به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۲۲:۰۹
 
۵
تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۰۲/۰۶ ساعت ۱۰:۴۵
کد مطلب : ۷۵۷۵۸

روزنامه​های سیاسی امروز 6اردیبهشت


ابراهیم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۲/۰۶ ۱۱:۲۸
باتشکر از اظهارات دکتر حسن روحانی ریس جمهور مردمی وقانون مدار ایرانی امیدوارم تمام نیروهای نظامی وانتظامی و شبه نظامی نسبت به اجرای قانون عمل کنند (301522)
پردیس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۲/۰۶ ۱۲:۲۱
رحمانی فضلی در مورد پول های کثیف که وجود هم دارد در مجلس با ترس و احتیاطی که از قبل برش تحمیل کرده بودند به مجلس رفت و قضییه را خیلی مسخره که هر بچه روزنامه خوانی این تحلیل را ببیند میداند که این جلسه برای ماست مالی گفتار ها و نوشته هایش بود؟ و عین بورسیه ها که پای مجلس علنا"در گیر آن بود همانطوریکه مجلس خواست جمعش کردند و جالبه که فضلی عذر خواهی هم کرد!!فضلی دستش خیلی پر بود اما از بالا اجازه ندادند بیش از این باز شود. (301533)
پردیس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۲/۰۶ ۱۲:۲۹
آقای چامسکی استاد دانشگاه M.I.T خیلی راحت در مورد سیاست غلط دولت امریکا در مورد موضوع هسته ای بار ها سخنرانی کرد و نوشت و سر ازندان هم در نیاورد و از کار هم بیکار نشد.. آیا ما هم در ایران میتوانیم در مورد سوریه و عراق و یمن مطلب بنویسیم و بعضی سیاست ها را زیر سئوال ببریم و زندان هم نرویم؟مثال مهدیه گلرو هم اکنون بخاطر تجمع برای والیبال در زندان است ،،فرق قوانین ما با امریکا و آزادی بیان یکیش همین است.سایت ها و روزنامه ها اگر چاپ کنند تشویش اذهان عمومی است. (301534)
بی بی حیاتی
United States
۱۳۹۴/۰۲/۰۶ ۱۸:۴۱
تشکر روحانی (301623)