کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

مورینیو: نیجریه از گروه ایران بالا می رود

ايرنا , 13 خرداد 1393 ساعت 0:45

گروه ورزشي: خوزه مورینیو سرمربی تیم فوتبال چلسی انگلیس پیش بینی کرد که نیجریه از گروه ایران به دور دوم مسابقات جام جهانی 2014 صعود کند.


وی که به عنوان سفیر جهانی فوتبال با سایت یاهو همکاری می کند، در پیش بینی خود از گروه F جام جهانی گفت آرژانتین به عنوان سرگروه و نیجریه به عنوان تیم دوم به مرحله بعد صعود می کنند.

مورینیو در مورد گروه های دیگر هم اینگونه پیش بینی کرده است:

- در گروه A تیم برزیل به عنوان سرگروه و مکزیک به عنوان تیم دوم به مرحله بعد می روند.
- در گروه B تیم اسپانیا به عنوان سرگروه و بعد از آن هلند صعود خواهند کرد. مورینیو دلیل انتخاب هلند را همکاری با لوییس فان خال سرمربی این تیم در اواخر دهه 1990 در بارسلونا دانست.
- در گروه C یونان و ساحل عاج که دیدیه دروگبا را در اختیار دارد، بالاتر از تیم های کلمبیا و ژاپن قرار گرفته و به مرحله بعد راه می یابند.
- مورینیو در گروه D هیچ تیمی را انتخاب نکرد و فقط به نقاط قوت تیم اروگوئه و روابطی که با تیم های انگلیس و ایتالیا دارد، اشاره کرد.

وی گفت: اگر بگویم انگلیس حذف می شود، نمی گذارند فصل آینده در چلسی بمانم.

- مورینیو در گروه E تکرار دوباره اتفاقات جام جهانی گذشته را برای فرانسه بعید دانست و گفت: از این گروه فرانسه صعود می کند و تیم های سوییس و اکوادور برای جایگاه دوم با هم رقابت خواهند کرد.
- در گروه F آرژانتین سرگروه می شود و نیجریه به دلیل حضور جان اوبی میکل، به عنوان تیم دوم صعود می کند.
- وی در گروه G پیش بینی کرد که هیچ تیمی بدون امتیاز نماند، اما آلمان به عنوان سرگروه و پرتغال به عنوان تیم دوم گروه به دور حذفی راه خواهند یافت.

مورینیو با وجود این در مورد گروه H افزود که نگران دیدار تیم ملی کشورش یعنی پرتغال با آمریکا است. مورینیو در نهایت در مورد گروه هشتم اظهار داشت: بلژیک تیم با استعدادی است، اما شاید به دلیل بی تجربگی بازیکنان جوانی که دارد بعد از روسیه به عنوان تیم دوم گروه صعود کند.


کد مطلب: 43986

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/43986/مورینیو-نیجریه-گروه-ایران-بالا-می-رود

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir