به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۰:۱۲
 
۲
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۸/۰۱ ساعت ۱۴:۱۲
کد مطلب : ۱۸۶۶۱

طولانی ترین پرواز جهان کدام است؟ + تصاوير

گروه اقتصادي:​ امروزه پیشرفت تکنولوژی به ما این اجازه را می دهد تا پروازهایی یکسره در مسیرهایی طولانی داشته باشیم، اما این پروازها دشواری هایی بسیاری دارند.
بازار خبر: با این که پرواز کردن با هواپیما کار چندان سختی نیست ، اما انجام این کار برای ۱۹ ساعت متوالی بسیار دشوار است. این پروازها خستگی شدیدی را برای مسافران و خلبانان به همراه دارند، خستگی که می تواند بسیار خطرناک باشد.طولانی ترین پرواز جهان در مسیر سنگاپور – نیو جرسی انجام می شود ، مسافت این پرواز ۱۵ هزار کیلومتر و زمان آن ۱۹ ساعت است ، طولانی ترین در هر دو مورد. تمامی صندلی های این پرواز از کلاس تجاری هستند ، این صندلی ها راحت تر و جادار تر از صندلی های معمول کلاس اقتصادی هستند ، در این پرواز شما به بیش از ۱۰۰ نوع فیلم سینمایی مختلف دسترسی دارید که می توانند ساعت طولانی پرواز را برای شما راحت تر کنند .


این پروازها با استفاده از هواپیماهای ایرباس ای -۳۴۰ انجام می شوند که با ۴ موتور مصرف سوخت بسیار بالایی دارند. به دلیل اقتصادی نبودن این پروازها و تاثیر ناچیز آن ها در حفظ وقت نسبت به مسیر های دو پروازه ، شرکت مسافربری سنگاپور ایرلاینز تصمیم گرفته تا این پروازها را کنسل کند. این پرواز سه وعده غذا برای مسافران تهیه می کند ، مسافران می توانند قبل از پرواز غذای خود را انتخاب کنند. 






استوکولو
۱۳۹۲/۰۸/۰۱ ۱۴:۲۰
خوبه تو ایران با این وضعش نیست اینجا این هواپیما (152576)
کوروش
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۰۱ ۱۵:۳۸
مثل همین پرواز های خودمونه(آتا، آسمان و...)!!!!!! (152621)
۱۳۹۲/۰۸/۰۱ ۲۰:۱۴
شرکا اترک جدید اومده پروازاش خوبه (152798)
رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۰۱ ۱۶:۳۰
این تصویر که هواپیماهای ایرباس ای -۳۴۰ نیست! این تصویر ایرباس ای-310 هست! در ضمن کجای این عکس 4 تا توربو فن داره؟! در ضمن، تنها هواپیمایی که توانایی 20 ساعت پرواز بدون توقف را داره بوئینگ 747 و یا ایرباس ای-380 هست ! (152650)
۱۳۹۲/۰۸/۰۱ ۱۹:۰۱
سنگاپوري ها براي اقتصادي كردن پروازاشون يه سري به ايران بزنن. (152750)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۰۱ ۲۰:۱۳
یه زمانی طولانی ترین پرواز، پرواز تهران-نیویورک بوده (152796)
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۰۱ ۲۳:۴۰
چه جالب؟ آب آلبالو هم میدن (152922)
شهریار
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۰۲ ۰۰:۵۵
من خودم چند وقت پیش یه پرواز از تهران به بندر عباس داشتم که بنا به علل مختلف از جمله نقص فنی و دوبار طی کردن مسیر تهران بندر و تاخیر های زیاد خود به یکی از طولانی ترین پروازهای جهان تبدیل شد (152966)