به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۰۰:۰۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۳/۱۳ ساعت ۰۰:۴۵
کد مطلب : ۴۳۹۸۶

مورینیو: نیجریه از گروه ایران بالا می رود

گروه ورزشي: خوزه مورینیو سرمربی تیم فوتبال چلسی انگلیس پیش بینی کرد که نیجریه از گروه ایران به دور دوم مسابقات جام جهانی 2014 صعود کند.
مورینیو: نیجریه از گروه ایران بالا می رود
وی که به عنوان سفیر جهانی فوتبال با سایت یاهو همکاری می کند، در پیش بینی خود از گروه F جام جهانی گفت آرژانتین به عنوان سرگروه و نیجریه به عنوان تیم دوم به مرحله بعد صعود می کنند.

مورینیو در مورد گروه های دیگر هم اینگونه پیش بینی کرده است:

- در گروه A تیم برزیل به عنوان سرگروه و مکزیک به عنوان تیم دوم به مرحله بعد می روند.
- در گروه B تیم اسپانیا به عنوان سرگروه و بعد از آن هلند صعود خواهند کرد. مورینیو دلیل انتخاب هلند را همکاری با لوییس فان خال سرمربی این تیم در اواخر دهه 1990 در بارسلونا دانست.
- در گروه C یونان و ساحل عاج که دیدیه دروگبا را در اختیار دارد، بالاتر از تیم های کلمبیا و ژاپن قرار گرفته و به مرحله بعد راه می یابند.
- مورینیو در گروه D هیچ تیمی را انتخاب نکرد و فقط به نقاط قوت تیم اروگوئه و روابطی که با تیم های انگلیس و ایتالیا دارد، اشاره کرد.

وی گفت: اگر بگویم انگلیس حذف می شود، نمی گذارند فصل آینده در چلسی بمانم.

- مورینیو در گروه E تکرار دوباره اتفاقات جام جهانی گذشته را برای فرانسه بعید دانست و گفت: از این گروه فرانسه صعود می کند و تیم های سوییس و اکوادور برای جایگاه دوم با هم رقابت خواهند کرد.
- در گروه F آرژانتین سرگروه می شود و نیجریه به دلیل حضور جان اوبی میکل، به عنوان تیم دوم صعود می کند.
- وی در گروه G پیش بینی کرد که هیچ تیمی بدون امتیاز نماند، اما آلمان به عنوان سرگروه و پرتغال به عنوان تیم دوم گروه به دور حذفی راه خواهند یافت.

مورینیو با وجود این در مورد گروه H افزود که نگران دیدار تیم ملی کشورش یعنی پرتغال با آمریکا است. مورینیو در نهایت در مورد گروه هشتم اظهار داشت: بلژیک تیم با استعدادی است، اما شاید به دلیل بی تجربگی بازیکنان جوانی که دارد بعد از روسیه به عنوان تیم دوم گروه صعود کند.
مرجع : ايرنا