به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۰۹:۳۶
 
۷۷
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۲/۱۴ ساعت ۱۹:۱۸
کد مطلب : ۴۰۶۹۸

پزشکیان: چرا زمان احمدی‌نژاد که این همه بلا سر ملت آمد، هیچ کس دلواپس نشد؟

گروه سياسي:​ نماینده اصلاح​طلب تبریز در مجلس گفت: ای کاش هرفردی که دلواپس می​شد می​توانست حرف بزند اما من نمی​دانم چرا زمان احمدی​نژاد که این همه بلا سرملت آمد، هیچ​کس دلواپس نشد؟
پزشکیان: چرا زمان احمدی‌نژاد که این همه بلا سر ملت آمد، هیچ کس دلواپس نشد؟
«مسعود پزشکیان» درباره همایش روز گذشته منتقدان توافق ژنو با عنوان دلواپسیم با بیان اینکه همه حق دارند، حرفشان را بزنند تصریح کرد: ای کاش به همه اجازه می دادند اگر دلواپس شدند راهپیمایی کنند و حرف بزنند، نه اینکه عده​ای که همیشه اجازه حرف زدن دارند، حرف بزنند و بعدش هم بگویند، نمی​گذارند که حرفمان را بزنیم. وی اظهار داشت: در جامعه ما خیلی از آدم​ها وجود دارند که حتی یکبار هم اجازه حرف زدن به آنها داده نشده است؛ برخورد عادلانه هم خوب چیزی است.

این نماینده اصلاح​طلب مجلس درباره حضور روز سه شنبه وزیر امورخارجه در صحن علنی برای پاسخ به سوال برخی از نمایندگان خاطرنشان کرد: عده​ای تصمیم گرفته​اند که رفتار دولت را قبول نکنند و به دنبال چالش​اند و هرکار مثبتی هم که دولت انجام دهد و حتی دست خود را در عسل فرو ببرد و دردهان آنها بگذارد، نمی​پذیرند. وی گفت: البته در میان منتقدین عده​ای هستند که منصف باشند و حرف حق را بشنوند و براساس واقعیات تصمیم​گیری کنند و اما همیشه راه اعتدال و وسط درست است که باید حق را پذیرفت و در چارچوب حقیقت حرکت کرد.

وزیر بهداشت دولت اصلاحات تصریح کرد: نمایندگانی که در زمان احمدی نژاد، کل ارزها و امکانات این کشور را تلف کردند و هر بلایی که سر مردم آمد، هیچ کدام از آنها یک بار دلواپس نشدند که این ارزها و دلارها چه شد و به کجا رفته است، امروز همه دلواپسند. وی اظهار داشت: اگر نقدی وجود دارد باید گفته شود، ولی توهین کردن به هرشکل و به هرفردی غیر اخلاقی، غیرشرعی و غیرقانونی است.

عضو کمیسیون بهداشت مجلس با قرائت این آیه «وَلاَ تَسُبُّواْ الَّذِینَ یَدْعُونَ مِن دُونِ اللّهِ فَیَسُبُّواْ اللّهَ عَدْوًا بِغَیْرِ عِلْمٍ» از قرآن کریم اظهار داشت: خداوند در قرآن گفته است که حتی به کسانی که بت را عبادت می​کنند فحش و ناسزا نگویید، ولی برخی در کشور ما به کسانی که خداوند را عبادت می​کنند، ناسزا می​گویند.

نماینده تبریز در مجلس خاطر نشان کرد: «وَلاَ تَسُبُّواْ» دستوری از جانب خدواند است که به هیچ وجه به هم توهین نکنید در عین حال باید دید مسلمانی که فحش می​دهد به کدام منش و راه گرایش دارد و اگر از دین خود دفاع می​کنیم، رفتارمان هم باید دینی و براساس روش ائمه (ع) باشد.وی تصریح کرد: من نمی​دانم کدام امام (ع) این رفتار را داشته است که دوستان به آن تمسک می​جویند به ما هم بگویند تا ما هم به آن امام (ع) را بشناسیم، اما مطمئن باشید هیچ امامی (ع) توهین و ناسزا را جایز نمی​داند.
مرجع : ايرنا

۱۳۹۳/۰۲/۱۴ ۱۹:۲۸
اینا دلواپس از دست دادن مقام و ثروتشونن . خدا ازشون نگذره همونطور که ما هیچ کدوم نمیگذریم.یه کسایی تو حصرن نمیتونن یه کلام حرف بزنن یه کسایی هم هر چرت و پرتی رو با نام مردم میزنن. خدایا خودت همه چیو درست کن. هرچند همه میدونیم خدا جای حقه و عاقبت حق به حق دار میرسه. ولی خدایا ما مثل تو صبور نیستیم یه مقدار زودتر...انشاا... (224219)
حسین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۱۴ ۲۱:۱۱
من بودم با آن عقبه دولت های محبوب و مجلس محبوب شما زبان در کام فرو می بردم ... (224267)
۱۳۹۳/۰۲/۱۴ ۲۲:۵۶
من دلواپس آخرت آقایونم که می خوان چه جوری جواب یه ملتو بدن بعد می گن ما جواب آیندگانو چی بدیم یه نمونش 17000000000000میلیارد (224342)
من: محمد. 18 ساله.
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۱۴ ۲۲:۵۹
چرا 8سال دلواپس نبودند، 8سالی که من مجبور شدم برای تأمین مخارج خانواده و هزینه های درمان مادرم از 10سالگی کنار پدرم کارگری کنم، 8سالی که باعث شد قید درس خواندن را بزنم. و حال "اینها" دلواپسیشان در حال ترشح شدن است! نمیدانم نگران "رانت" هایشان هستند یا نگران مردم(که قطعا نگران مردم نیستند!). جناب آقای رئیس جمهور، دیگر خونم به جوش آمده است. واقعا اگر نمی خواهید جوابی به "اینها" بدهید ظلم آشکاری کرده اید به کسانی که شما را برگزیدند که مایه ی آسایششان باشید نه سلب کننده ی آرامششان. (224344)
فریدون
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۱۵ ۰۶:۳۰
شما که 10 سالگی ترک تحصیل کردی یعنی تا سوم دبستان بیشتر نخوندی خوب می نویسیا! اخبارو هم که خوب داری و اینترنت هم! ای کاش همه بیسوادا مثل شما بودند. یه کارگر 18 ساله با این شرایطی که میگی به نظر خودت دنبال این اخباره یا دنبال کار و بدبختی خودش؟
مشکل اینجاست که واسه انتقادم دروغ میگیم. (224390)
سینا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۱۵ ۰۰:۰۳
یادمون نمیره خود شما چند بار دلواپس شدید
خود مجلس تو صحن علنی کم در مورد مشایی دلواپس شد؟
تا آخر این 4 سال هم میگید احمدی نژاد
و خود احمدی نژاد میاد بالا سرتون
میگی نه نگاه کن
بهار نمایش بده (224369)
دلواپس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۱۴ ۱۹:۳۹
دلواپس هستیم چون منافعمان در خطر است، تحریم برداشته میشود،تورم کاهش می یابد ، ب ز و م ر و... محاکمه و پیگرد می شوند ، یکی یکی گند کاریها و دزدیهایمان برملا میشود ، شما بودید دلواپس نمیشدید؟! (224223)
ضرغام
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۱۴ ۱۹:۴۰
به نظراینها یک وجب جاتوبهشت باشه مال اینهاست.بقیه همه تواسفل اسافلین جهنم هستند.واقعابراه پناهیان متاسفم فکرمی کردم یه آدم باشعوری هست ازشمابعیدبود.
برای دزدی های هزاره سوم دلواپس نشدید.براه دیپلمات توبرزیل همچنین.پول بیت المال حیف میل کنیدکه دلواپسیم.بابادوره هسته ای هم سرآمده عصرانرژی نو،نانوشده ژاپن داره نیروگاههاشوجمع میکنه.نمیگیم تعطیل کنیم به فکرانرژی های دیگه هم باشیم. (224224)
من ایرانی ام
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۱۴ ۱۹:۴۸
اصلاح طلب ها تو سالهای اخیر به حاشیه رفتند و این عامل اصلی شکست های پی در پی کشور در عرصه سیاسی، اقتصادی و اجتماعی بود. روزی که اصلاح طلبان به میدان می آیند امید به آینده معنا پیدا میکند.
تصور اینکه اصلاح طلبان دوباره گوشه نشین شوند بشدت آزار دهنده است. ما 8 سال با چشمان خودمان دروغ، ریا و خیانت دیدیم و متاسفانه دم نزدیم حالا عده ای که منافع شان بخطر افتاده دلواپس شده اند و آزادانه همایش برگذار میکنند! به امید یک مجلس اصلاح طلب دو سال دیگر تحمل میکنیم.... (224229)
mohsen
Anonymous Proxy
۱۳۹۳/۰۲/۱۴ ۱۹:۴۸
جناب آقای دکتر اینها دلواپس ملت نیستند اینها دلواپس دوران طلایی هستند که هر کاری دوست داشتند انجام دادند و هر کس هم کوچکترین انتقادی به آنها میکرد به او لقب فتنه گر و بی بصیرت می دادند!دلواپس حیف و میل 800 میلیارد دلار،دلواپس رانتهای میلیاردی و کارتهای هدیه میلیاردی،اینها دلواپس شکست فجیح در انتخابات مجلسند (224230)
دوست گل آقا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۱۴ ۱۹:۵۲
اسلام این جماعت با فرامین خداوند متعال و سیره ی پیامبر و ائمه ی معصوم سازگاری ندارد . . . (224232)
باربد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۱۴ ۲۰:۰۰
همه حق دارند نقد کنند ....الم عجل لولیک الفرج...نمیدونم کجای دعای فرج غیر قابل انتشاره.... (224233)
lk
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۱۴ ۲۰:۰۷
تنها کاری که میشود کرد این است که سکوت کنیم و نظاره گر این افکار باشیم
و خنده ای تلخ از روی تاسف و در بر لبانمان آوریم ...چرا که این فرقه ی اندک . . . آنچنان در تمام دستگاه ها رسوخ کرده و نفوذ دارند که کاری جز این نمیتوان کرد ولی من در تعجبم،حالا که بر این مردم و این مملکت رحمی ندارند،دیگر چرا از خــــــــــــــــــــــــــدا نمیترسند...... (224235)
علی1
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۱۴ ۲۰:۱۴
چرانداره دوات اصول گرامجلس اصول گراهمه چی ارمه اوناچقدرخوشحالن (224240)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۱۴ ۲۰:۲۲
همان احمدی نژاد اشتباه می کرد که تند بود و هم روحانی اشتباه می کند که به آمریکا و متحدانش رو داده سات (224242)
نی نی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۱۴ ۲۰:۲۳
دلواپس چی دکتر جون ؟ امثال اینا نونشون تو تحریم و غرب ستیزیه واسه چی نگران بشن احمدی نژاد همه شرایطشون رو آماده کرده بود چرا دلواپس بشن ؟؟؟ (224244)
امیر
United States
۱۳۹۳/۰۲/۱۴ ۲۰:۳۴
جای بابک زنجانی در همایش "دلواپسیم" خیلی خالی بود , اون هم خیلی دلواپس لغو تحریمهاست ... (224250)
و
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۱۴ ۲۲:۵۸
همچنین خاوری جان (224343)
حسین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۱۴ ۲۳:۵۷
والا من به جای شما بودم با آن عقبه اختلاس های درخشان ، سرم را مودبانه پایین نگه می داشتم ... (224365)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۱۴ ۲۰:۳۷
درود بردکتر پزشکیان (224252)
مملکت
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۱۴ ۲۰:۳۹
چون مصلحت شخصی بود ملت چیه پول مقام ماشینهای مدل بالا سفرهای اروپا و دور جهان اینها مهمه/فقیر و بیکار نداریم تو مملکت همه ثروتمندن (224253)
ماهان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۱۴ ۲۰:۴۵
چون کارت های هدیه همیشه به موقع و بدون تاخیر به نمایندگان محترم مجلس میرسید و دلواپسی ها برطرف میشد. (224255)
كريم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۱۴ ۲۰:۴۷
سلام بر پزشكيان آزاده خداوند از شما راضي باشد انشاالله (224256)
محسن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۱۴ ۲۰:۵۷
بسیار زیبا صحبت کردید و حرف دل میلیونها ایرانی رو گفتید . هرچند خیلی مسائل را نگفتید. (224261)
ابراهیمی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۱۴ ۲۱:۲۱
آقای پزشکیان اصولگراها بزرگترین خیانت تاریخ به احمدی نژاد کردند و الانم دارن چوبش میخورند اصولگراها دارن به تاریخ می پیوندند چیزی برای گفتن ندارن. امثال شما هم دارین از این فضا نهایت استفاده را می کنین! (224273)
کاویانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۱۴ ۲۱:۳۱
منم دلواپسم، توهم دلواپسی، اصلا کسی هست دلواپس نباشه...
تا اینها هستند، تا ظلم هست، تا حق و ناحق هست،
تا رد صلاحیت های بی حساب و کتاب هست، تا حق کشی های علنی هست، تا شعار مرگ بر... هست، تا احمدی نژادها هستند، همه دلواپسند ... (224280)
جمشيد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۱۴ ۲۱:۳۷
دكتر جان دوران احمدي نژاد،كه در بست همه چيز در اختيارشان بود،ومردم هم فتنه. حالا دلواپس اين هستند كه،فتنه گران واقعي كه معرف شناخت مردم آگاه ودانا هستند،تحت پيگرد قرار گيرند. در واقع دست وپا ميزنند،تاباصطلاح پيشگيري كنند. (224286)
من عاشق وطنم هستم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۱۴ ۲۱:۴۵
جناب آقایی که ادعا میکنید از سیاست امور خارجه آگاهی دارید و سالهای قبل هم در وزارت امور خارجه بودیده اید ایکاش این صحبتها و توانایی هایتان را در همان زمان مسئولیتتان انجام میداید و آقای پناهیان شما هم در کارهای سیاسی اینقدر فعال هستید بهتر است کاندیدای نمایندگی مجلس یا رئیس جمهوری بشین چون خیلی به کارهای سیاسی علاقه دارید عزیزان که نام از شهید احمدی روشن میبرید ما یک شهید هسته ای نداریم پدر آرمیتای عزیزم هم جز شهدای هست ولی من مطمئن هستم این شهدا همصلح و آرامش را برای کشورشان بیشتر دوست دارند (224294)
مقداد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۱۴ ۲۲:۰۶
کشف تخلفاتشون روبه افزایشه.نگران ودلواپسن.این برنامه هاروپیش میکشندتاگردوغبارراه بیفته .اون کارهایشان گم بشه.آقایون لطفادلواپس کشوروملت نباشین.خلاص شدن ازدست شماهابزای این ملت بزرگ هدیه بزرگی بودوماقدرهدیه را میدانیم.ای پاکترین دولت تاریخ این کشور!نمیتوان به چشم خورشید خاک پاشید. (224308)
یک نفرایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۱۴ ۲۲:۱۱
آقای رییس دولت دهم!راستی شماره حسابی که شب خداحافظی ازرسانه ملی اعلام کردی .چندبود؟گمش کردم وهرچی میگردم پیداش نمی کنم. (224315)
ارسلان&
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۱۴ ۲۲:۲۱
اینها دلواپس ملت نیستن. ازاینکه برای همیشه ازصحنه سیاست دارن حذف میشن ودارن تقلامیکنند وباشعارهای پوچ وبی معنی حنجره پاره میکنند که خود را ازپرتگاه نجات بدهند،امافسادمالی اینهاتاهمیشه برای مردم رو شده ومردم جواب اینها رادر خرداد بدجوری دادن واین رفتارهاانتقامی است که میخواهندازمردم بگیرند که چرا به حزب آنها رای ندادن. (224317)
ارسلان&
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۱۴ ۲۲:۲۵
ببیندبرای دنیا چه کارهاکه نمیکنندچه فریادها که نمیزنندچه دروغ هاچه تهمتها چی فحاشیها که نمیگویند،اینها که خودرامثلامسلمان میدانند. (224318)
نمازی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۱۴ ۲۲:۳۲
اینها دلواپس آقا زاده های بی کیفیت شان هستند که از این به بعد باید به سربازی بروند و مثل دیگران در کنکور شرکت کنند و دیگر از بورسیه هم خبری نیست و خانه و شغل و مسافرت های ایلی و مقام ها و پست های فله ای دیگر در کار نیست و وام های پس نده به اقوام و دوستان دیگر داده نمیشه و هر روز هم صدا و سیما نشانشان نمیده و ..... (224321)
اسد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۱۴ ۲۲:۳۶
منم دلواپسم که دزدتن دیروزاینهمه جرات پیداکرده اند منم دلواپسم که چرادرمورد حیف ومیل کنندگان بیت المال اینهمه تساهل وتسامح میشه دلواپسم که چرا عده ایی برای همه کاری ازادند واکثریت از حقوق حقه شان محروم وکسی هم اعلام جرم نمیکند دلواپس خیلی چیزای دیگد (224324)
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۱۴ ۲۲:۵۱
بعضی ها چه زود رنگ عوض میکنند - به اینجور افراد نانبه نرخ روز خور میگویند (224339)
سیدمهدی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۱۴ ۲۲:۵۱
یقینادلواپسی شان زیادطول نمیکشدچون بسیاری از مردم عذرشان راازمناسب ومسولیتهای انقلابی ودولتی ومجلسی میخواهند تاراحت بروند بازی کنند (224340)
یک نفر از18میلیون نفر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۱۴ ۲۲:۵۲
این دلواپسان همیشه حق اند در همه حال میتوانند به نام مردم نشست و سمینار و کنفرانس برگزار کنند و بدون مجوز راهپیمایی کنند و به هرکسی توهین کنند ولی آن مردم 18میلیون رای دهنده نمی توانند راهپیمایی کنند و نظر خود را اعلام کنند همین آقایان نام آنان را منحرفین ووابستگان امریکا و اسرتئیل اعلا مینمایند و در دوران دولت خودشان که بیش از 800میلیارد دلار درآمد نفت را معلوم نشد جگونه آب کردند و مردم کشورمان با فقر و تورم وحشتناک و بی سابقه در دنیا دست پنجه نرم میکنن و ..... (224341)
اکبر اعلمی در دانشگاه زنجان :
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۱۴ ۲۳:۳۸
اعلمی، وعده‌های انتخاباتی دکتر حسن ریاست جمهوری را مبنی‌بر دفاع از حقوق و آزادی های مردم را یادآور شد و پایندی و عمل به این وعده‌ها را مورد تاکید قرار داد و افزود: اگر دولتی مورد نقد نباشد و به حال خود رها شود فرق نمی‌کند چه کسی بر سر کار باشد امکان دارد در معرض لغزش قرار بگیرد. (224357)
امير
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۱۵ ۰۰:۰۲
باسلام اولآ هم مردم دلواپس این هستن که زودتر روابط با دنیای غرب برقرارشود رفراندوم بزارید ببینید مردم این زندگی لعنتی به اسم هسته ای شدن دزد بازار میخوان یا یک زندگی که به شان ایرانی باشد ایران از کشورهای آفریقایی هم عقب ماندتر شده آقای روحانی وپزشکیان عزیز نترس چون حرف دل 72میلیون ایرانی میزنید که از یارانه انصراف ندادن (224368)
مردمی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۱۵ ۰۰:۳۸
چرا خود شما آقای پزشکیان دلواپس شدید ولی الان دل آرام هستید چون جناح شما در قدرت است و هر مشکلی هم ایجاد کند شما اصلا دلواپس نمی شود. تا زمانیکه دلواپس شدن مسئولان بستگی به در قدرت بودن باشد این کشور اصلاح نمی شود. (224372)
خسته قول
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۱۵ ۰۰:۵۴
مردم خسته از. فاجعه دولت احمدي نژاد هستند. روي من با دلسوزان کشور هست. به. اطرافيان احمدي نژاد بگوييد ظرفيت مردم تمام شده. اگه سکوت مي بينيد. منتظر هستند. منتظر. احمدي نژاد و اطرافيانش. در زندان هستند و منتظر دولت روحاني براي وفا به عهد (224377)
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۱۵ ۰۱:۰۰
ان نماینده محترمی که کیلو کیلو برای مجله خودش پول از دولت قبلی می گرفت یا ماه محرم ماموریت المان برود مگر در المان چند نفر تشریف دارند چرا ماه محرم به استانهای درو افتاده نمیرفت این اقا ان روز بابک جان پولها و دلارها به تاجیکستان می برد وبا دختران تاجکی می رقصید و ان کارگر سر گذر با جیب خالی به منزلش میرفت که حتی نمی توانست یک ابنبات چوبی کوچک برای خوشحالی دخترش بخرد دلواپس نبودن حال قد علم کردن به این اقایان بگوید بخدا روزقیامتی هم هست (224379)
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۱۵ ۰۱:۰۵
آقای پزشکیان واقعا ممنون ثابت کردید هنوز در این مجلس که نمایندگان انتخابی ما هستند مردان واقعا مسلمان با وجدان کاری بسیار بالا هستند که حقایق را بیان کنند آقایانی که برای تخریب جامعه و افکار عمومی از نام شهدا استفاده میکنید بهشت زهرا تمام استانهای ما پر شده از غیرت و جوانمردی این عزیزان که همگی برای دفاع از ناموس و رهبر و کشور پا روی احساسات خود گذاشتند و رفتند که ما زیر سایه اسلام زندگی کنیم آن هم با آرامش آنها جنگیدند که ما به آرامش برسیم اما حال شما آقایان برای مقام و ثروت چه میکنید (224382)
ارسلان&
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۱۵ ۰۲:۰۰
یک روزهولوکاست هسته‌ای شعارشون هست،یک روزتیممذاکره کننده راسازش کارمیدونن، یک روژفیلم درست میکنن من روحانی هستم،یک روزدلواپس توافق ژنوهستن یک روزفریادمیزنندسبدکالاچرااینطوریه، یک روز،یک روز......
امانمیگن یک روز دردولت قبل کارت هدیه گرفتن،یکروزهشتصدمیلیارددلاردرامد نفتی دولتشان چه شد،یک روزاختلاص تامین اجتماعی چی بود،اختلاص سه هزارمیلیاردتومان کی برد،بابک زنجانی چه کرد، تورم43%برای چی، تحریمهاکی باعث شده، فقربی کاری،بی عدالتی درسطح وسیعی ازجامع،فضای امنیتی (224385)
ارسلان&
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۱۵ ۰۲:۰۴
فیلم من احمدی نژادهستم راچرادرست نمیکنن ،این چه وجدانی است که دارید، (224386)
عزیزاله
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۱۵ ۰۲:۱۵
آری اینها دلواپس اند!!. دلواپس لغو شدن تحریم ها و بهبود وضع زندگی مردم.اینها دلواپس اند دلواپس محروم شدنشان از منافع حاصل تحریم ها. دلواپس محبوب تر شدن دولت و منفورتر شدن خود و دولت سابقشان .. (224387)
علیرضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۱۵ ۰۲:۴۴
حافظ تو ختم کن که هنر خود عیان شود / بامدعی نزاع و محاکا چه حاجت است (224388)
عابدن صدر
Belgium
۱۳۹۳/۰۲/۱۵ ۰۳:۰۸
دولت یازدهم انتخا ب صحیح ملت و تاید مقام اعلم مجتهدین و رهبر دین وسیاسی
بود تنها کسانی که منافع ارتشا رانت وشرایط مافیایشا ن اسیب خو اهد دید التها ب ایجاد میکنند بس کنید بگذارید با ترمیم اسیب های گذشته تیم ریس جمهور روحانی بکارش برسد (224389)
مهدی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۱۵ ۰۷:۲۱
جناب آقای دکتر پزشکیان محترم . جانا سخن از زبان ما میگوئی (یاشاسین تبریز اوشاقی) (224392)
يك كارگر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۱۵ ۰۷:۲۷
چرا هيچكس در دولت مهر ورز براي اين مملكت و مردم دلواپس نشد ، چون اغلب دلواپسان همان ذينفعان شرايط نامساعد بوده و هستند و منافع شخصيشان را در شرايط نامساعد كه مردم در تنگناي شديد قرار ميگيرند حداكثر ميكنند (224394)
محمد علي
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۱۵ ۰۷:۳۱
جالبه كه صهيونيست هاي افراطي كثيف هم از توافق ژنو دلواپس هستند!!!!!!!!! (224395)
حمید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۱۵ ۰۷:۴۱
آقای پزشکیان راست می گویند همه در این جامعه حق دارند حرف بزنند و صحبت کنند و انتقاد کنند همان طور که آنان در سالن بصیرت حرف زدند اما موقعی که خانم ابتکار و آقای یونسی به شیراز سفر می کنند تا در یک همایشی در سالن سخن بگویند و دغدغه های خود را بگویند همین آقایان از درب فرودگاه تا داخل فرمانداری و استانداری شیراز شعار می دهند و دست نوشته های حمل می کنند تا این جلسه لغو شود و حقی را که برای خود قائل هستند برای دیگران نیستند چون آنان می ترسند و یقین دارند که حرفاشون دلسوزانه نیست بلکه از روی غرض است. (224396)
رضا
۱۳۹۳/۰۲/۱۵ ۰۷:۴۵
آنها که فاجعه احمدی نژاد را آفریدند .قبل از اینکه دیر شود در پیشگاه خدا و مردم توبه کنند. با اینکه خون در دلمان کردند اگر توبه کنند برایشان طلب مغفرت داریم. (224398)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۱۵ ۰۷:۵۶
من تعجب می کنم از کسانی که حتی یک جلسه دلواپسیم را نمیتونن تحمل کنن چطوری میگن ما از منتقدان حمایت میکنیم حرف زیبا زدن سخت نیست عمل زیبا سخته بیش از این ملتو مسخره نکنید با این حرفا. انگار هر کی کوچکترین انتقادی از دولت کرد باید منتظر تشنج این آقایون باشه و بعد هم رگبار انواع برچسب ها نظیر افراطی و بی سواد و غیره. تا این فرهنگ انتقادپذیری در مسولین ما به معنای واقعی جا نیفتد همین مشکلات را در هر دولتی داریم. نه فقط این دولت همه دولت ها. (224400)
عبدلله
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۱۵ ۰۷:۵۸
آقای پزشکیان وقتی بلا سر مردم میاید چرا باید آنها دلواپس باشند؟ (224401)
تقی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۱۵ ۰۷:۵۸
طبق رفتار وکردار وخیانت در طول این هشت سال مشخص شده است که در آخرت باز خواستی نیست اگر هست چرا آقایان قیامت خود را می سوزانند آقارسائی می گوید بابک زنجانی محصول دولت سازندگی است همه ما محصول تاریخ هستیم بحث این است در زمان کدام دولت بی کفایت این اتفاق افتد . اقای دلواپس شریک (224402)