به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۰۰:۰۵
 
۲
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۴/۲۷ ساعت ۱۲:۵۱
کد مطلب : ۱۳۷۸۴

نماینده‌رشت: آزمون استخدامي نمايشي بود

گروه جامعه: نماینده رشت در مجلس، از نمایشی بودن آزمون استخدامي اخير در اين شهر و از به بازی گرفتن ده هزار نفر شرکت کننده در این آزمون خبر داد.
گفتني اينكه، ۱۴ تیرماه گذشته در استان گیلان آزمونی برگزار شد که قرار بود طی آن ۲۶۵ نفر در ۱۳ دستگاه اجرایی شامل تعاون کار و رفاه اجتماعی، ثبت احوال، بهزیستی، پزشکی قانونی، انتقال خون، فرهنگ و ارشاد اسلامی، بیمه سلامت، ورزش و جوانان، گمرک، هواشناسی، استانداری، راه و شهر سازی و بنیاد شهید و امور ایثارگران استان جذب شوند.

جعفرزاده نماینده رشت در مجلس، با اعلام این مطلب از نمایشی بودن این آزمون و به نوعی از به بازی گرفتن ده هزار نفر شرکت کننده در این آزمون خبر داد. وی در این خصوص به "خانه ملت" گفت: من در استان گیلان فرماندارانی را مي‌شناسم که به جریان انحرافی وابسته بودند و فرزندان و اطرافیان خود، حتی دامادشان را وارد این سیستم کرده اند و از طریق این طرح مهرآفرین که دارای همه چیز است به جز مفهوم واقعی مهر، این افراد وارد مرحله استخدامی شده‌اند.

وی افزود: آزمون هایی که در راستای اجرای این طرح برگزار مي‌شد، نمایشی بود و بیشتر اعضا و اطرافیان خود دولت وارد ترکیب وزارتخانه ها شدند. جعفرزاده ایمن آبادی در این خصوص تصریح کرد: اعضای وارد شده به ترکیب وزارتخانه ها به نحوی است که البته خسران شدیدی را نسبت به دولت بعدی وارد مي‌کند. چرا که این افراد در وزارتخانه ها بدنه ای را تشکیل دادند که این بدنه برای کار دولت منتخب آقای روحانی کارشکنی مي‌کند.

