کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

نماینده‌رشت: آزمون استخدامي نمايشي بود

27 تير 1392 ساعت 12:51

گروه جامعه: نماینده رشت در مجلس، از نمایشی بودن آزمون استخدامي اخير در اين شهر و از به بازی گرفتن ده هزار نفر شرکت کننده در این آزمون خبر داد.


گفتني اينكه، ۱۴ تیرماه گذشته در استان گیلان آزمونی برگزار شد که قرار بود طی آن ۲۶۵ نفر در ۱۳ دستگاه اجرایی شامل تعاون کار و رفاه اجتماعی، ثبت احوال، بهزیستی، پزشکی قانونی، انتقال خون، فرهنگ و ارشاد اسلامی، بیمه سلامت، ورزش و جوانان، گمرک، هواشناسی، استانداری، راه و شهر سازی و بنیاد شهید و امور ایثارگران استان جذب شوند.

جعفرزاده نماینده رشت در مجلس، با اعلام این مطلب از نمایشی بودن این آزمون و به نوعی از به بازی گرفتن ده هزار نفر شرکت کننده در این آزمون خبر داد. وی در این خصوص به "خانه ملت" گفت: من در استان گیلان فرماندارانی را مي‌شناسم که به جریان انحرافی وابسته بودند و فرزندان و اطرافیان خود، حتی دامادشان را وارد این سیستم کرده اند و از طریق این طرح مهرآفرین که دارای همه چیز است به جز مفهوم واقعی مهر، این افراد وارد مرحله استخدامی شده‌اند.

وی افزود: آزمون هایی که در راستای اجرای این طرح برگزار مي‌شد، نمایشی بود و بیشتر اعضا و اطرافیان خود دولت وارد ترکیب وزارتخانه ها شدند. جعفرزاده ایمن آبادی در این خصوص تصریح کرد: اعضای وارد شده به ترکیب وزارتخانه ها به نحوی است که البته خسران شدیدی را نسبت به دولت بعدی وارد مي‌کند. چرا که این افراد در وزارتخانه ها بدنه ای را تشکیل دادند که این بدنه برای کار دولت منتخب آقای روحانی کارشکنی مي‌کند.


کد مطلب: 13784

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/13784/نماینده-رشت-آزمون-استخدامي-نمايشي

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir