به روز شده در ۱۴۰۳/۰۳/۲۹ - ۱۶:۵۸
 
۷
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۸/۱۰ ساعت ۲۳:۳۵
کد مطلب : ۱۹۶۶۸

سومين زنجيره انساني نجات کارون

گروه جامعه:​ جمعی از مردم اهواز در اعتراض به اقدام انتقال آب رودخانه کارون به زاینده رود که سبب خشکسالی در این شهر می شود بعد از ظهر امروز جمعه در ساحل این رودخانه زنجیره انسانی تشکیل دادند.
مرجع : مهر

۱۳۹۲/۰۸/۱۱ ۰۰:۰۷
زنجیره ابتکار سومی بود (160228)
۱۳۹۲/۰۸/۱۱ ۰۰:۱۳
آفرین بر غیرتتون (160230)
۱۳۹۲/۰۸/۱۱ ۰۰:۱۳
کارون نمی دیم بهتون
خوشم اومد (160231)
۱۳۹۲/۰۸/۱۱ ۰۰:۴۷
لب کارون چه گل بارون!!!!!!!!!!!!!! (160247)
۱۳۹۲/۰۸/۱۱ ۰۰:۴۹
اگر وزارت نیرو به کارون رسیدگی نکند. موضوع آن امنیتی می شود (160248)
samira
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۱۱ ۱۰:۱۸
الان این یعنی چی ؟؟ (160391)
۱۳۹۲/۰۸/۱۱ ۰۰:۵۸
از طرف یک میانه ای و آذربایجانی:
سلام بر خوزستان قهرمان. خوزستان همیشه بر بام سرای این کشور خواهد درخشید حتی اگر عده ای بگویند ما خوزستان را می دهیم تا سوریه را نگه داریم (160251)
۱۳۹۲/۰۸/۱۱ ۰۹:۰۰
چرا این بحث های محیط زیست را سیاسی می کنید ؟ الان مسئله نجات زاینده رود به عنوان یک سرمایه ملی است ، مثل جنگل های شمال ، مثل دریاچه ارومیه ، نه مال این ها و آن ها . (160343)
Negar
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۱۱ ۲۲:۵۰
سیاسی نه کاملا اقتصادی و اجتماعی هست. کارون قلب تپنده ی خوزستان و ایرانه ما نمیزاریم به هیچ دلیلی از تپش بایستد. (160953)
نیما
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۱۱ ۲۳:۰۷
اره عزیزم زاینده رود ملی است ولی کارون مال اجنبی هاست. این کلکا قدیمی شده دادا. (160971)
۱۳۹۲/۰۸/۱۲ ۰۱:۴۵
شما اصفهانی ها کلا خودتونو صاحب ایران می دونید این همه صنعت و امکانات رو دادن بهتون می خواید منابع طبیعی مملکت رو هم به اونجا هدایت کنید (161030)
۱۳۹۲/۰۸/۱۱ ۰۸:۲۳
آفرين بر مردم غيور خوزستان ما خوزستانيهاي مركز هم حمايت خود را از شما راست قامتان هميشه جاويد تاريخ اعلام ميكنيم نگران (160332)
تبريز
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۱۱ ۰۸:۲۶
ياد بگيرند نمايندگان خوزستان غيرت را از مردمشان (160334)
۱۳۹۲/۰۸/۱۱ ۰۸:۴۶
من یک اصفهانی هستم اصفهانی که 23هزار شهید درراه خوزستان و ایران سربلند به یادگار گزارد و اما حالا نه ما مردم اصفهان نه مسئولین این شهر حتی همت و علم اینکه حق از دست رفته آب زاینده رود را پس بگیرند ندارند وآّب گندم کاری کشاورزان چند هزارساله اصفهان به کام باغداران گردو کار چند ساله استان ....... سرازیر می شود وبه شما خوزستانیها باید بالید چه آن زمان جنگ و چه حالا در صلح و آرامش اینگونه از موطن و داده های آن دفاع میکنید. (160339)
۱۳۹۲/۰۸/۱۱ ۰۸:۵۶
واقعا ناراحت میشم وقتی می بینم اوضاع مملکت طوری شده که هموطنان به فکر همدیگر و به فکر کل میهن ، نیستند...در زمان جنگ ، جوانان غیور اصفهانی به مرزهای خوزستان عزیز سرازیر شدند تا در کنار هموطنان خوزستانی اجازه ندهند حتی یک وجب از خاک میهن اشغال شود ،وبیشترین تعداد شهید را به کشور تقدیم کردند که البته منت نیست ، مرحبا بر غیرتشان.اما اکنون که زنده رود خشک شده ، به بهای آب رسانی به هم میهنان یزد و کرمان (که نوش جانشان) و رونق تولید ذوب آهن و فولاد (برای استفاده در تمام کشور) ، خوزستانی های عزیز اینگونه جبهه گرفته اند.دریاچه ارومیه ، زنده رود اصفهان و کارون خوزستان متعلق به تمام ایران است ، مثل زمان جنگ ، همه به هم ، نباید اجازه دهیم حتی یک وجب از این آب ها ، خشک شود و نابود گردد. (160340)
Negar
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۱۱ ۲۲:۵۲
چراغی که به خانه رواست به مسجد حرام است دادشه من. (160954)
نیما
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۱۱ ۲۳:۱۵
اخه برادرم اگه شما شهید دادید ما خوزستانی هم شهید دادیم هم مال و اموالمون رو دادیم هم اینکه اون زمون که شما عزیزان مشغول اباد کردن استانتون بودید ما با بدبختیهای بعد از جنگ دسته و پنجه نرم میکردیم والبته هنوز هم ادامه دارد. (160976)
۱۳۹۲/۰۸/۱۱ ۰۸:۵۷
واسم سواله چرا بيشتر بيلبورد هايي كه گذاشتين عربيه؟! ميخواين بگين عرب هاي خوزستان اتحاد ملي ندارند؟؟؟
واقعا متاسفم...
همه مردم اهواز اومدن هم عرب هم بختاري (160341)
يكي
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۱۱ ۱۵:۲۴
چي؟ منظورت چيه؟ عرب و فارس و كرد و ترك و لر و ... نداره كه، همه ايراني هستيم و همه هموطن و عاشق هم. چه ايرادي داره هركس اعتراضش رو به زبان خودش نشان دهد؟؟؟؟؟؟؟؟ (160588)
Negar
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۱۱ ۲۲:۵۴
مهم عرب یا فارس بودن نیست .مهم اتحاد ماست.برادری ما با هم ریشه های عمیق تاریخی دارد . (160956)
۱۳۹۲/۰۸/۱۱ ۱۱:۲۲
عکس های فوق العاده ای بود (160424)
۱۳۹۲/۰۸/۱۱ ۱۴:۱۵
منه تهرانی هم همیشه و هر جا حمایتتون می کنم . درود بر خوزستان و خوزستانی های عزیز . (160531)
علیرضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۱۱ ۱۶:۱۸
چرا باید جور نادانی مسئولین را مردم بکشند. چرا کسانی که توسعه صنعت فولاد را مدیریت کردند عقلاشان نرسید که آب آن را از کجا بیآورند. مگر این مسئله قابل پیش بینی نبود.آنهایی که این تصمیمات را گرفتند باید پاسخگو باشند. ضمنا آب زایند رود نیست که به یزد و کرمان می رود آب دو تونل قبلی است که از کارون به اصفهان کشیدند زآینده رود به دلیل بالا رفتن مصرف صنایع فولاد و آب شرب و باغاتش خشک شده نه به دلیل انتقال به یزد و کرمان، ضمنا آب کارون هم نباید بی جهت به دریا برود مسئولین کم توان ماخوزستانی ها وقتی زمینه گسترده استفاده از آب را در توسعه شبکه های آبی به زمین های کشاورزی فراهم نمی کنند دیگران به فکر بردن آن می افتند تا باغات تجملی خود را با آن آب یاری کنند. (160634)
نیما
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۱۱ ۲۳:۰۴
مردم ایران اجازه نخواهند داد تصیمات غلط و غیر کارشناسی عده ای لابی باز رودخانه عزیزتر از جانمان کارون را به خشکی و تباهی بکشانند.
ما کارون را نجات مدهیم : با دلیل و برهان با منطق و استدلال باقانون و با جانمون. (160966)
۱۳۹۲/۰۸/۱۲ ۰۰:۰۷
انتقال اب کارون یعنی نابودی سرچشمه کارون و زاینده رود" بام ایران چهار محال و بختیاری" (161005)