به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۵ - ۱۵:۲۹
 
۲
تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۰۵/۲۲ ساعت ۱۵:۱۷
کد مطلب : ۴۶۹۵

تصاویری از زلزله شمال غرب کشور

زلزله عصر روز شنبه در آذربایجان شرقی در شهرستانهای شهرستانهای اهر، هریس و ورزقان و کلیبر اکنون 250 کشته و بیش از دو هزار مجروح برجا گذاشته است. در جریان وقوع زلزله در شهرستانهای اهر، هریس و ورزقان و کلیبر 110 روستا دچار خسارت شده اند. همچنین تاکنون 15پس لرزه در مناطق زلزله‌زده ثبت شده است که بیشتر در ورزقان بوده است. زمین لرزه ای به بزرگی 6.2 ریشتر ساعت 16:53 دقیقه روز شنبه با مرکزیت اهر در آذربایجان شرقی به وقوع پیوست و زلزله دیگری نیز به بزرگی 6 ریشتر ساعت 17:04 دقیقه در ورزقان آذربایجان شرقی گزارش شده است
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *


حسن
۱۳۹۱/۰۵/۲۳ ۰۵:۱۶
خدایا تو به دادمان برس ما ضعیفیم و حقیر (4221)
۱۳۹۱/۰۵/۲۳ ۰۹:۲۹
خیلی عجیبه که تلوزیون هیچگونه وضعیت اورژانسی برای کمک به آسیب دیدگان اعلام نکرده و برنامه های عادی خودش رو پخش می کنه یعنی مردن حداقل 250 نفر آدمیزاد و زخمی شدن این همه آدم مهم نبوده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ (4230)
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۱/۰۵/۲۳ ۱۰:۳۷
بدون شرح (4235)
زلزله اقتصادی زده
۱۳۹۱/۰۵/۲۴ ۲۱:۴۲
تلوزیون به جای خبر یا گزارش زلزله، برنامه خنده بازار را پخش میکند. خداوند خودش اجرشان دهد. (4390)
قادر
۱۳۹۱/۰۵/۲۵ ۰۸:۵۰
ازهمین الان باید به فکر مقاوم سازی کل ایران بود... (4415)
حسنا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۱/۰۵/۲۵ ۱۲:۱۲
والا تلويزيون كه خبري پخش نمي كنه ما هم براي اطلاع از هموطنانمون از طريق اينترنت اخبار پيگيري مي كنيم خدا بهشون صبر بده تصاوير تكان دهنده بود من كه اشكم در اومد از تلويزيون هم تشكر مي كنم به خاطر پوشش گسترده خبر از زلزله زدگان واقعاً ممنون خسته نباشيد (4423)
شادی
۱۳۹۱/۰۹/۰۲ ۰۰:۲۵
خیلی از شما ممنوووووووووووووووونم . (12143)