کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

تحریم‌هاسفره مردم را متاثر كرده است

31 شهريور 1392 ساعت 23:06

گروه سياسي: دستیار و مشاور عالی فرماندهی کل قوا گفت: این فشار‌ها و این ظلم مضاعف که‌‌ همان تحریم است، سفره مردم و زندگی ملت ایران را تحت تاثیر قرار داده است، ولی این ملت برای همیشه با تدبیر مقام معظم رهبری و دولت تازه نفس در برابر این تحریم‌ها مقاومت خواهد کرد.


سردار سرلشکر پاسدار سید یحیی صفوی گفت: با حضور رسانه‌های داخلی و خارجی همه دیدند که نیروهای مسلح ایران با اقتدار خود در راه خنثی کردن تحریم‌ها، موفق عمل کردند. وی افزود: امروز جمهوری اسلامی ایران به عنوان کشوری مستقل و قدرتمند و تاثیرگذار در مناسبات منطقه شناخته می‌شود و راهبرد دفاعی و امنیتی ایران در منطقه حساس غرب آسیا استقرار صلح مبنی بر عدالت است. وی خاطرنشان کرد: مردم و کشورهای غرب آسیا طی ۱۲ سال گذشته با هجوم آمریکایی‌ها مواجه شدند که منطقه را به صورت جنگ‌زده درآوردند و میلیون‌ها نفر را کشته و آواره کردند و هم اکنون نیز دنبال جنگ طلبی در سوریه هستند.
سردار صفوی اظهار داشت: نظام جمهوری اسلامی پرچمدار صلح در منطقه است و ما به تمامی دولت‌ها و کشورهای منطقه و همه مرزهای بین المللی احترام می‌گذاریم و به دنبال آغاز کردن هیچ جنگی نخواهیم بود ولی‌‌ همان طور که رئیس جمهور محترم فرمودند ما به یک قدرت بازدارندگی موثر و تعیین کننده دست یافته‌ایم.


کد مطلب: 16704

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/16704/تحریم-هاسفره-مردم-متاثر-كرده

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir