کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

طولانی ترین پرواز جهان کدام است؟ + تصاوير

1 آبان 1392 ساعت 14:12

گروه اقتصادي:​ امروزه پیشرفت تکنولوژی به ما این اجازه را می دهد تا پروازهایی یکسره در مسیرهایی طولانی داشته باشیم، اما این پروازها دشواری هایی بسیاری دارند.


بازار خبر: با این که پرواز کردن با هواپیما کار چندان سختی نیست ، اما انجام این کار برای ۱۹ ساعت متوالی بسیار دشوار است. این پروازها خستگی شدیدی را برای مسافران و خلبانان به همراه دارند، خستگی که می تواند بسیار خطرناک باشد.طولانی ترین پرواز جهان در مسیر سنگاپور – نیو جرسی انجام می شود ، مسافت این پرواز ۱۵ هزار کیلومتر و زمان آن ۱۹ ساعت است ، طولانی ترین در هر دو مورد. تمامی صندلی های این پرواز از کلاس تجاری هستند ، این صندلی ها راحت تر و جادار تر از صندلی های معمول کلاس اقتصادی هستند ، در این پرواز شما به بیش از ۱۰۰ نوع فیلم سینمایی مختلف دسترسی دارید که می توانند ساعت طولانی پرواز را برای شما راحت تر کنند .


این پروازها با استفاده از هواپیماهای ایرباس ای -۳۴۰ انجام می شوند که با ۴ موتور مصرف سوخت بسیار بالایی دارند. به دلیل اقتصادی نبودن این پروازها و تاثیر ناچیز آن ها در حفظ وقت نسبت به مسیر های دو پروازه ، شرکت مسافربری سنگاپور ایرلاینز تصمیم گرفته تا این پروازها را کنسل کند. این پرواز سه وعده غذا برای مسافران تهیه می کند ، مسافران می توانند قبل از پرواز غذای خود را انتخاب کنند. 






کد مطلب: 18661

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/18661/طولانی-ترین-پرواز-جهان-کدام-تصاوير

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir