کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

پزشکیان: چرا زمان احمدی‌نژاد که این همه بلا سر ملت آمد، هیچ کس دلواپس نشد؟

ايرنا , 14 ارديبهشت 1393 ساعت 19:18

گروه سياسي:​ نماینده اصلاح​طلب تبریز در مجلس گفت: ای کاش هرفردی که دلواپس می​شد می​توانست حرف بزند اما من نمی​دانم چرا زمان احمدی​نژاد که این همه بلا سرملت آمد، هیچ​کس دلواپس نشد؟


«مسعود پزشکیان» درباره همایش روز گذشته منتقدان توافق ژنو با عنوان دلواپسیم با بیان اینکه همه حق دارند، حرفشان را بزنند تصریح کرد: ای کاش به همه اجازه می دادند اگر دلواپس شدند راهپیمایی کنند و حرف بزنند، نه اینکه عده​ای که همیشه اجازه حرف زدن دارند، حرف بزنند و بعدش هم بگویند، نمی​گذارند که حرفمان را بزنیم. وی اظهار داشت: در جامعه ما خیلی از آدم​ها وجود دارند که حتی یکبار هم اجازه حرف زدن به آنها داده نشده است؛ برخورد عادلانه هم خوب چیزی است.

این نماینده اصلاح​طلب مجلس درباره حضور روز سه شنبه وزیر امورخارجه در صحن علنی برای پاسخ به سوال برخی از نمایندگان خاطرنشان کرد: عده​ای تصمیم گرفته​اند که رفتار دولت را قبول نکنند و به دنبال چالش​اند و هرکار مثبتی هم که دولت انجام دهد و حتی دست خود را در عسل فرو ببرد و دردهان آنها بگذارد، نمی​پذیرند. وی گفت: البته در میان منتقدین عده​ای هستند که منصف باشند و حرف حق را بشنوند و براساس واقعیات تصمیم​گیری کنند و اما همیشه راه اعتدال و وسط درست است که باید حق را پذیرفت و در چارچوب حقیقت حرکت کرد.

وزیر بهداشت دولت اصلاحات تصریح کرد: نمایندگانی که در زمان احمدی نژاد، کل ارزها و امکانات این کشور را تلف کردند و هر بلایی که سر مردم آمد، هیچ کدام از آنها یک بار دلواپس نشدند که این ارزها و دلارها چه شد و به کجا رفته است، امروز همه دلواپسند. وی اظهار داشت: اگر نقدی وجود دارد باید گفته شود، ولی توهین کردن به هرشکل و به هرفردی غیر اخلاقی، غیرشرعی و غیرقانونی است.

عضو کمیسیون بهداشت مجلس با قرائت این آیه «وَلاَ تَسُبُّواْ الَّذِینَ یَدْعُونَ مِن دُونِ اللّهِ فَیَسُبُّواْ اللّهَ عَدْوًا بِغَیْرِ عِلْمٍ» از قرآن کریم اظهار داشت: خداوند در قرآن گفته است که حتی به کسانی که بت را عبادت می​کنند فحش و ناسزا نگویید، ولی برخی در کشور ما به کسانی که خداوند را عبادت می​کنند، ناسزا می​گویند.

نماینده تبریز در مجلس خاطر نشان کرد: «وَلاَ تَسُبُّواْ» دستوری از جانب خدواند است که به هیچ وجه به هم توهین نکنید در عین حال باید دید مسلمانی که فحش می​دهد به کدام منش و راه گرایش دارد و اگر از دین خود دفاع می​کنیم، رفتارمان هم باید دینی و براساس روش ائمه (ع) باشد.وی تصریح کرد: من نمی​دانم کدام امام (ع) این رفتار را داشته است که دوستان به آن تمسک می​جویند به ما هم بگویند تا ما هم به آن امام (ع) را بشناسیم، اما مطمئن باشید هیچ امامی (ع) توهین و ناسزا را جایز نمی​داند.


کد مطلب: 40698

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/40698/پزشکیان-چرا-زمان-احمدی-نژاد-این-همه-بلا-سر-ملت-آمد-هیچ-کس-دلواپس-نشد

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir