کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

اقدام يك دلواپس،صداي حزب‌الله را هم درآورد

13 خرداد 1393 ساعت 9:29

گروه سياسي: اتهام‌زني غيراخلاقي يكي از دلواپسان گروه پايداري (وحید یامین‌پور٬ مجری سابق صدا و سیما) به يكي از خبرنگاران زن ايراني ساكن خارج، حتي با واکنش منفی گروهی از فعالان سایبری حزب‌الله مواجه شده است.


یامین‌پور از حاميان سابق احمدي نژاد و سپس حميد جليلي، روز دوشنبه در صفحه گوگل‌پلاس خود در واکنش به راه‌اندازی صفحه فیس‌بوک «آزادی‌های یواشکی زنان در ایران» از سوی مسیح علی‌نژاد٬ اتهامی غیراخلاقی متوجه وی کرد! میثم رمضانعلی یکی از فعالان شناخته شده حزب‌الله در صفحه گوگل پلاس خود در واکنش به این اقدام یامین‌پور نوشته «اگر این مسلمانی‌ست، من کافرم بهش....وجه مشترک یامین‌پور (افسر جنگ نرم) و حاج منصور (مداح عفیف اللسان) و طیف صادق شیرازی، فحش خار مادر دادن به مخالفانشان هست به اسم دفاع از اسلام.»

مجتبی دانش طلب نیز در این زمینه نوشته «اینکه رسانه فخیمه برای طرف داستان بسازه که تو خیابون بهش تجاوز شده یا کسی به اسم یامین‌پور مشخصا بهش بگه فاحشه چه اثری داره؟...مثلا این کار‌ها خیلی هوشمندانه و افشاگرانه است؟ یا بد‌تر بهانه و نقطه ضعف می‌ده به طرف مقابل؟»

سعید محبی٬ رئیس سازمان بسیج حقوقدانان هم براساس آیه‌ای از قرآن نوشت: مطابق شریعت اسلام و آیه 4 سوره مبارکه نور اگر کسی به دیگری بگوید فاحشه، باید 4 شاهد عادل بیاورد که آن عمل خاص را به طور جزیی دیده باشند و اگر نیاورد یا شاهدان به میل در سرمه دان شهادت ندهند مطابق آیه فوق به آن فرد هشتاد ضربه شلاق زده می شود. توبه اش هم به دلیل حق الناسی بودن پذیرفته نیست. چه بد است که یک نفر مدیون مسیح علی نژاد باشد...
سلمان فارسی یکی دیگر از فعالان سایبری حزب‌الله به «اشتباه» یامین‌پور در انتشار چنین پستی اعتراف کرده اما از سایر نیرو‌های حزب‌الله خواسته بیش از این به وی «زخم» نزنند.


کد مطلب: 44000

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/44000/اقدام-يك-دلواپس-صداي-حزب-الله-هم-درآورد

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir