به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۶:۴۹
 
۷
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۱۰/۳۰ ساعت ۱۹:۴۲
کد مطلب : ۲۸۸۴۱

مجلسیان نبايد احمدی‌نژاد را از یاد ببرند

گروه سياسي: یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب با بیان اینکه مجلسیان باید آقای احمدی‌نژاد را از یاد نبرند، یادآور شد: در 8 سال گذشته اصولگرایان و بعضی از نمایندگان مجلس در برابر خطاهای آشکار و غیرقانونی ایشان سکوت می‌کردند و حتی در مواقعی، نمایندگانی را که در برابر این تخلفات ساکت نمی‌شدند، انگ می‌زدند و آنها را تهدید می‌کردند.
مجلسیان نبايد احمدی‌نژاد را از یاد ببرند

علی اکبر اولیا، در خصوص احضار پی در پی وزرا به مجلس و طرح سوال از آنها گفت: در انتخابات ریاست جمهوری کاندیداهایی حضور داشتند و مجلسنیز دارای گرایشاتی به آنها بودند که آقای روحانی مورد حمایت و دلخواه نظر اکثریت آنها نبود و نتایج انتخابات طوری رقم خورد که کاندیداهای مد نظر آنها شکست خورد و آقای روحانی به پیروزی رسید.
وی ادامه داد:اینکه آقای روحانی کاندیدای آنها نبوده طبیعی است كه با ایشان مخالفت داشته باشند‏، اما به اسم مخالفت و نقد هر کاری بخواهیم بکنیم، غیرطبیعی و غیرمنطقی است. نماینده یزد در مجلس هشتم با اشاره به اینکه نمایندگان باید در بیان مخالفت‌ها مصالح ملی و منافع عمومی را در نظر بگیرند،خاطرنشان کرد: از آغاز به کار دولت یازدهم زمان زیادی نگذشته است و در این زمان کوتاه نیز فعالیت‌های خوبی صورت گرفته و نمایندگان با صبوری رفتار کرده و نباید این شائبه را ایجاد کنند که می‌خواهند از دولت آقای روحانی انتقام‌گیری کنند. اولیا در ادامه افزود: مردم در انتخابات گذشته نشان دادند که از افراط‌گری، کش و قوس و شعار دادن خسته شدند و به عقلانیت، اصلاح‌طلبی و اعتدال رای دادند و برای همین نباید از روند خوبی که در کشور شکل گرفته است، جلوگیری كرد. وی ادامه داد:تلاش افراطیون برای ناموفق جلوه دادن دولت در راستای منافع ملی نیست.

وی مخالفت‌های صورت گرفته را از سوی یک اقلیت افراطی دانست و اظهار داشت: این اقلیت افراطی می‌خواهد برای شکست دولت در عرصه‌های مختلف هر کاری می‌تواند بکنند و اکثریت نمایندگان حاضر در مجلس باید به خود بیایند و حواس‌شان باشد در بازی آنها سهیم نشوند و در دام آنها گرفتار نشوند.


شفق
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۳۰ ۱۹:۵۲
در دولت نهم و دهم بیش از 50 نشریه شب و روز بر دولت می تاختند.
اما به برکت اعتدالیون مجیزگویی رونق یافته و رانت 650 میلیون یورویی و اسامی اعتدالیونی همکار بابک زنجانی سانسور میشود. (199700)
زينب
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۳۰ ۲۱:۵۴
دقيقا چن تا نشريه؟؟؟؟ مگه ما چن تا نشريه داريم كه از اون تعداد ٥٠ تاش شب و روز به دولت ٩و ١٠ مي تاختند!!! و توقيفم نمي شدن؟؟؟؟؟؟؟ (199735)
ممدرضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۳۰ ۲۳:۱۸
شفق جان می شه لطفا محل زندگیتونو بگین ؟؟؟ (199772)
علاف
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۳۰ ۲۰:۰۱
ازقدیم گفتن جواب های هوی هست!! براستی که این نمایندگان را همان احمدی نژاد بهتر بود که تا میخاستن حرف بزنن مسخرشون میکرد. یعنی به ما ملت ایران هیچ نیومده که کسی بهمون احترام بذاره تا طرف یه ذره تواضع نشون میده سریع جوگیر میشیم. (199702)
ج.د
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۳۰ ۲۰:۱۲
از کوزه همان برون تراود که دراوست.بجز تعدادی بزرگوار که دلسوز مردمند. مابقی که خود را وام دار مردم نمی دانند.ودرست هم می گویند. (199708)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۳۰ ۲۱:۲۸
اقای اولیاء درست گفته اند, که اکثریت مردم خواستار اصلاح امورند انهم در همه زمینه ها , این اکثریت بجز عده ای معدود, حتی کسانی که به قالیباف و رضایی و غرضی و ولایتی رای دادند در پی مشی اصلاح امور بودند و این در میتینگ های انتخاباتی رسما" اعلام کردند, مجلس محترم هم باید این اکثریت را مد نظر داشته باشند بلاخره رقابتی در میان بود و تمام شد. حال بایستی مجلس با ملت همراه شود و بقول محسن رضایی مجلس از ملت عقب نماند. (199726)
حمید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۳۰ ۲۳:۲۰
درسته اقای احمدی نژاد مجلس رو به هیچ گرفته بود و این بر خلاف نظر حضرت امام ره بود اما خداییش مجلسم مالی نیست اکثر نیروهای حاضر در اون از شهرستانهای کوچکی میان که بر اساس اختلافات قومی و قبیله ای انتخاب می شوند نه بر اساس توانایی یا صلاحیت امر خطیر نمایندگی.عملکرد این اقایان و اظهار و نظرهای گاه مسخره اینها رو یک فرد عامی هم بروز نمی ده.نه قانونگذاری می دونند نه می دونند از چی باید دفاع کنند.در دولت اقای روحانی انگار عرصه رو باز می بینند و بی دلیل سنگ اندازی می کنند . (199773)