کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

اصولگرایان مسیر سختی در پیش دارند؛

اصلاح طلبی با خاتمی تعریف می شود

ایسکا نیوز , 24 آبان 1393 ساعت 11:27

گروه سیاسی: مدير مسئول روزنامه اعتماد گفت: همه اصلاح طلبان زیر پرچم خاتمی هستند، زیرا که اصلاح طلبی با خاتمی تعریف می شود.


الیاس حضرتی به جلسات اصلاح طلبان با محوریت اتحاد اشاره کرد و اظهار داشت: فعالان این جریان بیش از گذشته مصمم به انسجام هستند و به یک اتحاد درونی در عین حال واقع بینی فراتر از دایره اصلاح طلبی می اندیشند. این اتحاد، جبهه میانی، اصولگرایان معقول، منطقی و خوش فکر همچون ناطق نوری را دربر می گیرد. وی با بیان اینکه نگاه امروز ما فراتر از حدود اصلاح طلبان است، افزود: جلسه با بزرگان اصلاح طلبی به طور مرتب برگزار می شود و هیچ تعطیلی نداشته است.

حضرتی با تاکید بر اینکه حجت الاسلام خاتمی لیدر جریان اصلاح طلب در فعالیت های سیاسی خواهد بود، گفت: همه اصلاح طلبان زیر پرچم خاتمی هستند، زیرا که اصلاح طلبی با خاتمی تعریف می شود. عضو شورای مرکزی اعتماد ملی اتحاد و انگیزه کل احزاب را برکتی برای کشور دانست و بیان داشت: برای جریان رقیب آرزوی اتحاد داریم، زیرا جریان اصلاح طلب نمی تواند تنها در وسط میدان بازی کنند، بنابراین بازی زمانی معنا می یابد که اصولگرایان هم با تشکلی قوی و انسجام یافته به صحنه بیایند. وی خاطرنشان کرد: تلاش اصولگرایان موفقیت کمی داشته است البته آرزوی قلبی ما اتحاد آن هاست اما فکر می کنم مسیر سختی را در پیش دارند.


کد مطلب: 60610

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/60610/اصلاح-طلبی-خاتمی-تعریف-می-شود

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir