به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۱۳:۴۴
 
۲۳
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۸/۲۴ ساعت ۱۱:۲۷
کد مطلب : ۶۰۶۱۰
اصولگرایان مسیر سختی در پیش دارند؛

اصلاح طلبی با خاتمی تعریف می شود

گروه سیاسی: مدير مسئول روزنامه اعتماد گفت: همه اصلاح طلبان زیر پرچم خاتمی هستند، زیرا که اصلاح طلبی با خاتمی تعریف می شود.
اصلاح طلبی با خاتمی تعریف می شود
الیاس حضرتی به جلسات اصلاح طلبان با محوریت اتحاد اشاره کرد و اظهار داشت: فعالان این جریان بیش از گذشته مصمم به انسجام هستند و به یک اتحاد درونی در عین حال واقع بینی فراتر از دایره اصلاح طلبی می اندیشند. این اتحاد، جبهه میانی، اصولگرایان معقول، منطقی و خوش فکر همچون ناطق نوری را دربر می گیرد. وی با بیان اینکه نگاه امروز ما فراتر از حدود اصلاح طلبان است، افزود: جلسه با بزرگان اصلاح طلبی به طور مرتب برگزار می شود و هیچ تعطیلی نداشته است.

حضرتی با تاکید بر اینکه حجت الاسلام خاتمی لیدر جریان اصلاح طلب در فعالیت های سیاسی خواهد بود، گفت: همه اصلاح طلبان زیر پرچم خاتمی هستند، زیرا که اصلاح طلبی با خاتمی تعریف می شود. عضو شورای مرکزی اعتماد ملی اتحاد و انگیزه کل احزاب را برکتی برای کشور دانست و بیان داشت: برای جریان رقیب آرزوی اتحاد داریم، زیرا جریان اصلاح طلب نمی تواند تنها در وسط میدان بازی کنند، بنابراین بازی زمانی معنا می یابد که اصولگرایان هم با تشکلی قوی و انسجام یافته به صحنه بیایند. وی خاطرنشان کرد: تلاش اصولگرایان موفقیت کمی داشته است البته آرزوی قلبی ما اتحاد آن هاست اما فکر می کنم مسیر سختی را در پیش دارند.
مرجع : ایسکا نیوز