای ناموفق جلوه دادن دولت در راستای منافع ملی نیست.

وی مخالفت‌های صورت گرفته را از سوی یک اقلیت افراطی دانست و اظهار داشت: این اقلیت افراطی می‌خواهد برای شکست دولت در عرصه‌های مختلف هر کاری می‌تواند بکنند و اکثریت نمایندگان حاضر در مجلس باید به خود بیایند و حواس‌شان باشد در بازی آنها سهیم نشوند و در دام آنها گرفتار نشوند.


کد مطلب: 28841

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/28841/مجلسیان-نبايد-احمدی-نژاد-یاد-ببرند

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir