به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۰۰:۴۱
 
۵۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۳/۱۳ ساعت ۰۹:۲۹
کد مطلب : ۴۴۰۰۰

اقدام يك دلواپس،صداي حزب‌الله را هم درآورد

گروه سياسي: اتهام‌زني غيراخلاقي يكي از دلواپسان گروه پايداري (وحید یامین‌پور٬ مجری سابق صدا و سیما) به يكي از خبرنگاران زن ايراني ساكن خارج، حتي با واکنش منفی گروهی از فعالان سایبری حزب‌الله مواجه شده است.
اقدام يك دلواپس،صداي حزب‌الله را هم درآورد
یامین‌پور از حاميان سابق احمدي نژاد و سپس حميد جليلي، روز دوشنبه در صفحه گوگل‌پلاس خود در واکنش به راه‌اندازی صفحه فیس‌بوک «آزادی‌های یواشکی زنان در ایران» از سوی مسیح علی‌نژاد٬ اتهامی غیراخلاقی متوجه وی کرد! میثم رمضانعلی یکی از فعالان شناخته شده حزب‌الله در صفحه گوگل پلاس خود در واکنش به این اقدام یامین‌پور نوشته «اگر این مسلمانی‌ست، من کافرم بهش....وجه مشترک یامین‌پور (افسر جنگ نرم) و حاج منصور (مداح عفیف اللسان) و طیف صادق شیرازی، فحش خار مادر دادن به مخالفانشان هست به اسم دفاع از اسلام.»

مجتبی دانش طلب نیز در این زمینه نوشته «اینکه رسانه فخیمه برای طرف داستان بسازه که تو خیابون بهش تجاوز شده یا کسی به اسم یامین‌پور مشخصا بهش بگه فاحشه چه اثری داره؟...مثلا این کار‌ها خیلی هوشمندانه و افشاگرانه است؟ یا بد‌تر بهانه و نقطه ضعف می‌ده به طرف مقابل؟»

سعید محبی٬ رئیس سازمان بسیج حقوقدانان هم براساس آیه‌ای از قرآن نوشت: مطابق شریعت اسلام و آیه 4 سوره مبارکه نور اگر کسی به دیگری بگوید فاحشه، باید 4 شاهد عادل بیاورد که آن عمل خاص را به طور جزیی دیده باشند و اگر نیاورد یا شاهدان به میل در سرمه دان شهادت ندهند مطابق آیه فوق به آن فرد هشتاد ضربه شلاق زده می شود. توبه اش هم به دلیل حق الناسی بودن پذیرفته نیست. چه بد است که یک نفر مدیون مسیح علی نژاد باشد...
سلمان فارسی یکی دیگر از فعالان سایبری حزب‌الله به «اشتباه» یامین‌پور در انتشار چنین پستی اعتراف کرده اما از سایر نیرو‌های حزب‌الله خواسته بیش از این به وی «زخم» نزنند.

علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۱۳ ۱۰:۰۱
بعد از خواندن مطالب یامین پور خجالت کشیدم (232775)
۱۳۹۳/۰۳/۱۳ ۱۰:۰۹
کاش این جماعت شهامت آن را داشتند که نامی جز اسلام برای مرام خود انتخاب می کردند چون مرامشان هیچ شباهتی با مرام سیدالمرسلین و رحمة اللعالمین نداشته و ندارد. از امام صادق ع شرم نمی کنند ؟؟؟!!! (232779)
ساسان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۱۳ ۱۶:۵۷
اره بخدا..... کاش هر حرفی میزنن به اسلام ربطش ندن که مردم از دین اسلام خسته نشن..ا (232955)
فرداد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۱۳ ۱۰:۱۳
مسیح علینژاد میخواد با مراجعه به قوه قضائیه از صدا و سیما شکایت کنه امیدوارم از این فرد هم شکایت بکنه (232780)
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۱۳ ۱۴:۳۶
حالا تا این گفت فاحشه ما باور میکنیم و قبول میکنیم؟ اتفاقا ما یاد گرفتیم که هرچیزی رو شما بد میدونین و علیه اون واکنش نشون میدین حتما خوبه (232875)
قرمز پر رنگ
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۱۳ ۱۰:۱۷
این که جناب یامین پور چنین حرفی بزنه چندان عجیب نیست چون برای این ها، هدف، وسیله رو توجیه می کنه _ مشکل اینجاست که این آقا مثلا استاد دانشگاه هم هست حالا تصور کنید با این تفکر، چگونه علمی قراره به دانشجویان منتقل بشه! (232782)
روح ا...
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۱۳ ۱۰:۱۸
بد دهنی و عصبانیت نشانه عجز و ناتوانی است. یعنی طرف مقابل برده بازی رو. (232784)
همشهری
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۱۳ ۱۵:۱۶
از مسیح اصلا خوشم نمیاد و حرفهایی رو که با پیاز داغ اضافی مگه ، قبول ندارم و باور دارم اگه معترض بود مثل من و تو یا هر کس دیگه می موند و زیر لوای بیگانه ، حریم کشورش رو نمی فروخت اونم خیلی ارزون اما همه ی این ها باعث نمیشه از توهین به ایشان خوشحال بشم و معتقدم توهین ابزار افراد بزدل و ترسوست .
این آقا رو هم که نمی شناسم اما باور کنه با فحش و ریش و جانماز آب کشیدن شاید دو نفر مثل خودش کوته فکر ، جوگیر بشن اما خدا .... نه ... هرگز (232903)
حمید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۱۳ ۱۱:۱۴
شیوه مظلوم نمایی خیلی کهنه شده. (232810)
نازنین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۱۳ ۱۱:۱۵
این افراد چه راحت آخرتشون رو به خاطر دنیا میفروشند از پایداری ها جز اینم انتظار نمیره. (232814)
سینا صفوی
Romania
۱۳۹۳/۰۳/۱۳ ۱۳:۵۴
یعنی واقعا فکر می کنی برای ایشون آخرتی مونده باشه که به مسیح بدهکار بشه...؟

ایشون سال 88 کلا حراجی زد تا کف پوشهای دم در رو هم فروخت رفت........ (232848)
الف
۱۳۹۳/۰۳/۱۳ ۱۴:۲۲
بنظرم اینجور ادما اینقدر اعتقاداتشون سسته که اصلا اعتقادی به اون دنیا ندارن،مخصوصاً وقتی میبینند کمی بهشون توجه شده یا کارهای اند! (232865)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۱۳ ۱۴:۵۹
مطمئن باشین چنین افرادی ایمانی به آخرت ندارند (232888)
میکائیل
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۱۳ ۱۱:۲۹
حالا مثلا اگه به اون بابا تهمت بزنین محبوبیتش کمتر میشه ؟
خیر
ادب و تربیت خانوادگی خودتون رو نشون دادین (232816)
مهسا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۱۳ ۱۳:۳۵
كساني كه اتهام ناموسي و مسائل غير اخلاقي را به اين و آن مي زنند لطفاً نزد آقاي خسرو خوبان مجلس بروند و از ايشووون استفتا كنند. البته مجري مظلوم سحرگاهان ماه مبارك رمضان هم مي تواند پاسخگوي اين دكتر كاغذي هاي پايداري باشد. (232835)
حسین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۱۳ ۱۳:۵۸
حالا تو چرا دلواپس مسیح شدی بهارجان؟! کاش اینقده که نگران تهمت زدن به مسیح علی نژاد شدی یه ذره نگران اون طلبه ناهی از منکر، چی بود اسمش؟ آها شهید خلیلی می شدی که جونشو در راه امر واجب اسلام داد!
من این حرکت تهمت زدن رو هم محکوم میکنم ولی رفتارت باید در هردو مقوله یکسان باشه برادر. (232851)
afsaneh
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۱۳ ۱۴:۰۰
ادم شرمش ميشه اينها رو ميخونه (232854)
رسا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۱۳ ۱۴:۱۶
سلام بر هر آن کسی که از حقوق مردم حمایت کند و ننگ بر ان کسی که منافع خود را در تخریب سایرین و نابودی ملت خویش می داند. (232862)
ممد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۱۳ ۱۵:۴۷
خدا وکیلی یامین پور ارزش داره که در موردش صحبت بشه؟ این آقا نظراتی در گوگل پلاس منتشر می کنه که در آن قتل کودکان به صرف اینکه به زعم ایشان والدین مسلمان ندارند ؛ جایز است.
این شخص از نظر بنده ، مامور سرویس های خارجی به منظور ایجاد اخلاف و دشمنی در مملکت است.اگر اینگونه نیست ، بسیار آدم . . . است که بدون پول و رایگان برای آنها کار می کند (232925)
حسن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۱۳ ۱۸:۳۲
با هركس بايد در حد شعور خودش برخورد كرد، اين آقايون نه دنبال كننده ي درست و حسابي دارند، نه تاثيرگذاري چنداني (232992)
حامد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۱۳ ۲۰:۳۱
این آقا وقتی مرید احمدی نژاد باشه با اون ادبیاتش این حرفا طبیعی هستش براش اینا نمیتونن بگن زنده باد مخالف من (233027)
سينــــــــــــ بينا ــــــــــــــــا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۱۳ ۲۰:۴۴
یامین پور قبلا در برنامه های چالشی و مناظره ای صدا و سیما به عنوان مجری بیطرف!!! بود. بیطرفی رسانه ی میلی از همین مجریانش معلومه. (233030)