محسن
۱۳۹۲/۰۴/۲۷ ۱۳:۰۳
ضمن تایید نظر این نماینده محترم، در تمامی آزمونهای استخدامی برگزار شده در دولت دوم احمدی نژاد به شدت شائبه نمایشی بودن وجود دارد. برای نمونه آزمون اخیر شرکت نفت و نحوه اعلام نتایج (92370)
تقی
۱۳۹۲/۰۴/۲۷ ۱۵:۴۵
اردبیلم بزار تنگش (92452)
۱۳۹۲/۰۴/۲۷ ۱۳:۱۷
مگر سال های قبل طور دیگری بود؟! (92374)
bahar
۱۳۹۲/۰۴/۲۷ ۱۳:۳۹
خدا پدرت رو بیامرزه که گفتی، آزمون شرکت نفت هم همینطور بود. (92383)
ابراهیمی
۱۳۹۲/۰۴/۲۷ ۱۳:۵۵
استان البرز وضعیتی وخیم تر دارد بعد از استان شدن کرج و تشکیل دهها اداره کل و سازمان جدید چشم امیدمان هزاران جوان بومی به استخدام بود. اما مدیران کلی که عمدتا مهاجر و اهل شهرستانهای دیگربودند کارمندان موردنظر خود را هم باخود اوردند. بطور مثال بسیاری از کارکنان سیمای استان البرز در حال حاضر در مهمانسرا زندگی میکنند و حتی خیابانهای شهر را هم بلد نیستند.حتی چندبار گویندگان به اشتباه در اخبار گفتند که به اخبار استان قزوین خوش امدید!!! واقعا مهاجرها تمام داشته های البرز را نابود کردند (92390)
۱۳۹۲/۰۴/۲۷ ۱۶:۴۸
ببین جیگر کرج اصلا توسط مهاجریم ساخته شده (92490)
ترابی
۱۳۹۲/۰۴/۲۷ ۱۹:۰۷
نه دوست عزیزم لاقل منی که شش دهه از عمرم اینجا میگزره براحتی اشتباه بودن حرف شما رو اثبات میکنم. تا قبل از پایان جنگ کرج شهری بود که تنها400هزار جمعیت داشت و بالای هشتاد درصد مردمش اهل خودکرج و روستاهای اطراف بودند و شهر بسیار امن و خلوت و خوش اب وهوا بود مشکل اتفاقا از زمانی درست شد پای مهاجران باز شد و مشکلاتی مثل ترافیک و ناامنی گریبان این منطقه رو گرفت (92546)
احمد
۱۳۹۲/۰۴/۲۷ ۱۹:۰۹
دوست گلم کرج تا اول اوایل انقلاب اصلا مهاجر پذیر نشده بود و بسیار تعدادشان کم بود یعنی طبق فرموده شما قبل ان ماشهری بنام کرج نداشتیم نه؟ (92550)
پناه بر خدا
۱۳۹۲/۰۴/۲۷ ۱۴:۱۹
تمام آزمون های ایران تقریبا الکی هستند و فقط از شرکت کننده گان پول جمع میکنند.....به خدا ادم از دنیا سیر میشه..ووقتی مخواهی از کشور هم انتقاد کنی میگویند اینها جریان انحرافی اند... (92401)
ناصر
۱۳۹۲/۰۴/۲۷ ۱۴:۲۹
تو این دو دولت آزمون استخدامی یعنی کشک. (92408)
۱۳۹۲/۰۴/۲۷ ۱۵:۱۵
همه چیز این دولت کشکی بود (92430)
حسنی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۴/۲۷ ۱۵:۳۱
تاحالا نماینده شجاعی همانند مهندس جعفرزاده گیلان نداشته است.برایش آرزوی موفقیت میکنم .درود برجعفرزاده قهرمان (92441)
مهدی
۱۳۹۲/۰۴/۲۷ ۱۵:۴۵
جذب رای بود نه جذب نیرو (92451)
۱۳۹۲/۰۴/۲۷ ۱۶:۰۲
من با رتبه 3 رقمی کنکور ارشد فرزند جانباز 45% با وجود رضایت کامل از جوابگویی به سئوالات شرکت نفت باز مردود شدم!
ایمان رو میذارم رو این که تقلب کردن.
روحانی اگه این استخدام ها رو لغو نکنه در مسیر احمدی نژاد حرکت کرده (92467)
اکباتان
۱۳۹۲/۰۴/۲۷ ۱۶:۴۱
آقای جعفرزاده قبل از نمایندگی مردم رشت همکار ما در دانشگاه گیلان و از اعضای هیأت علمی بوده و هستند . ایشان اگر چیزی می گوید نه به خاطر اختلافات جناحی است و نه بازی سیاسی ایشان انسان متعهدی است و جانباز 70% هستند اتفاقا به اصولگرایان نزدیکند اما هیچگاه حقیقت را قربانی جناح بازی های سیاسی نمی کنند. دردهایی که ایشان ازاوضاع مملکت بیان می کنند کمتر نماینده ایست که مطرح کند چون مصلحت اندیشی می کنند اما ایشان نه (92489)
سام
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۴/۲۷ ۱۸:۲۲
چی نمایشی نیست؟ (92529)
solo
۱۳۹۲/۰۴/۲۷ ۱۹:۱۰
به قول امام (ره):من میدانم که قضیه خدایی نیست.اینها میخواهند خودشان را بر سر کار بیاورند. (92551)
محمد
۱۳۹۲/۰۴/۲۸ ۰۱:۰۱
در لرستان هم 14 هزار نفر را «سرکار» !!!!! گذاشتند. (92679)
۱۳۹۲/۰۴/۲۸ ۰۵:۱۵
تازه حقوقشونو به صورت پیشی از شرکت کنندگان دریافت کردند (92768)